TTT deel 116

Goedemorgen meiden…

Ik vrij vandaag, er is toch geen ene reet te doen…

Raak gelukkig mams weer thuis vandaag.
Toos ik ga duimen dat het huis snel verkocht is, kan maar weer van het lijstje gestreept worden, en klaar is klaar niet waar.
Tlr…jammer dat ADR al vol zat, was leuk geweest om je er even bij te voegen…hoe gaat het met C. slaapt mannetje al een beetje vaker door??
Marion vandaag gesprek toch?
Beps mag weer op komen draven.
Linda helemaal in love, en gaat de familie langs
Cynnie ondertussen wel op de plaats van bestemming maar beantwoord geen sms
Roanna jij mag de TL wel met een vrachtwagen meenemen naar ADR
Bloemmie in een deuk gelegen, maar nu toch wel zere knieen.
Crazy alvast een hele fijne vakantie in Marmaris, hopelijk is er nu geen plafond naar beneden gekomen als je weer in je huisje binnen stapt.

Zo ik ga de tas inpakken, morgen wij naar preston palace…shoppen in Duitsland en dan nog een nachtje naar Bad Boekelo…verwendagen dus…heerlijk, ik heb er zin in, maar alleen het weer werkt niet erg mee, maar goed ik ben niet van suiker dus ik smelt niet van een beetje water…ik zo de coupe de solei in mijn haren smeren en dan ben ik er klaar voor.

Goedemorgen all.

@Bloem: Nou, misschien is het wel een “leuke” leraar/trainer. :stuck_out_tongue: Hoeft het niet saai te worden. :wink:

@Beps: Ze heeft haar foon wel mee, want kreeg gisterochtend nog een sms-je van haar, vanaf Schiphol.

@Toos: Ik duim heeeel hard mee hoor! Tot nu toe goede berichten dus!!
En als je ze hebt… vertel je mij dan even hoe ze zijn? Zitten ze lekker enzo? Houden ze de boel goed droog enzo?

@Marion: Jij al naar Nijmegen geweest? Wij vanmiddag.

@TRL: Zijn nog niet geslaagd voor kleding en schoenen, maar misschien gaan we morgen even de stad hier in. Hadden we gister wat te kort tijd voor en bij de winkels waar we geweest zijn in de wijk,…hadden ze weinig bijzonders.

Oh ja, en ze hebben mijn scoot gister opgehaald, om nagezien te worden.

Iedereen weer een fijne dag. :wink:

@Viva: Toch wel een leuk vooruitzicht hoor! Lekker ff een paar dagen weg en van kennis heb ik gehoord…dat er die kant op, zat te doen is. :vak01:

@ roanna nee… ik ken hem al wel… word ik niet warm van hoor…
maar goed… :dag:

@Raak: Wilde het steeds zeggen… dat ik het ook fijn vind dat je moeder weer thuis komt. Hopenlijk is/was het eenmalig en anders… weer iets om toch even in de gaten te houden. Beterschap ermee. :kus:

Zo, nu ff showeren. :dag:

@Bloem: Tja… dat wist ik dus niet he!!! :dag:

@Roanna: Raar jij wel een sms, ik niet, ik had haar ook nog gestuurd…nou goed dan niet…we wachten wel af…
@Raak ik lees nu pas dat je moeder thuis komt(oh ik lees soms als een scanner…muts hoor!) Fijn en nu maar hopen dat het niet terug komt hoor…

Ik zo maar eens koken haha, we eten rond 13.30 warm, moet om 14.30 mn collega’s ophalen… dus… we wachten weer af. Ik heb gemeld 1-2 keer per week te willen werken en oproepbaar te zijn als het nodig is…

Roanna, jij dus nog een keer shoppen met je dochter.

Beps 1 of 2x per week werken in de zomer is eigenlijk niet eens zo heel erg verkeerd, alleen tja de buffer van de winter gaat er dan wel snel doorheen, maar ja alle nadelen hebben ook zo zijn voordelen…en nu al achter de pannen, das vroeg…je zou de hele dag er genoeg aan hebben om zo vroeg te koken.

@Viva: Ik vind het ook niet verkeerd hoor, dat vrij in de zomer. Deze winter niet echt een buffer opgebouwd, we hoorden het tenslotte pas 2 weken geleden!
Maar vakantiegeld/uren doen al veel. En als ik af en toe inval…ach mij hoor je niet. Mooi weer thuis, koud weer bij de kachel hard werken…niets mis mee toch!!!

Dat koken is geen punt. Die witlof is zo klaar…haha

Bericht van Cyn:
Het is er warm, net de bloemenmarkt gehad, (zoals wij haar ook al verteld hadden) veel armoe en rijkdom, nu in de bus met een koud watertje…ze geniet

@viva
Lekker een paar dagen weg.

@toos
Spannend hoor, ik hoop dat het bod echt komt en dat het goed is.

@beps
Meestal blijkt dat de oproepkracht nog het meeste werkt, er is altijd wel iemand zwak, ziek of misselijk.

@roanna
Wederom winkelenen, hopelijk nu met meer succes.

Beps nou ja dan maar de hand op de knip voor ff nietwaar.

kijk Beps toch bericht van Cynnie, o heerlijk dat ze zo geniet.

Oooh Cyn gelukkig weer terecht…

Ze bellen nu ook al heel vaak!! Kijk als jij altijd ja zegt, en anderen doen moeilijk…dan bel je eerst die altijd ja zegt…(en dat ben ik oa!!!)
Nogmaals, we redden het redelijk makkelijk!! Ik werk voor de luxe dingen(vakantie, lekker even weg, motorrijden) maar deze zomer zitten we toch aan huis door hubbie… Dus…
En volgende zomer…dan weet ik ervan en heb ik mn spaarpotje in de winter al gevuld

Nou iedereen is onder de wol gedoken denk ik, is ook beter met dit weer.
Ik ben dus “de witlofschotel” aan het koken…

@beps: als ik cyn een sms wil sturen op welke tijd kan dat het beste, dit ivm het tijdsverschil?

Goedemorgen/middag allemaal, fijne dag voor wie vrij is en de rest : werkse :smiley:

@Linda: Het is er 6 uur later…dus nu is het er 18.35 ipv 12.35. Stuur deze alleen pas over een uurtje ofzo. Ze hebben de middag gewoon een groepsuitje gehad, nadat ze om 7 uur landen, en hebben dus slecht geslapen. Zeker weten dat ze nu aan het slapen zijn, of iig een dutje doen

:unibrow: Iedereen zeker heeeel druk???:tssk: