TTT deel 116

Ohhh die Cyn…die is nu gewoon al 3 uur onderweg…(op 1/3 van de vlucht nu). Ze zouden om 14.25 gaan vliegen, en zijn om 14.15 al de lucht in gegaan(Zoo heerlijk die lijnvluchten)

@beps
Dat klinkt erg lekker, heb je het recept voor me??

@bloem
Lekker zweten in de sportschool, vandaag wel beter naar je lichaam luisteren hoor!

@roanna
Dochter lekker verwennen met nieuwe schoenen en kleren, ze boft maar met jullie.

@trl
Een paar dagen extra, ik dacht ook ADR…

@linda
Helemaal in love!

@marion
Alles het beste voor J. ook hij boft met zo’n moeder!

@toos
Dat is schrikken, ze moeten jullie wel hebben hoor.

En voor iedereen :kus:

Ik ben met het eten bezig, andijvie met een lente schnitsel.
Hubs is nog even met de kinderen buiten, de wind is bijna weg, het is nu wel lekker.

lente schnitzel…wasda??

ikke terug uit de sportschool… pfewww afzien zeg. en die vent was er alleen voor de 1e keer bij. maar ja. ik voel me gewoon niet op mn gemak. allemaal van die opgepompte kereltjes die zichzelf veels te serieus nemen en die staan dan een beetje om mekaar heen te hangen en een beetje naar jou te kijken… ik hou er gewoon niet van. maar wel lekker stevig gewandelt, gecrossed, gefietst en gewaved. en flink op de rugspieren-apparaat geweest… dat ga ik morgen voelen… auw!! hahahaha

nu zo lekker eten opwarmen en ik denk richting bank… zou eigenlijk een x moeten stofzuigen, maar hou die keer maar voor morgen als ik niet naar de sportschool ga…

@Beps
MK was me voor, lijkt me idd erg lekker.

@MK
Aan het kokkerellen, nog geen witlof maar dat gaat vast snel een keer komen.

@Bloem
Die michelinmannetjes heb je in elke sportschool. Lekker links laten liggen en jou ding doen.

Voor de liefhebbers…(het witlofrecept)

Mon-chou voor sauzen heb ik nergens gevonden… ik neem gewone mon-chou, met wat melk, en de kaas erdoorheen zoals in het recept staat… ERRUG lekker…

Morgen dus…

@Bloemmie: Ja ik snap wat je bedoelt. Die lopen er bij ons ook!!! Alleen omdat ik veel kracht doe, helpen die gasten je dan…(oh en sommige zijn toch wel … ;))

@bloem
Een variant op een gepaneerde schnitzel, was wel lekker.

@beps
Ik heb hem opgeslagen, mmmmm ziet er erg lekker uit, gaan we zeker een keer proberen.

Zo dat klinkt lekker, alleen niet voor mijn hubs, die griezelt van gesmolten kaas op zijn eten…

een pizza en een tosti en dan houd het voor hem op.

@ beps nou deze jochies zou ik nog geen blik waardig keuren op de straat… no offence maar ze hebben nog net niet op hun voorhoofd getatoeeerd: mijn ikku is 65

@Viva: Je vind geen kaas terug. 50 gr kaas is er niet, en die monchou wordt een romig sausje… Te lekker…(maar dan doe je de helft en dan krijgt jou man witte bonen in tomaten saus…blehhh kan niets smerigers bedenken haha)

Bij ons lopen er toch wel leukerds rond hoor!!! En ook vriendelijke!!
Ook lopen er 3 oudere mannen rond, vroeger bij de brandweer gewerkt, nu gaan ze elkaar helpen met krachttraining… Zo grappig die 3 mannetjes van de muppetshow(ok bij de muppets waren het er 2)

Oh dames ik heb trouwens nog een mooie foto van ons Aiji gemaakt vandaag(en die is zo scherp dat ik zie dat Viva haar bij moet sturen, de ramen moeten gelapt!)

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/IMGP3162K.jpg

hahahaha Beps…hubs is ook de enige in huis die DAT dus lekker vind, ik griezel er bij voorbaat al van…bij de pot open maken krijg ik al braak neigingen…

Maar ik ga het zeker maken…

Wat een vreselijk mooie foto van Aiji Beps…echt een om in te lijsten.

@Beps
Opgeslagen … volgens mij gaat heel TTT aan de witlof binnenkort.
Mooie foto van Aiji, wat is het toch een scheetje he!

Zo ik bankhangen, dus ik meld me weer, hier voor iedereen een fijne avond en alvast welterusten…

Jij ook een fijne avond Viva. En voor straks lekker slapen!!

Haha…die witlof heb ik dus ook gewoon omdat ik de witlof anders wilde maken…(gewoon googlen op weet ik veel waar je zin in hebt…

Ikke niets aan t doen(haha…eieren rapen–> jaja ik weet het)

Goedeavond.

Zo zeg. Jullie zijn allen weer sportief en culinair bezig geweest zo te lezen. Leest allemaal wel lekker, maar we hebben toch maar gewoon nasi gegeten van onze kokkie. :king:

Maar neem mijn petje voor jullie af hoor. Lekker eten en toch afvallen.

@Beps: Wat een mooie foto van Aiji. Zou zo op het canvas voor aan de muur kunnen. Echt mooi!!!

@Bloem: Ik kan me er wat bij voorstellen wat je bedoelt met het soort type mensen die op jou sportschool zitten. :lol: Zitten zeker ook van die klerekasten bij he? Hoe vind je moeder het trouwens? Kan ze nog een beetje meekomen ook?

@Viva: Fijne avond en voor straks alvast weltrusten. :dag: :slapen:

@ hahah roanna, grappig dat je dat zegt… mams was juist bloedje fanatiek en de begint helemaal te swingen want van sporten krijgt ze zoveeeel energie en ze had er zoooo’n zin in en nu loopt ze alleen maar te puffen en te blazen hoe lang nog en dat 3 x 5 (ipv 3 x12) OOK goed genoeg is :wink: hahahahaha

en nee, geen klerenkasten, meer van die puisterige rotjochies die denken dat ze heel wat zijn met hun diamanten oorknopjes enzo… brbrbr krijg er echt jeuk van… hahaa

maar heb zoooo gelachen… ik zit op zo’n apparaat en kijk om en mams is gaan zitten en kijkt zo heerlijk met dr hoofd in dr nek door d’r varifocale deeltjes naar de instructies! hahahaha ik kwam niet meer bij, heb dus luidruchtig zitten schaterlachen en mams moest ook lachen, maar meer omdat ik zo moest lachen (ze heeft af en toe jouw tassie met TL ook wel eens nodig) en vervolgens zegt ze wel… hey daar (200 meter verderop) zit een konijn in t gras :retard: kwam echt niet meer bij…