ikke wel ![]()
Nou niets gemist dus hierā¦
Wij vergadering gehad, nog niet echt nieuws, maar genoeg gezemel onderling.
Ik probeer me af te schermen, maar dat lukt slecht.
Iedereen is nu over de zeik, nieuwe rooster nog niet aanwezig(va maandag weet ik dus niet wat ik werken moet) uren gaan drastisch omlaag(nou jammer danā¦lekker vrij va komende maand. Even zoeken naar weet ik veel, folderwijk ofzo) en dan zie ik welā¦(en anders niet, geen hh hulp nodig, lekker thuis met hubbie, en extra werken als iedereen vakantie wil!)
meld me weer :dag:
jeaaahhh!!! http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=64472 vliegtaks wordt per 1 juli afgeschaft!!
@ beps
goed dan! probeer je idd maar af te sluiten, laat iedereen maar klagen bij ouders/ man/ vrienden, niet bij jou⦠creeert zoveel onrustā¦
Nou lekker danā¦moeten wij nog gewoon betalen in juniā¦![]()
jajjaaa⦠je kunt wel omboeken!? vertrek in july� lekker rustig ![]()
ik ben weer mega pissig⦠was de woede vorige week weer gezakt, kreeg ik vandaag toch weer een mail met daarin de mededeling dat āiedereenā 6,25% bonus kreeg bij het salaris. vandaag gestort maar nee⦠niet voor mij natuurlijk⦠wist ik wel maar heerlijk zoān mail die je weer even met je neus op de feiten druktā¦
Jemmig, irri he
Bloemmie : die mail is op zijn zachts een beetje āslordigā
Beps : ook weer vergadert, lijkt de regering wel, komt af en toe een klein positief ding uit, verder de slecht nieuws show
@Raak: Dit was 2 wkn geleden al bekend. Men weet dit, en kan daar eigen planning op maken. Zoals we nu zijn, komen we in de winter zelfs uren te kort, en kunnen we desnoods 50 uur pw werken⦠Maar als het de collegaās niet bevalt dan moeten ze maar opā¦n neeee sorry: hun eigen conclusies uit trekkenā¦
Nu is het weer rustig!
@ raak op zn minst⦠weet niet wat ik er mee gaan doen :tssk:
zo⦠eten klaar, ff bankhangen⦠tot later :dag:
Viva,heel veel plezier de komende dagen,je hebt het verdient.
Crazy,veel plezier weer in Marmaris.
Bloem,wat irritant zeg dat ze jouw daarover ook een mail sturen.
Beps,niet veel wijzer geworden over de uren,maar zoiezo minder uren,hoop voor jouw dat het snel mooier weer wordt dan.
Raak,is je mams weer thuis?
Bloem : hang ze en tot strakkies
Beppie : als je het ermee eens bent is dit natuurlijk een prachtregeling, werken in de winter, veel vrij in de zomer
Trl : ja ze is weer lekker in haar eigen kamer, ze woont sinds mijn vader gestorven is 2 jaar geleden, in een verzorgingstehuis.daar heeft ze het prima naar dr zin en veel vriendinnen. ze hebben nix gevonden dus nu gaan ze in de gaten houden of ze wel al haar eten opeet
@Viva: Morgen naar Prestonā¦Veel plezier daar met je ventje en maak er een leuk stel dagen vanā¦hebben jullie nodig!!!
Nu nog maar 2 uurā¦
Viva : uiteraard ook namens mij heel veel plezier voor jullie 2tjes en ga lekker een paar daagjes genieten hoor:)
Crazy : uiteraard voor jou ook weer een heel fijne vakantie in Marmaris en een betere thuiskomst als vorige keer he, ook jij lekker genieten
Raak,dus ze is weer lekker in haar vertrouwde omgeving.
@Bloem
Loopt niet warm voor de spaanse leraar en weer een mail met een lekkermakertje dat aan je neus voorbij gaat. Lekker slordig!!
@Viva
Klaar voor vertrek. Geniet van je verwendagen, samen met hubs, je hebt het verdiend!!
O, het gesprek is morgen pas.
@Roanna
Was ik in Nijmegen dan? Och ja dat was gisteren, en eergisteren. Heb maar niet gewacht op je, was toch wat te lang en heb het bakkie thuis genomen en in de tussentijd aan je gedacht ;).
@Beps
Toch nog een berichtje van Cyn. De geluksvogel is lekker aan het genieten.
Vergadering eigenlijk voor Jan met de korte achternaam maar wel een hoop gezeur. Ene oor in en het andere er weer uit meis!!
@Raak
Fijn dat je moeder weer naar huis komt. Een teken dat het goed met haar gaat.
En nu even het sollicitatieformulier invullen voor morgen. Wip straks nog wel ff binnen.
Goedenavond allen.
Zo, alweer een poosje thuis van Nijmegen. Alles was goed gegaan volgens de behandelend arts en alles zag er ook super uit. Zo noemde hij het en zei tegen ons⦠is mijn werk toch niet voor niets geweest. Alhoewel het spannende natuurlijk nog moet komen, als ze over 6 weken aangesloten wordt op het apparaatje achter het oor. Kijken of ze er dan beter mee hoort. Maar in ieder geval was zijn werk, het inplanteren van een apparaatje goed geslaagd en alles zag er goed uit. Geneest goed! Ze mocht nu ook weer douchen en haar wassen, dus dat was het eerste wat ze net is gaan doen. Zoals het nu ook met haar gaat, hebben we overlegd, dat ze a.s. vrijdag wel weer naar haar eigen flatje kan. :chin:
@Bloem: Wat gemeen weer. :disgust: Hopenlijk ben je er nu een beetje over heen. Wie weet, jij volgend jaar, maar leuk is nu anders.
@Viva:Heel veel plezier hier in het oosten. Je weet, alle wiezen kommen uut het oosten.
Meid, geniet ervan, samen met je hubs. Maak er een fijn lang weekend van.
@Crazymar: Jij ook weer een hele fijne tijd in Marmaris en ook jij weer lekker gaan genieten hoor! :zon02:
@Marion: Kon nog zien waar je gelopen had. :slywink:
En toen was ik het even kwijt. Weet dat Beps het nog over de vergadering heeft gehad en Raak, TRL en Linda op de thee zijn geweest. Maargoed, dat komt wel weer.
@ roanna das goed nieuws dan⦠en snel weer naar huis
het gaat goed tenslotte ![]()
zijn ze alweer wat wijzer met de knoppies?!?
en nee spanjaard was en is niet interessant maar af en toe kwam er toch een glimp van zuiderlijke⦠erhm⦠charisma boven⦠deed me erg denken aan een bepaald iemand in turkije⦠zijn broer heeft al door laten schemeren dat ze uitkijken naar mn komst⦠ahum⦠ahum
zo ikke lekker gegeten en ben best moe, dus ik denk dat ik maar lekker vroeg het bedje induik. de konijntjes al gedaan, zelfs gestofzogen en gekookt vandaag, dusseuhm⦠tis wel mooi geweest denk ikā¦
Ik nog minder dan een uur!
@Crazy: Veel plezier weer daar, geniet maar lekker!!!
En toenā¦ik meld me vast af voor vanavond, ik heb geprobeerd vrij te nemen vrijdagavond. Lekker rust!