TTT deel 116

marion : sport ze !! Lekker zweten !!

Ikke lunchen : gegrild kalfslapje met gestoofde sojascheutjes, mjammie !!!

Tot strakskes !!

Marion ruk je los van de magneet zou ik zo zeggen en idd gillend gek wordt ik ervan, maar kan hier moeilijk gaan zitten gillen, maar ik zit hier al vanaf 7.30 uur en heb 1 aanpassing en 1 toets gedaan…prrrrrrffffff…

Kaylo als je op de site van adr op gallerie klikt krijg je aan de linkerkant die foto’s, klik 1 foto aan en dan krijg je die melding van popup, klik dan boven op die melding en geef toestemming voor deze popup’s dan kun je de foto’s bekijken.

Viva,alweer aan het duimen draaien,niks aan he.

Was iets aan het regelen,maar helaas gaat niet door is al volgeboekt:disgust:

@trl: Wat???

Had in gedachten om nog 3 dagen aan de vakantie te plakken en dan die 3 dagen ergens anders heen,wat mensen verrassen:unibrow:…

@Kaylo
Yes … she is back, de lekkerste gerechten komen hier voorbij.
Ennuh, niet gesport vandaag. Vriendin belde af en toen ben ik maar in de toko aan de gang gegaan. Moet ook eens gebeuren en de komende 2 dagen heb ik er ook al amper tijd voor.

@Viva
:disgust: ik vind het echt te gek voor woorden hoor. Dikke kus voor jou!

@TRL
Oeps … weet ff niet goed wat te zeggen, even wat mensen verrassen. Ik heb er een dubbel gevoel bij. Ik ben zo bang voor de reacties daar en dat ze je nog meer pijn gaan doen dan ze al gedaan hebben. Kan je dat er nog bij hebben? Sta je daar al sterk genoeg voor in je schoenen? Want je hebt zo al meer dan genoeg op je bordje. Ook een dikke kus voor jou.

jaaaa ikke wil ook ff weg… weekendje paris ofzo, dagje maastricht… maar moet oppassen

@ viva nee komt echt door mn fietstripje in de zon hoor

@ marion, ja ik snap het, was maar een vraag… is natuurlijk niet echt leuk voor J dat hij strax niet met vriendjes enzo kan afspreken aangezien hij verder weg woont… maar dan kan ie wel lekker naar de voetbal enzo… voor alles is wat te zeggen… wel overwogen beslissingen van jou :wink: :kus:

@ roanna en hoe gaat het nu met de zelfbediening of ben je deze week niet aan het werk geweest? ben het ff kwijt…

@Bloem
Is het al een beetje beter of nog niets weg getrokken?

Marion volgens mij bedoelde Tlr…richting turgutreis…ofzo…

Zo ikke weer thuis…hier maar aan de gang gegaan…strijkjes wegwerken enzo…heb ik toch nog het idee wat gedaan te hebben…

Goedenmiddag.

Zo, lekker gebept weer hier en zo komt Viva de dag wel door, dacht ik zo.

@Bloem: Ja, ben vandaag weer begonnen en het was nog hetzelfde als vorige week. In het spitsuur een grote chaos, maar het zal ze toch ooit nog wel een keer lukken om het onder de knie te krijgen. We hebben er vandaag nog met 4 man bij moeten staan.

Mooie foto’s van ADR zeg. :king: Maar ik heb geannuleerd, vind het nu veels te sejiek worden. :lol: ( NOT)

@Marion: Ik sluit me natuurlijk bij de rest aan, maar dat je een kanjer bent… had ik dacht ik al weleens vaker gezegt en dat ben je!!! :kus:

Ik dacht trouwens ook, toen ik die reactie van TRL las… dat ze ons wilde verrassen. Kan het mis hebben hoor! :idea:

Maargoed, ik ga zo even een fotootje zoeken voor daarboven en dan gaan wij ff schoenen en wat kleding kopen voor mien dochter.

Laterssss :dag:

@ marion heb besloten het idd droog te houden (1x gezichtscreme per dag zoals normaal) en het jeukt wel erg. de roodheid is weg maar de puistjes en pukkeltjes zijn gebleven, gaan ook wel weg…

@ roanna, lekker shoppen en je dochter in t nieuw :smiley: zal ze blij mee zijn!!
en ik kan me voorstellen dat het puzzelen is. ik sta bij de super ook altijd te zoeken naar het knopje voor de witlof terwijl ik wel blind kan typen. zal dus ff wennen zijn voor de medewerkers waar het icoontje van de ham/ pistoletje en de soep is…

Haha… blind typen en het knopje voor witlof…(das voor de nijnen…want Ons Bloemmie is niet van de groententjesen…)

Ik terug van de sportschool, en heb zelfs nog 15 min op de cross gestaan…
Nu een sinasappeltje en dan rustig aan het eten…

@Roanna: Heerlijk hoor, schoppen voor je dochter…

@Viva: Ik heb ook nog een mand of 3…(das nou weer jammer!!!)

@TRL: He das jammer…(ik dacht het al toen ik alleen las dat het niet lukte…)

En toen…Doeggie…straks weer…

Oh ja, leuke foto’s van Aiji op dr site…

ik ben ook bijna klaar… nu richting sportschool met mammie… :retard: heb er ook al zoveel zin an…

@Viva
Stom dat kan TRL natuurlijk ook bedoeld hebben. Helemaal niet bij stil gestaan.

@Roanna
Allicht gaan ze het een keer onder de knie krijgen. Goed werk heeft tijd nodig moet je maar denken.
Zo meteen dochter even flink verwennen, daar zal ze helemaal happy van worden!! Ze mag ook in haar handjes klappen met zulke ouders hoor :kus:

@Bloem
Gelukkig het kijkt al niet meer zo rood. Maar die jeuk he, ik vind dat meestal nog erger dan pijn want daar kan je nog een molletje tegen pakken. Tegen jeuk helpt niets.
Succes in de sportschool. Hopelijk staat er nu een betere begeleider dan de vorige keer.

@Beps
Weer knap gewerkt in de sportschool … een dik applaus!!! En wat staat er vanavond bij jullie op het menu? Wij gaan hier aan de nasi.

Bloem naar de sportschool, luister naar je eigen lichaam en niet naar die l*llo

@Marion: Voor hubbie gesudderde karbo(Brrrr zo niet mijn ding…) voor mij duitse biefstuk en andijvie stamp.
Morgen witlof met ham/kaas/ei/monchou uit de oven…(en het is nog mager ook…) Jammieeee(verheug me er nu al op!!!)

@Bloemie: Doe je eigen ding he… luister naar je lijf…niet naar die rare man haha

@Beps
Klinkt zeker jammie die witlof. Zou je niet zeggen dat het nog mager is ook.

Je eet er geen aardappels bij , en geen jus… Dus dan kom je uit op iets van 400 calorieën, en de gemiddelde hoofdmaaltijd is 600-700 calorieën(dus relatief mager)