TTT deel 116

@Bloem: Wat een leuk verhaal. Hopenlijk hebben jullie voldoende ruimte in de sporttas voor de TL’s, want die zal ze zeker zo te lezen, nodig hebben. Ha, ha. Bloedje fanatiek dus, met aan het einde een diepe zucht!!! Zo schattig!

Hahahaha!!! Ohhh ik heb er beeld bij… Ook ik zit af en toe met de bril omhoog te kijken wat er allemaal op al die apparaten staat…(ohoh met mn vari-deel)… gelukkig geen TL’s nodig haha

Marion,bedoelde paar dagen Adr,maar helaas die zit vol in die tijd,dus helaas.

Bloem,weer lekker gesport en gelachen.

Beps,gave foto van Aiji.

Hallo, ben ook weer thuis, heb me weer ff lekker later verwennen;)
Mijn moeder komt morgen gelukkig ook weer uit het ziekenhuis, hebben nix kunnen vinden
Bloem : jij hebt het dus net zo naar je zin op de sportschool als ik
Beps : lekker receptje gegeven, ben gek op witlof en wat een lieve foto van Aja, heb op de site ook de rest van de foto’s weer bekeken, heel mooi
Roanna : met dochter aan het shoppen geslagen, lief hoor
Toos : verstuurd vanuit Belgie, gaat niet zo snel hoor
MK : lekker lentemaaltijd gekookt en kindjes buitengespeeld
Viva : nog steeds geen ene re.t te doen, is echt te errug he
toen wist ik het niet meer, ben beetje lui

@roanna: succes morgen in het ziekenhuis

@marion: hoe vond J z’n 2e dag?

@trl: jammer dat je de meiden niet kon verrassen

@Linda: Leuk dat je er weer even bent en… dank je. Komt wel goed, denk ik.

@Raak: Ook weer thuis en lekker verwent. Door wie dan? :stuck_out_tongue: Krijgt Toos een pakje TL’s van jou toegestuurd? Wist niet dat je die ook verkocht. :redface:

@Beps: Nee, nu heb je ze nog niet nodig, maar ik neem ze voor de zekerheid wel mee naar ADR, want we gaan toch wel ff samen cardio fitnissen daar he? :wink:

@TRL: Wel jammer hoor!!!

hahaha ja tis zo grappig. mn broer en ik hebben dat altijd dat we onze ouders nadoen… gnagna… heb hem net ff gebeld, hij verstond mn verhaal alleen niet omdat ik zo moest lachen…
te erg…

ik ben hard op zoek naar een foto, maar kan em nie vinden!! en moet eigenlijk slapen… owhh!!

maar ik ga nu maar verstandig doen en lekker slapen
truste!

Ik ga er ook vandoor, voor je weet wel.

Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:

Ook ik zo naar bed. Nu een beker warme melk, Aiji is al uit geweest dus…

Tot morgen
:slapen: Lekker

Kom nog even langs voor ik naar mn mandje ga.
@Roanna: Wist je niet he dat Raak ook TL’s verkocht:p
@Raak: Ohhhh vandaar, lig al dagen voor de brievenbus. Wie weet komt het morgen. Fijn dat ze bij moeders niks gevonden hebben en ze morgen naar huis mag.
@Bloem: Zie het voor me, jullie bezig in de sportschool:D, nu maar hopen dat je minder last hebt van spierpijn. Ga je een rare tip geven, smeer tandpasta op de blaasjes, helpt tegen de jeuk en ze drogen in
@MK: Ook weer even langs geweest, gezellig
@Viva: Het lijkt me vreselijk om je dagen te vullen met duimen draaien. Ach je verdient ze makkelijk en je schouder krijgt een beetje rust, maar zou toch mijn keuze niet zijn. Maarre als je nou toch tijd over hebt, dan mag je voor me duimen. Vandaag makelaar nog gesproken en hij is er bijna zeker van dat er zaterdag een bod op het huis komt. Normaal gesproken is hij behoorlijk terughoudend en maakt je niet blij met een dooie mus, dus we hebben een klein beetje hoop
@Beps: Witlofrecept opgeslagen. Hou niet van gesmolten kaas, vind het net k*ts, maar met mon chou klinkt wel lekker
Het is al laat, mn grijze cellen zijn in rust dus als ik iemand vergeten ben, dikke :kus:

Ikke ook naar boven, truste allemaal en weer tot morgen

Nog snel even voor het slapen …

@Bloem
Grappig verhaal, dolle pret daar in de sportschool met jullie tweetjes. Zie het helemaal voor me

@TRL
Stom he, dat ik er gewoon vanuit ging dat je iemand anders ging bezoeken. Omdat je in Kusadasi zit is het niet eens bij me opgekomen dat het Turgutreis zou kunnen zijn.

@Linda
Leuk dat je er weer vaker bent. En nog steeds helemaal in love … mooi zo!!! Nu staat de kennismaking met de ouders op het programma, altijd spannend. Vergeet nooit dat mijn 1e serieuze vriendje me mee naar huis nam. Jij wisselt ook vaker van meisje dan van onderbroek, zei zijn moeder tegen hem. Ik dacht oeps … wat heb ik nu toch voor een flierefluiter aan de haak geslagen.

@Toos
Nu maar hopen dat de makelaar gelijk krijgt en er zaterdag een mooi bod komt. Gaan we mooi voor duimen hier.

En nu naar bed want mijn kin zakt af en morgen is het weer vroeg dag. Truste allemaal.

ik ga naar mn mandje, dus slaap lekker en tot morgen maar weer:kus::dag:

:turkey:Crazymar: 26 maart: Marmaris:TURKEY:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

Marion,volgens mij had ik er ook bijgezet verrassen in een andere plaats,maar geeft verder niet hoor.Misschien ga ik in Kusadasi ook wel mensen verrassen op de laatste dag dat ik er ben,maar dat ligt er maar net aan.

Toos,weer gecrockt en zaterdag dan spannende dag voor het huis.

Roanna,hoe is het met dochter helemaal in de sas met de nieuwe kleren.

Bloem,weer gesport,hoe gaat het vanmorgen,veel spierpijn?

Viva,vandaag weer duimen draaien of ben je vrij?

Marion,morgen de sollicitatie dacht ik of is dat al geweest?

Linda,in de zevende hemel,maar komt toch ook weer hier meepraten.

Allen een fijne dag

mogguh

wel een beetje pijnlijk maar niet zoals vorige week. en heb geen spierpijn gelukkig. tis meer mn knieeen die vreselijk pijn deden vorige week…
maar goed, vandaag heel de dag training dus zal niet veel aanwezig zijn (hier) denk ik…

@ toos wow, das een mooi vooruitzicht. ik hoop het voor jullie!

Zo ook ik weer in t land der levenden…
Ik heb Cyn een sms gestuurd, maar krijg geen antwoord, gister ook al niet dus ik weet niet of ze dr foon wel mee heeft…

@Toos: Ik zei het gister al tegen je: Het mag ook eens meezitten, dus verwacht niets, dan kan het alle kanten op vallen…

@Bloemmie: Vergaderse… Ik ben er ook niet veel denk ik…om 15 uur krijgen we de zomerindeling te horen(denken we) want we mogen weer allemaal op komen draven ipv de normale 2 middagen…(ik maak me nu niet zo druk…)

Goede morgen …

@TRL
Klopt, morgen is het gesprek.

@Bloem
Al minder last dan vorige week, das het betere werk! Vandaag weer op training. Een leuke of is het maar saaie kost?

@Beps
Zou Cyn zonder telefoon op vakantie gaan? Misschien heeft ze hem uit staan.
Vanmiddag de indeling voor de zomer, ik ben benieuwd hoeveel je ingepland gaat worden.

geen idee… we krijgen een nieuwe service erbij…
zal wel inspannend zijn want we krijgen ‘les’ van een spanjaard en tja die hebben toch engels met een accentje…