TTT deel 116

Sorry het beloofde bestandje krijg ik niet gekopieerd op de ervaringen hotels forum. ga het later weer proberen.

Verder iedereen een fijne avond!
Groet

@Jac PB het anders aan de ADR-mensen

kan ik ook proberen. ga mijn best doen!
Het gaat over een excursie dus als jullie dat willen dan hoor ik het wel.

Groetjes Jac

zooo ikke weer terug… moest op tijd stoppen want kon onder de zonnebank :wink: hahaha
nou ja, moet ook gebeuren… pfpf ben nu een beetje moe… ga zo ff eten in de mag fl**ren en dan lekker bank hangen… mhmhh

Ikke nog op het werk… En al weer niets te doen…

druk bezig zijn :wink: hgahahaa
ik heb maar even wat eten in de magnetron gegooid… kreeg een beetje honger en was zoooo druk bezig dat ik de tijd een klein beetje kwait geraakt was…

Net een broodje op. Ohhh al wel 9 telefoontjes gehad, en verder zitten we hier te geiten allemaal

Je hebt het er maar druk me Beps. Wat zul jij straks aan vakantie toe zijn. :wereld: :nod:

Bloem ook weer lekker gesport en daarna even (zonne) banken. Heerlijk relax dus! :thumbsup:

Verder weinig tot niets gebeurd hier. Lekker rustig geweest zo te zien. Mag ook weleens toch? Alhoewel… soms gaat het hier weleens wat sneller.:paranoid:

Volgens mij heb ik foto daarboven ook goed. Met die van jou was ik echt aan het zoeken geweest Bloem. Had 'm dan ook nog niet gevonden. Hij was lastig. :wink:

Roanna: Geslaagd voor de kleding???

@Beps: Ja hoor, nu wel. Wat t-shirts, een rok, een broek, wat ondergoed en sokken. Ook nog 2 paar schoenen ( laarsjes) en 1 paar van die bootschoentje. Een tas met boodschappen en dan mooi weer naar huis morgen. Het gaat tot nu toe prima en ze vind het zelf ook wel weer tijd worden. Dus… :dag: :wink:

Ja op een bepaald moment is het genoeg. Dan wil je je eigen bedoeninkje weer hebben!!!
Morgen lekker naar huis, en dan weer lekker met kokkie saampjes naar de markt :wub:

Ja, heerlijk he? :stuck_out_tongue: Lekker weer appels en peren halen op de “markt”.

Hahahaha Ja en banaantje pellen:lol:

Hey meiden … ik kom ook nog even binnen waaien.
Drukke dag gehad. Eerst naar kantoor en daarna het gesprek, boodschappen, koken, voetballen, de boel wat opruimen en dan is de dag alweer voorbij.

Het gesprek is goed verlopen, ik was totaal niet zenuwachtig en heb dik 1.5 uur binnen gezeten. Leek op het eind meer op een theekransje dan een sollicitatiegesprek, nee geintje, we bleken een paar overeenkomsten te hebben en daar nog even over gesproken. Er komen nog een man of 10 op gesprek de komende week maar … ik ben in ieder geval door naar de volgende ronde!!! Volgende week donderdag hoor ik meer aan het einde van de middag.

@Beps
Goede aktie van je om de leidinggevende aan te spreken. Is er sores op het werk dan moet het ook daar blijven, leg het maar bij haar neer in plaats van het mee naar huis te nemen.

@Bloem
Ook jij mag je gal spuwen op het werk hoor, en komen er dan tranen is het nog niet zo’n ramp, ze mogen rustig weten wat het met je doet.
Lekker gesport en gezond vandaag. Nu moe en de bank op.

@Cyn
In de regen aan de river Kwai. Het is er in ieder geval warmer dan hier. Hopen maar dat het morgen droog blijft.

@Roanna
Dochter in het nieuw gestoken vandaag. Daar is ze vast erg blij mee. En het gaat zo goed met haar dat ze morgen naar haar eigen huis kan, hebben jij en kokkie jullie taak weer volbracht en het huis weer voor jullie alleen.

En verder is er niet veel meer blijven hangen. Ga lekker nietsen nu want ben moe.

@ roanna klinkt goed, en morgen weer lekker naar huis… al met al nog meegevallen he!?

enneuhm… foto was zelfgemaakt !! :biggrin:

@ marion owhhh goedd… door naar de volgende ronde!! goed!!

ikke de flim wimbledon aan t kijken… beetje speciale herinnering aan maar goed… hihi… heb em op de markt gekeken zeg maar… uhm nou ja, laa maa…

zo film afgelopen, dus ikke ga lekker slaapie doen

welterusten! :dag:

Trusten Bloemmie!!!(hihi op de markt gekeken…haha)

Ik ook thuis, en ga ook zo naar bed
:dag: :slapen: lekker

Dan kom ik ook nog even weltrusten zeggen. Had bezoek voor dochter.(Een vriend) :tongue:

Morgenavond alles weer normaal. :smiley:

@Marion: Geweldig zo te lezen en nu maar hopen dat jij het mag worden. Maargoed… we blijven duimen hoor. :thumbsup:

Weltrusten Bloem. Je zal wel erg moe zijn na het avondje sporten en film kijken. Nog een dagje werken en dan mag het weer. .

Beps… ja… en weer noten kraken hoor! :tongue: Lekker, lekker, lekker.

Weltrusten meiden.

Hoi meisjes, behalve druk alles goed hier. Vanmorgen Crazy afgezet op Schiphol, kom er toch langs als ik naar m’n werk ga, en de tijd kwam goed uit. Nog niks gehoord, maar zal wel goed zijn, ze moest eerst nog een end “bussen”. *
Verjaardag was gezellig, en rustig, maar voor mij goed zo. Haha, kreeg van askim rode rozen en chocola, kan het nog romantischer?
Ik heb smoor op een reisje van C
******, rondreis van 5 dagen met Istanbul, Ankara en Cappadocie. Kost geen drol, bij vertrek op 19 april, zou leuk tussendoortje zijn, maar ik ben bang dat ik het er niet door krijg op m’n werk. Nou ja zie wel, anders verzin ik wel wat anders, wat later. Reis naar Adana is nog steeds een groot vraagteken, ik reken er maar niet op, kan het alleen maar meevallen.*
@ Bloem en Beps, perikelen op t werk, posi blijven, meiden…
@Linda, hoe is het gegaan met de kennismaking, of komt dat nog? Heb ik ff gemist…
@Marion zicht op een nieuwe baan, we duimen mee, meis…
@ Cyn geniet in Thailand, buitje kan best verfrissend zijn, af en toe…
*@ Roanna, hoe is het met de zelfscan??? *
@ Toos, stilletjes, druk zeker?? duimen vor het huis!!
Nou ja, verder ben ik het ff kwijt, Raak??MK??in ieder geval allemaal een dikke:kus: