TTT deel 116

ja ik snap het… maar als ik alles wat me dwars zit eruit gooi tegen de manager dan begin ik weer te huilen…etc.etc… die machteloosheid…

maar goed… laat maar… ff niet aandenken en even positief blijven…

Goodmorning ladies.

Wat lees ik nu toch weer? Allemaal perikelen op het werk, maar gelukkig ook voor zover, weer goed opgelost. Althans in Beps d’r geval. Bloem nog even door met het sjhago zijn, maar dat komt ook vast wel weer goed.

Verder even niets te melden, dan dat we vanmiddag even naar de stad gaan (koopavond) en daar even een poging wagen voor wat schoeisel en kleding, Dan ff de schapjes doen en dan zal de dag al wel weer om zijn.

Meiden, werkse allemaal en een fijne dag verder en tot vanavond ofzo ergens weer.

En jij denkt dat ik dat zonder traantjes gedaan heb…:lol::lol::lol: :smirk:
't komt goed meis…ooit komt het goed(met ons allebei :hihi:)

Heb nog wat receptjes uitgetypt :hihi:

Ik weet alvast wat er morgenavond op tafel komt :wub: (de balletjes !!!)

Oh ja…buurtonderzoek is hier weer(her)gestart…
Het 1ste slachtoffer dan Jack de Prikker is tenslotte hier voor mn huis gebeurt(ehhh 50 mtr voor mn huis, ik kijk op de Plaats Delict)

@ beps zou het?!?!?! hahahaha

@ roanna lekker vanavond winkelen en poging 2 om dochter in het nieuw te steken!! nice

heb nog even zitten kijken op de site van ADR. Jammer dat er maar 12 foto’s te zien zijn in de galerie. Er zitten geen foto’s van de kamers, restaurants, bars en zo bij ?

Nee daar ‘baal’ ik ook van!!! Er zijn zoveel foto’s weg!!!
Dus weer een deel van de voorpret ‘weg’

Voor ons nog minder dan 11 weken…(hahahahahaha…zooooo een zin in…) Kaylo over 11 weken gaan jullie morgen!

Jaaaaaaaaaaaaaa !!!

Nog 78 dagen !

Gelukkig heb ik in april nog een verlengd weekendje en in mei 2 verlengde
maandag 13 april = paasmaandag (dus dinsdag dagje bij)
maandag 1 mei = feest van de arbeid (dus dinsdag dagje nemen)
donderdag 21 mei = O.H. Hemelvaart (vrijdag dagje bij)
Dus ben ik telkens 5 daagjes thuis

zo ik heb honger… ga zo eerst strax ff lekker lunchen :smiley:

Ik heb net een broodje kaas op, ehhh geluncht!!
Zo het warme eten maken…(dat is hier de ellende…vroeg warm eten, en om 8 uur nog een extra broodje…) En dan weer werken…

Iedereen de groetjes van Cyn, ze zit aan de River Kwae en het REGENT!!!(arme zij)

Hallo ADR gangers,

Heb contact gehad met ADR, maar omdat het zo druk is met de voorbereidingen ect, gaan ze ws volgende maand meer foto’s in galerie zetten.
Maar door de drukte komen ze erop dit moment niet aan toe!

Groet
krijg zo nog een bestandje die zal ik hier ook vermelden bij ADR

jac :kus:

oei, arme Cyn ! Is al niet veel beter dan hier dan ? Behalve het mooie land natuurlijk

@Kaylo: Het is er wel warm enzo… gelukkig…

Nu naar t werk…tot straks of vanavond laat(of anders morgen) :dag:

beppie : werk ze ! Ikke naar huis nu, sporen in dit lekkere weertje ! :dag:

:dag: :dag: ik ga ook zo weer richting sportschool… pfff helemaal geen puf voor… tis maar goed dat mn mamme er ook is en op me zit te wachten.

Hubbie is er gister en vandaag ook weer heen geweest, ikke ga morgen mee(geloof ik)

Ach ja…sporten…heerlijk(als ik maar niet op die domme cross en loopband en roeimachine hoef haha)