Marion van de leg…(toch niet door de eieren van Beps hoop ik)…hoe heeft J. het gehad vandaag?
Roanna wissel van de wacht achter de pc, hier ook altijd hetzelfde hoor met Damber, boven staat er ook nog een, maar ja als je beiden op het internet zit, wordt het zo traag.
Toos vandaag al weer wakker, van de samos van vanochtend…
ikke achter de pannen, en vanavond nieuwe afleveringen kijken van 24…is zo nice…
Hoe gaat het trouwens met Linda die is hier al heel lang niet meer geweest, dacht dat ze een vriend had, maar volgens hij hyves is ze nog steeds single.
Raak…hihihihi ww blokkeren, en nee jij bent helemaal niet zo’n type "baas"die internet gaat afsluiten voor haar werknemers.
@Viva
Hij vindt het flink vet op de school. Hij zat met stralende ogen te vertellen op weg naar huis. Een joekel van een bord mam, waar je tv op kan kijken, en je kan er ook op schrijven. Soort van beamer denk ik. Het dictee deden ze zo leuk daar. We hebben 3x pauze en er komt een karretje langs met lekkers. De vreemde bel, het voetballen onder de pauze, techniek wat uitgevallen was. Ons gevoel was goed dus … hij gaat het daar naar zijn zin hebben.
Ik weet niet hoe het met Linda gaat, ze was zaterdagavond wel online.
Fijn om te horen Marion, dat J. het zo naar zijn zin heeft gehad, dan is hij ineens kind af hoor als hij daar naar toe gaat, krijg je weer allemaal andere dingen…met een echte puber, inclusief het gedrag…hihihihi…maar ook dat gaat weer over.
@Marion: Nou, dat geeft niets hoor. Ik wou ook de hele tijd al vragen hoe J. het had gehad op de kijkdag en vergat het ook steeds, totdat Viva het net vroeg. Zo te lezen dus, heeft het wel een goede indruk achtergelaten mij hem.
@Viva: Dus het maakt ook niet veel uit of iedereen hier zijn/haar eigen pc heeft, want het wordt er alleen maar trager van dus. Ben ik blij, dat kokkie er helemaal niks omgeeft. Hoeft er alleen nog maar een laptop voor mij ooit bij te komen. Ha, ha.
En Linda had ik vorige week nog even via MSN gesproken en toen was het nog aan met R. Verder weet ik het ook even niet.
Wij vanavond even naar de belastingconsulente. Hoop maar dat ze goede berichten meegeeft.
zo dames ikke weer lekker thuis.
biefstukkies in de reklamlar… dus… zo ff de pan aan fikken…
en dan lekker chill op de bank met greys anatomy denk ik…
@ marion goede berichten dus! veel indrukken en ziet het helemaal zitten… mooi toch? per wanneer zou hij dan definitief gaan? en misschien een beetje rare vraag, maar is het een optie om dan ietsje dichter of in N. te gaan wonen??
ik sluit me aan bij de mooie samenvatting van marion2 aan!
Heb eigenlijk niet nieuws te melden. hahaha stom he.
O ja toch wel
ADR heeft een nieuwe site! Oke morgen wordt het bekend gemaakt, maar ik zeg het nu even maar hier.
@Marion: mooi dat het goed gegaan is, en dat ook jullie gevoel klopte. Dat is net zo belangrijk, wan het lijkt me iets moeilijks het uitkiezen van een school!!!
gezicht is pijnlijk. het voelt erg warm aan en mijn ogen tranen heel erg. hou het de hele tijd vet maar daardoor komen er weer meer blaasjes… begin haast te denken dat het allergie is ofzo… of gewoon te felle zon met schrale wind ofzo?! afwachten…
@bloem: hopelijk gaat t snel beter met je gezicht en en je Hem snel weer tegenkomen op het werk
@beps: wat gaan hubs en jij goed zeg met afvallen, ik ben ook weer begonnen was echt weer nodig
@toos: de drie nachten weer goed doorgekomen, hoeveel dagen ben je nu vrij? schiet t al ee beetje op met het opruimen van de spullen van je schoonmoeder?
@viva: gaat het alweer wat beter met je schouder? mijn moeder heeft ook veel last van armen/schouders maar onlangs is na onderzoek gebleken dat ze lichte slijtage heeft
@cyn: wil je even heel veel plezier wensen in Thailand! Geniet er van!
@raak: druk op de zaak: nog gefeliciteerd met je kleinzoon
@tkl: hopelijk was t niet een nachtje maar gaat C. eindelijk doorslapen
@roanna: fijn dat de operatie goed verlopen is, succes woensdag hopelijk horen jullie dan iets meer
@marion: fijn dat J de eerste dag leuk vond, hoop dat de school iets voor hem is
@mk: weer kleren gekocht voor de kids, ik moet ook nodig weer op pad eerst weer loon hebben haha
@miere: gefeliciteerd met je verjaardag
@crazy: alles goed?
@jac komt de nieuwe site morgen online, ga morgen gelijk kijken
@viva en rest: op hyves staat idd dat ik nog single ben moet t nog aanpassen, wil t eerst deze week aan mijn ouders gaan vertellen en laten weten dat ik zondag langskom om R aan hun voor te stellen en weekend erop aan zij ouders/broer/schoonzus, pff vind dat wel spannend allemaal hoor, de 11e april gaat ie voor t eerst mee naar een verjaardag van mijn oom en tante, gister zijn we gezellie samen uiteten geweest en heeft ie hier geslapen vanmorgen ging hier al weer vroeg de wekker, om half 7 gingen we allebei al richting werk mocht iemand nog geen foto van r hebben gezien zet m niet hier neer maar wil m best mailen of laten zien via msn, verder gaat t heel goed tussen r en mij, hebben morgen alweer een maand, moet zeggen dat ik in het begin wel heel erg eraan moest wennen, maar ben er nu aan gewend hoor en t voelt goed kan ik jullie zeggen