Cyn: VEEL PLEZIER!!! En de tijgers de groetjes doen he…(jullie hebben bij de river kwai een vrije dag…DOEN… kwai is echt vet saai…)
hier niets te melden…
Cyn: VEEL PLEZIER!!! En de tijgers de groetjes doen he…(jullie hebben bij de river kwai een vrije dag…DOEN… kwai is echt vet saai…)
hier niets te melden…
Beps: haha ik zal wel ff zien… een massage is namelijk ook wel erg verleidelijk ![]()
@Cynthia: Lijkt mij ook wel lekker. :nod: Nogmaals een hele fijne tijd daar samen met je ouders en geniet van alles wat dat land je bied en dat is volgens mij heel veel. Jullie zullen je dus zkers niet vervelen.
Geniet er met z’n allen van.
Goeie reis ook.
http://www.vliegfabriek.nl/media/images/country/thailand.jpg
Roanna: dankje!! ![]()
@ cyn massage kun je ook om 8h 's avonds doen!!! hahaha
nee echt ff serieus, de tijgers zijn zooooo gaaf… die wil je echt niet missen!!
@Cynthia: Ja, ik geef Bloem wel een beetje gelijk. Thaise massage kun je straks ook in ADR laten doen.
Daar heb je geen tijgers. Tja, misschien in het wild, maar dan moet je ze zoeken.
dat blokkeren was idd maar grapje hoor, ben trouwens bang dat ik de ergste ben:teeth:de rest zit nooit op chatsites of forums.zoeken hooguit een reisje ofzo
reageer strakkies wel verder, moet toch ook af en toe wat doen he:p
@Cyn: Massage in Chiang Mai doen…ZOOO goed…naast het hotel en prima goed!!! Zelfs Hubbie genoot!!! MAAR tijgers gewoon doen!!!
@Raak: Ben je aan het werk dan Raak? :lol: Of zit je weer te forummen?
Werkse nog even hoor! :dag:
hahaha iedereen wil cyn naar de tijgers hebben!!
:crybaby: ik wil helemaal niet naar de tijgers
:biggrin:
Cyn… ze hebben daar ook hele “leuke masseurs” !!!
http://www.theclaycenter.org/shared/content/photos/collection%20images/masseur%20tom%20full.jpg
Nou ladies ik ga!!! Nog even een broodje eten… En dan straks naar mijn werk
hahaha
Tot over 3 weken… Of misschien vanuit Thailand een keertje ![]()
:dag: :kus:
:kus: Daaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggg Cynthia. Veel plezier :vak01::vak01::dag:
Cyn : doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en genietennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:zon02:![]()
cyn : goeie reis ! :dag: :dag: :dag:
Ikke ook weg, sporen ! Tot later !
Kaylo : fijne reis naar huis enne ferme salon hoor:biggrin:
@Cynnie Veel plezier(bij de River is een makkelijke computer mogelijkheid)
Dus hopelijk zien we je nog eens tussentijds!!!
Ikke niets te doen…dus ik ga zo maar eens ff met de Wii
Kaylo,mooie bank hoor wat een joekel…
Roanna,natuurlijk geniet ik ook wel van C,hij is overdags zo vrolijk,en hij heeft vannacht doorgeslapen van 11 tot half 7 vanmorgen,maar wil nog niet te vroeg juichen.
Cyn,doeiiiiiii
@ TRL das mega nieuws!!! het begin is er… pfewww… nu volhouden…!!@ cyn heeeeeel veeeeel plezier!! doeiiiiiiiiiiiiiiiii