TTT deel 116

Linda : hallo, fijn dat je weer meekletst
Bloem : dat is idd irrin zeg die blaasjes, hoop dat het snel weg is
Beps : morgen weer vroege dienst dus nu lekker naar je bedje toe
Trl : heerlijk wezen zwemmen en nu maar hopen dat kleine C het vannacht weer zo lekker doet
Marion : goed hoor dat J het zo naar zijn zin heeft gehad
Viva : lekker van 24 zitten genieten
Roanna : computer delen dus niet aanwezig vanaaf

@raak: ga proberen weer vaker mee te kletsen

Goeieavond,
Nachtdienst zit er gelukkig weer op en hoef in ieder geval hele maand april niet. Vandaag tot 2 uur geslapen, ben behoorlijk gaar. Nu de duracelletjes opladen tot donderdag. Vanmiddag telefoon gehad van de makelaar, er had iemand gebeld die serieus belangstelling in het huis van mn schoonmoeder heeft, hij heeft het over de prijs gehad en of hij eventueel de inboedel over kan nemen. Zaterdag is het open huis en hij heeft gezegd dat hij daar heen zou komen. Nou wie weet, zou wel heel mooi zijn als het nu al verkocht zou worden. Verder nog minder leuk telefoontje gehad, mensen die meer dan 30 jaar bevriend waren met mn schoonouders en ook regelmatig in het ziekenhuis kwamen, daar is de man gisteren onverwachts van overleden. 4 weken geleden hebben we elkaar gezien en hebben ze ons gesteund, nu is het andersom, raar gevoel, wist ook even niet wat ik moest zeggen toen ze belde.

@Mar: Gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Ben even bij de bloemist langs geweest, dus bij deze een bloemetje voor jou

http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/100.jpg

@toos: sterkte!

@Cyn: Een hele fijne vakantie, goeie reis en geniet ervan. Wel met mooie foto’s terugkomen he, van de tijgers bijvoorbeeld.

http://farm1.static.flickr.com/6/8641579_e5d2bf2e62_b.jpg

Toos : dat is ook weer geen leuk bericht dan he, het leven valt niet altijd mee:kus:maar gelukkig ook wel beetje positief nieuws over het huis en voorlopig zeker geen nachtdienst meer
Ik ga nu slapen dames, tot morgen allemaal, slaap lekker

@Linda: Mooie update, sluit er gemakshalve maar bij aan vandaag. Zijn al een aardig eind op weg met opruimen. Groot deel van de persoonlijke spullen staan hier, kleding enzo is allemaal al weg. Meubels staan er nog, omdat we het een beetje aangekleed willen houden totdat het verkocht is. Leuk voor je dat het goed gaat met R en gezellig dat je weer een beetje mee komt kletsen
@Bloem: Zou geen vet op je gezicht smeren, gaat het misschien van broeien en krijg je meer blaasjes. Misschien wat halen bij de drogist tegen huiduitslag?
@Raak: Je pakje nog niet gehad, hoop morgen, ben heel benieuwd
@Marion: Fijn dat J. zo genoten heeft op zijn nieuwe school, blij voor jou dat je een goede keuze hebt gemaakt. Ook voor jou spannend of het goed zou gaan
@Trl: C. doorgeslapen, nou maar hopen dat het zo blijft

@Raak: Laten we maar hopen dat het inderdaad een serieuze kandidaat is en het huis koopt. Is eigenlijk te mooi om waar te zijn, het staat net 2.5 week te koop. We rekenen nergens op valt het niet tegen ook. Hoe is het trouwens met je moeder, gaat het al beter?

Ik ga ook naar mn mandje. Wat een lekker gevoel om nou niet weg te hoeven.
@Beps: Werk ze morgenochtend vroeg, ga deze keer niet aan je denken.
Welterusten en tot morgen:kus::dag:

@toos:slaap lekker

Lieve schatten, ik schitter al weer een paar dagen door afwezigheid. Bedankt voor jullie felicitaties, voor het eerst jarig als “gescheiden vrouw”, en als Oma. Wel apart, wakker worden op je verjaardag, en niemand die er is om gefeliciteerd tegen je te zeggen. Eerste sms-je van Crazy natuurlijk. Verder best wel leuke dag dag gehad, 1/2 dagje gewerkt, en vanmiddag ex-hubs op visiste, en Crazy. En zoon, schoondochter (voor het eerst weg van huis) en de kleine Lisa voor het eerst bij Oma op visite. De schat heeft de hele tijd geslapen! Het is zo’n poepie!!!
Visite net weg, ook askim was er. Het was redelijk rustig, maar daar had ik ook voor gekozen, niet zoveel mensen gevraagd, had er geen behoefte aan. Allern echte goede vrienden, en familie. Ga nu ff een beetje ruimen, en dan lekker slapen, een jaar ouder. Jullie slapen allemaal al, dus ik zal zachtjes doen, KKKKKsssssssss

:idea:
Hallo uit een verregende polder!

Niets te melden sinds ik naar bed ging.
Nu op t werk, en na de updates die ik voorbij heb zien komen hoef ik daar ook niet op te reageren. Wel Toos klaar met de nachtdienst, Linda weer op de thee, en Miertje voor het eerst jarig geweest in nieuwe huisje en met kleindochter!!!

Nu aan t werk,…

Oh ja voor het geval dat ze nog voorbij komt…

:vak02:CYN: **veel plezier **
Geniet, en WEL tijgertjesssss
Ook voor je ouders he,…:nod:

mogguh

ook hier weinig nieuws… behalve het nieuws van Toos dan

@ toos, wow dat zou wel een x mogen, huis een keer snel verkopen, 3x is scheepsrecht! en dan meteen minder telefoontje :frowning: erg sneu.
en ik ga lekker werken, jippieeee (als ik het maar hard genoeg tegen mezelf zeg, misschien geloof ik het dan ook ;))

@Bloemmie: Werk ze

:thailand:Cynthia: 24 Maart - 11 April Thailand rondreis:THAILAND:

Crazymar: 26 maart: Marmaris
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

hey TRL hoe is het vandaag? hebben jullie een beetje door kunnen slapen of weer liggen malen??

Goedemorgen meiden,

Wat een mega update’s zeg.

Toos jeetje het houd maar niet op daar bij jullie, maar misschien het huis al weg, nou dat is dan super snel zeg.

Voor de rest niets te melden, behalve dat het vannacht vreselijk heeft gespookt wat een bud weer zeg.

Bloemmie toch even langs de ha, misschien is het wel iets van gordelroos ofzo…kan je maar even beter naar laten kijken.

Ik weer achter mijn bureau…

Goedemorgen, bij ons ook vannacht geonweerd, nu ff droog.Ga maar weer een beetje werken, tot strakjes