TTT deel 116

@Miere: Leuk verslag weer van je. Dat reisje had ik ook gezien, maar zit ook een beetje met hetzelfde probleem. :wink: Met die zelfscan… tja wat moet ik ervan zeggen. We staan nog zeker met 3 a 4 man(vrouw) erbij, omdat het anders spaak loopt. Maargoed, men heeft dit zo gewild. Niet van Sode** uit, maar van de opdrachtgever. Weet wel, dat we de eerste week een behoorlijk lagere omzet hadden. Dus ga maar na.

Bij jou alles nog goed op het werk? Hoe is het met je kleindochter?

Maargoed, ik ga nu toch maar naar bed. Weltrusten nogmaals allen.

Oh…Miere, wat een leuke foto van een trotse oma. :thumbsup:

:turkey:[SIZE=4]Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:[/SIZE]

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

goeiemorgen…
sow dat koste een moeite… kon echt mn bed niet uitkomen… ik slaap echt vreselijk diep als ik gesport heb…
heb ook weer een rooie kop…!! gewoon verbrand onder de zonnebank… maar ja, mijn huid is natuurlijk nix meer gewend…

owh nog 1 dagje werken en dan weer weekend… zalig!! fijne dag allemaal!

Goedemorgen all…
slecht geslapen maar dat komt wel goed…

VANDAAG EEN VRIJE DAG GENOMEN!!!LEKKERRRR
straks naar de sportschool en lekker met hubbie nietsen…(en het huis poetsen enzo…blehh)

goeiemorgen iedereen !

Yes ! Bijna WEEKEND !!

beppie : ikke ook een rotnacht achter de rug, maar MOEST het bed uit ! Pfff…
Wat ben jij vroeg op voor een vrije dag ?

bloem : lekker veel after sun smeren ! Verzacht en heerlijk

Hier weer geen bal te doen, leuk voor een vrijdag, Pfff !!!

Goede morgen allemaal.
J een vrije dag vandaag, de juffen hebben studiedag. Kon ik lekker een beetje langer blijven liggen. En dan sta ik opeens op nummer 1, nog een maand en dan mag ik al bijna.

@Miere
Leuke foto met je kleindochter! En een reis gezien met C*rendon, had hem ook gezien en het is geen geld he.

@Roanna
Het loopt nog steeds in het honderd bij de zelfscan, en nog erger … de omzet loopt ook terug. Misschien wel voordelig voor jullie en gaan ze de boel terugdraaien.

@Beps
Een vrije dag en gaat weer sportief aan de gang.

@Bloem
Verbrand onder de zonnebank. He toch … het zit je echt niet mee. Kus voor jou.

@Kaylo
Weer duimen draaien op het werk. Dat is knap balen.

En ik nu aan de slag. Tot straks!!

@ marion: ja nog een maandje voor jou!!

die rondreis bij corendon is echt spotgoedkoop… (hevige twijfel) er komt nog wel veel geld bij,… excursies endergelijken zijn NIET inbegrepen, maar ja, is wel een unieke kans voor zo’n rondreis… mmhh… :tssk:

Goedemorgen all.

Probeerde net een foto daarboven te plaatsen, maar loop steeds vast dus hij komt er maar niet op. Laters maar weer eens proberen.

Momenteel even niet veel te melden, dan dat ik jullie weer een goede laatste werkdag wens en Beps…heel veel plezier op de “markt”. Marion weer druk achter en ik nu ook even aan de slag hier. Vanmiddag in de namiddag ook nog een receptie op het werk, dus moet nu ff opschieten.

Laters. :wink:

Ik zeg toch: Rotnacht… ik lag er om 3 uur nog niet in, en om 7 uur klaar wakker…

En een kleine tijd voor zo een grote reis… het ‘hele’ land door in 3 dgn…wat zie je dan??? Dat hield ons tegen: Aankomen in Istanbul, de bus in, excursies excl maar ik denk dat er geen tijd voor is, met een rotvaart naar cappadocië…en weer in t vliegtuig terug!!!(want een aankomst en vertrekdag vallen eraf…):frowning:

heb niet van dag tot dag gekeken maar was een 8 dg reis op antalya die ik zo even gezien had…?

http://www.corendon.nl/content/default.aspx?contentid=1750

bloem : heb even op de link gekeken. Ziet er interessant uit en voor 2 pers. 457 euro, echt niet veel voor rondreis van 8 dagen. Maar ik zit niet graag lang op een bus :o en zo te lezen komt er ook nog heel wat “stapwerk” aan te pas. Amai, mijn arme knieën …
Maar moet wel heel mooi zijn

@Bloem
Krijgt kriebels bij de rondreis.

@Roanna
In gevecht met de foto en straks naar de receptie. Veel plezier!

@Beps
Idd een rotnacht, kan je straks niet even gaan liggen?

@Bloemmie: Wanneer gaan we???(dit is een andere dan ik gezien had, die ging via Ankara of Istanbul…)

@Marion: Ik heb 'm erop gekregen, maar hij is alweer geraden, dus alle moeite voor niks. :o Hi, hi.

@Beps: Ja Beps, je bent toch vrij, dus misschien ff een uurtje of wat de oogjes dicht doen?

Heb ondertussen hier de KD beneden schoon en de rest boven doe ik morgenochtend wel, want is allemaal nog in gebruik.

@Bloem: Ja, achteraf… viel het toch wel mee hoor, maar dat is meestal wel zo. :drugged: We hebben het in ieder geval weer gehad. :slight_smile:

Ach het loopt toch nog redelijk op, dan wordt het begin mei: 569 2 pers, + 129 ter plaatse(niet duidelijk of dit pp is, maar is voor entree fooi excursies ed…) dus toch nog €500 pp minimaal…

@ beps, ja das pp want dat bedrag staat gewoon in de omschrijving, maakt niet uit of je met 1 of met 10 boekt…

die in april is goedkoop… september kan ook…
tis erg verleidelijk… maar ik moet het maar niet doen (zei zij heel erg verstandig… ahum,.)

@Roanna
Heeft wel 1 voordeel … nu mag je zelf weer gaan raden.

@Bloem
Toch maar niet mee met de rondreis. Het is toch weer een mooi zakcentje voor Canada he? Al iets gehoord van de kaartjes? Zou rond deze tijd moeten zijn of niet?