TTT deel 116

okey ladies… weltrusten!! tot morgen

Bloemmie : welterusten en tot morgen, slaap lekker
Beps: voor strakkies ok alvast welterusten

@Roanna
Ja ik ben net klein duimpje, ik laat overal een spoor na :wink:
Goed nieuws voor jullie in Nijmegen. De operatie goed verlopen en alles geneest mooi.

@Bloem
Ijverig geweest in huis.
En … ze wachten in Turkije vol spanning tot je komt. Leuk om te horen toch? Truste voor zo meteen.

@Beps
Jij ook lekker slapen!

@Raak
En jij? OOk het bed in of nog even voor de tv?

En wat ik niet mag vergeten …

@Crazy
Morgen mag je weer … op naar Marmaris!!!
Geniet er van meis, maar dat gaat zeker weten lukken.

http://www.home-turkey.co.uk/CustomFiles/marmaris20castle.jpg

Dank jullie wel lieverds. Heb er weer zin in en ga ervan uit dat er dit keer geen schade zal zijn!
Viva, jij ook veel plezier de komende dagen.
Iedereen nog een fijne week, mooi weekend toegewenst.
Spreek jullie wel weer.

@viva: heel veel plezier de komende dagen, enne boekelo is wel heel erg dichtbij wanneer zijn jullie precies in Boekelo

@crazy: heel veel plezier in Marmaris, hopelijk dit keer zonder schade

mogguh ladies… ik ben nog steeds in een pest humeur… laat het maar gauw weekend worden…

Zo ik al wakker, de laatste dingetjes nog in de tas, hubs wakker maken en dan gaan we er vandoor.

Linda vrijdag zijn we in Boekelo…
Crazy jij een goede vlucht en een fijne vakantie
Iedereen dank je wel voor de goede wensen, het zal best lukken om even niets te hoeven en te moeten…

Ik meld me weer…iedereen werkse ect…toedels…

:turkey:Crazymar: 26 maart: Marmaris:TURKEY:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

@TRL hoe is het vandaag…? gaat ie nog een beetje?

@ viva veel plezier!! doeiiii

Goede morgen …

@Linda
Ook weer even tijd gemaakt voor een kopje thee.

@Crazy&Viva
Nog een keertje veel plezier voor jullie!!!

@Bloem
Nog steeds in een balenbui :kus:

@TRL
Hoe is ie? Ook voor jou een dikke :kus:

@crazy
Weet niet hoe laat je vertrekt, maar in ieder geval veel plezier in Marmaris!!!

@viva
Veel plezier in PP en Duitsland!

@roanna
Goed nieuws uit Nijmegen, nu nog een tijdje spannend of eindresultaat ook goed zal zijn.

@bloem
Lekker lullig zo’n mail… word je nog een keer met je neus op de feiten gedrukt.

@marion
Gaat J. na de zomervakantie naar zijn nieuwe school?

@beps
Heb je lekker gegeten van de witlof, ik heb het recept ook aan 3 collega’s gegeven. Ze zagen het allemaal wel zitten.

Zo ook ik weer in t land der levende!!!

Viva weg(als je het nog leest: VEEL PLEZIERRRRRRR)
Bloemmie: 2 daagjes askim…ff volhouden!
TRL: ??? Hoestie???

Ik ben nog steeds in een BRRRRRGRRRRMMMMMBERLLL hummeur. Al die zeurende mensen. Tuurlijk heeft het bedrijf beloftes gedaan, en kunnen ze een aantal niet nakomen(zoals een vast contract) maar ROT DAN OP!!! Ga ergens anders werken(als je dat vind!)
Mensen zeggen: Daar heb ik een ‘vaste baan’ (voorzover een jaarcontract vast is) voor opgezegd…
Die keuze heb je gemaakt…nu moet je verder: ZEIK NIET!!!

Goed sorry, ben nu ook niet positief, maar het werkt op mij door. Hubbie is naar bed, was al te werk gister…het is nog niet uit mn systeem…ik kom wel terug als ik positief ben: Volgend jaar ofzo :wink:

@MK: Gister heb ik de mon chou iets vloeibaarder gemaakt met kookvocht van de witlof ipv melk :thumbsup: Echt… Alleen doe dat goed(niet dat het stroomt maar wel dat het loopt zeg maar…)anders kan je de gerastpte kaas er niet doorroeren(dan wordt het weer dikker)

HET WAS WEER JAMMIEEEE

@MK
Als het goed is gaat hij naar de nieuwe school. Er waren heel veel aanmeldingen dus ik hoop dat er een plekje voor hem is. Anders blijft hij nog een jaar op deze school. Maar dat zou voor hem een enorme teleurstelling zijn. Het liefste ging hij vandaag al.

@Beps
Het is heel vervelend zoals het nu loopt bij jullie op het werk. Maar idd, de keuze om een jaarcontract op te zeggen hebben ze zelf gemaakt. En daarbij, was dat jaarcontract WEL verlengt als ze daar waren gebleven? Het zijn slechte tijden nu he.

@Marion: Dat is ook wat ik bedoel… Ik ben soms net een spons: Ineens zit ik vol met de negativiteit van anderen. Gisteren ook weer, en normaal ga ik dan lopen stuiteren(een super ADHD-aanval zeg maar) Gister heb ik dat (gelukkig) niet gedaan en ben naar het mn leidinggevende gegaan. Ze vond het top dat ik er nu zo mee omga, en heeft ook me het er lekker uit laten gooien, en ‘geregistreerd’!! Want…als er nog mensen uit moeten…(liever positief ingestelden niet waar!!!)

goeiemorgen ladies !

beppie : goed opgelost !

Hier iedereen in vergadering (ikke lekker niet, hihi). Maar verder ook geen ene moer te doen. Wordt weer duimendraaien vandaag, pfffff …
Is leuk voor een half dagje of zo, maar toch niet voor de ganse week ?

En dan nog kl…weer ook !

Crazy : veel plezier in Marmaris !
Viva : jij ook hoor !

@ beps knap van je om dit aan te geven… ik kan het niet… krop alles op (en gooi het bij mn ouders eruit) en hoop dat het wegzakt over het weekend…
gek word ik ervan… grgrr

@Bloemmie: Askim: das die 20 jr verschil haha(kan jij dan vast ook!!) En ik heb het ook pas net geleerd weet je wel…the hard way(veranderen of vertrekken)