TTT deel 116

@msn
Logisch dat ze het gaan beperken of verbieden op het werk omdat er misbruik van wordt gemaakt. Natuurlijk jammer voor degene die er alleen gebruik van maakten als er niets te doen was. Maar ja, dat is eigenlijk met alles toch. De goeden moeten lijden onder de kwade.

@Roanna
Dan zijn we morgen samen in Nijmegen, zelfs maar 2 straten van elkaar vandaan. Alleen ik 1.5 uurtje eerder dan jij.

En nu maar eens een briefje maken voor V**a. Ik had een creditcard aangevraagd en nu ben ik plotseling van geslacht veranderd. Wil toch wel graag een meisje blijven :wink:

:frowning: hij is er weer niet… :frowning:
ik wacht morgen ff af, want dan is ie precies 2 weken weg en dan ga ik het zn vriendje vragen… zucht…

@Marion: Lieverd…ik ben er overmorgen. :crybaby: Of je moet even willen wachten, kunnen we saampies een bakkie doen daar. :wink: Ha, ha.

@Bloem: He, wat vervelend dan weer. Ga maar vragen hoe of wat hoor! Doen!!! :o

Ah Bloemmie: waar niet…ben benieuwd of hij weg is helemaal!!!

En toen…toen was het middag en is hubbie al weer wakker…

Marion,spannend J naar nieuwe school,hoop dat hij het leuk vindt.

Bloem,balen dat hij er weer niet is,als hij maar niet weg is bij jullie bedrijf.

Kaylo,nieuw bankstel,ben benieuwd naar de foto

Roanna,aan het zorgen voor dochter,maar gaat de goede kant op.

Viva,weer niks te doen op het werk.

Ik vanmiddag vrij,mams moet naar dietiste voor de suiker,dus ik maar vrij genomen.

Goedemiddag dames, pas me ff aan bij update Trl die gelukkig weer tijd had voor ons:wink:
Mar : van harte gefeliciteerd met je verjaardag meisje, geniet ervan he
Cyn : de laatste dingetjes inpakken suc6 en als ik je niet meer zie : heel veel plezier in Thailand voor jou en je ouders : dat wordt genieten !!! en niet teveel prik vragen hoor, betekent daar heel wat anders als hier, brandt een beetje veel :wink:
Zal trouwens hier op het werk ook eens wat sites gaan verbieden:tssk:

@ TRL lekker ff relaxen en ontspannen en even energie tanken.

en tja… tis natuurlijk beetje lullig als ik naar iemand moet gaan die mij niet kent en zeggen: ehjjuhmm dat vriendje van jou, wie? weet ik niet… is die er nog offeuhm…??
hahaha en dan komt ie natuurlijk net morgen terug van vakantie…
en wat nou als ie zegt dat ie inderdaad hier niet meer werkt… brbbrbrr nie aandenken…

Cyn,heel veel plezier in Thailand en geniet ervan,maar dat zal wel lukken.

Zal trouwens hier op het werk ook eens wat sites gaan verbieden:tssk:

hihihihhi…vind ik nou niets voor jou Raak om dat te verbieden…

en nog steeds duimen draaien…om gek van te worden…

Tlr…lekker vanmiddag vrij…

@Raak: Nee, dat lijkt mij ook niet dat je dat verbied. :wink:

@Viva: Schiet lekker op zo he? :stuck_out_tongue:

@TRL: Inderdaad… lekker ff zo een middagje vrij en dan even niets doen. Hopenlijk gaat het goed met de suiker van je moeder. Heeft ze nu dan ook suikerziekte?

@Bloem: Ja, staat eigenlijk ook wel weer een bietje stom he. Wacht je ff deze week nog af, kan je het altijd nog even aan een van zijn collega’s vragen, misschien via een omweg, zeg maar! :wink:

Nou, hier even wisseling van de wacht.

Roanna,ja diabetes 2 dacht ik.

En een middagje vrij is lekker,maar ben toch ook wel graag aan het werk hoor,of mag ikd at neit zeggen,ga nu alleen ook maar weer denken.C ligt nu lekker op het aankleedkussen naast me te snurken

Zoo de koffers zijn klaar… mijn rugtas staat ook al klaar… Dus ik ben er klaar voor!! Haren zijn weer steil (lekker makkelijk in het vliegtuig) … en nu dan nog even wat laatste dingetjes op i-net doen… En dan?? Tsja nog geen idee. Vanavond nog naar Amsterdam voor een Griekse presentatie+eten :smiley:

En dan morgen EINDELIJK weg!!! Het is er warm, heel erg warm dus het zal wel heel erg wennen worden!!! Maar goed we GAAAAAAN!!! :smiley:

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve wensen :kus:
Oh ja… het is nog niet zeker dat ik naar de tijgers ga hoor :wink:

Nou ik kom zo nog wel ff doeg zeggen hoor!! :wink: :biggrin:

@ trl doe jij dan ook maar even een oogje dicht… :wink:

@ raak, ja ik zou ww blokkeren als ik jou was :wink:

@ roanna, ik wacht al 2 weken… pfff weet t echt niet…

@ cyn tuurlijK!! naar de tijgers!!

veel plezier!!!

Even een fotootje van de bank (is niet echt dezelfde maar kan hem niet vinden op internet). De onze is wit en links zit er ook nog een relaxzetel (zo eentje die je lekker ken uittrekken). De hoofdsteunen zijn ook iets anders. Zal toch maar vragen aan ventje om de foto door te mailen

http://www.wereldwijzer.nl/45015-albums448-picture8406.jpg

@TRL: Oh, dus toch? Ik weet nog wel dat je zei, dat ze voor onderzoek moest, omdat ze het vermoeden hadden.

Enneh…tuurlijk mag je dat wel zeggen, maar ik zie dat je nu toch ook geniet van C, al ligt hij nu dan wel lekker te snurken. :biggrin: Lief is hij als hij slaapt he? :king: Hi, hi.

@Bloem: Oh, dat is al best lang dan. Wordt wel tijd voor actie’s he? Maarja, wat voor aktie?

@Cynthia: :vak01: :vak01:

cyn : mocht ik je niet meer tegenkomen hier : een hele leuke reis hoor meid ! :zon02::vak02::vak01:

@Kaylo: Heel mooi hoor. Lekker relaxt ook. :thumbsup: Nu nog een klepdoosje erbij voor op de bank en jij bent weer helemaal content. :wub: