TTT deel 116

Goedemorgen all.

Daar ben ik dan ook weer. Was gisteravond even naar de BC en kan gelukkig nog wel een keer op vakantie. :unibrow: Twas wel ietsje minder dan vorig jaar, maar nog genoeg, zeg maar! :zon:

Toen ik thuis kwam zat er visite, dus toen werd het best laat. Had nog wel ff bijgelezen, maar geen puf meer om zelf nog wat te doen.

@Toos: Jij eerst vreselijk nieuws. Is toch ook wat hoor! Sterkte ermee!!
Maarre … het andere nieuws…met dat huis van schoonmoe. Ik ga voor jullie duimen hoor.

@Linda nog gezien met hele verhalen. Leuk Meid!!! :wub:

Verder weet ik het even niet meer, dus iedereen maar weer een fijne dag, met wat beter weer dan gister.

Goede morgen …
Ik heb een hele serie updates voorbij zien komen en sluit me daar lekker bij aan vandaag.
Net dik in de file gestaan op weg naar N, wat het een hoop kan schelen als je 30 minuten later aan kan rijden. En nee Bloem, dit is geen reden om dichter bij N te gaan wonen. Ik ben absoluut geen stadsmens en hoef J niet iedere dag daarheen te brengen, hij gaat dan net als nu met het leerlingenvervoer naar school.

Marion misschien in de buitenwijk van N. een huisje??

@Viva
Nee, zelfs niet in een buitenwijk. En al zou ik het zelf willen dan nog vind ik het niet goed voor J, nu kan hij bij de voetbal- en zwemclub blijven, dan wonen we gewoon te ver weg en moet hij alles opgeven. Dat kan ik hem echt niet aan doen.

Tja marion het blijft lastig, hij zal hoe dan ook het een en ander op moeten geven…hij gaat nu eenmaal verhuizen op korte of lange termijn, en zijn vertrouwde omgeving achter moeten laten, maar een kind is best flexibel hoor. ook J. Als je straks in een “normaal huis” woont heeft hij ook niet meer de ruimte die hij nu heeft.

Klopt, hij heeft dan niet meer de vrijheid die hij hier heeft. Maar wat heb je daaraan in je uppie? Hij heeft meer behoefte aan kinderen om mee te spelen en in een woonwijk is er altijd wel iemand in de buurt. Nu is dat beperkt tot de zaterdag en de woensdag omdat het de moeite niet is als hij uit school komt. Dan kan hij bij wijze van tussen de soep en de piepers nog even spelen. Maar we zien het wel hoe alles gaat lopen, zal best wel goed komen.

Tuurlijk komt het goed meis…maar het zal even duren voor alles in kannen en kruiken is…J. zal er heus wel uitkomen…hij is gewoon een kanjer…

@Marion: Ik heb er nogmaals zo een respect voor hoe je vooral het geluk van J voorop zet!!! Tuurlijk is het voor jullie allebei aanpassen, maar zoals nu…nogmaals Petje af…:kus:

Goeiemorgen,
Wat een weer is het vannacht geweest, hier storm, onweer en hagel. Nu schijnt de zon, maar nog steeds veel wind. Heb toch prima geslapen vannacht. Vandaag niet zoveel plannen, straks komt de begrafenisondernemer voor de tekst van de bedankkaartjes en ik wil wat in de hut gaan doen
@Marion: Ik vind het ook knap zoals je voor jezelf alles wel op een rijtje hebt zoals je het wilt en wat in het belang van J. is. Petje af hoor
@Beps: Site van ADR al gezien, is mooi geworden hoor. Is wel grappig, wij waren er toen ze met de foto’s bezig waren en hebben ze op cd gekregen.

pffff nog steeds niets te doen hier, ik wordt er helemaal gallisch van…

@Toos: Ja ik heb even gekeken, maar toen werd hubbie wakker…
Zal zo nog even kijken, maar je krijgt wel veel extra’s hoor, voor die selectkamers…Als ik weer ga, dan moet ik maar voorboeken ofzo…haha

Heb ook even gespiekt bij de foto’s vanADR ziet er strak uit hoor.

Bedankt meiden voor het compliment, ik ga er gewoon van groeien … kus voor jullie :kus:

@Toos
De nachtdiensten er weer op zitten voor een poosje. Dat is het goede werk. Nu in de toko aan de slag en dan straks weer rond de tafel voor de bedankkaartjes.

@Viva
Jeetje zeg, alweer niets te doen. Makkelijk verdient zo maar zou er ECHT gillend gek van worden. En ook zo helemaal niets voor jou! Ik zie je gewoon achter het bureau zitten, verveeld, gefrustreerd met jeukende handen :kus:.

@Beps
Aan het voorgenieten op de site van ADR, lekker he?

@Marion: ik kijk maar niet teveel, want dan wil ik morgen weg…

@Beps
Hier nog eentje. Maar ik hoef niet zo lang meer want vandaag over 5 weken mag ik al vliegen.

Ziet er goed uit toch ? Hihihi !!!

goeiemiddag trouwens !

Kwam even binnenwippen maar ga ook vlug eens zien naar de nieuwe site van ADR hoor !
Wij waren er ook toen ze de foto’s aan het maken waren. Ben benieuwd …

@Kaylo
:dag: heb je weer even de stoute schoenen aan getrokken :wink: ?

En dan zie ik nu dat ik op moet schieten. Ik heb afgesproken met vriendin voor de sportschool. Blijft toch trekken die computer he :unibrow:

Net even de site bezocht, maar de “galerie” werkte niet. Kwam steeds een pop-up of zo … Heb dus nog geen foto’s gezien van alle veranderingen.

Beppie : beschrijving klinkt wel heel luxueus hé ? Zoals die aparte ontbijthoek, restaurant en zo… (was vorig jaar nog een betalend à la carte restaurant).

Ga me lekker afzonderen daar !!! hihi !!! NOT dus !!!