O shit wat een muts ben ik toch … monday monday … :retard:
Nieuw poging dan maar
@OmaMiertje JIJ bent de Mar die jarig is vandaag :biggrin:
Dus … hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, je 1e verjaardag als oma, lijkt me erg bijzonder. Heel veel gelukkige, gezonde jaren voor jou. En ik wens je een hele fijne dag toe, samen met de mensen die je dierbaar zijn.
Dikke kus voor jou.
en het bloemetje he … heb het maar even opgehaald bij Crazy
@Kaylo: Ik weet niet of je dit al gelezen had, maar pluk het net van het nieuws.
**Facebook verboden voor Belgische werknemers **
Uitgegeven:22 maart 2009 20:19Laatst gewijzigd:22 maart 2009 22:08
**BRUSSEL - Bijna vier op tien Belgische werkgevers verbiedt zijn werknemers tijdens werktijd om te surfen naar de populaire netwerksite Facebook. De bedrijven vrezen virussen en tijdverlies. **
Dat blijkt uit onderzoek van het vakblad Smart Business Strategies, dat zondag is gepresenteerd.
Het aantal bedrijven dat Facebook blokkeert is verdubbeld ten opzichte van een jaar geleden, voornamelijk door de economische crisis.
O jee kaylo fb voor belgische medewerkers verboden…
Gisteren nieuwe salon gekocht, waren dringend aan vervanging tot. Direct een hele hoop geld kwijt. Hoeksalon van Natuzzi, maar zoooooooooooo mooi ! Echt blij !!! Wel 3 maand levertijd …
heb je ook een foto of plaatje ervan, we zijn niet nieuwsgierig hoor…
@Marion: Nee, de pijn valt mee, alleen vannacht was haar tulband los gegaan en hebben we even voor verpleegster gespeeld, maar voor de rest gaat het eigenlijk prima, buiten het nog wat moe zijn. Ook een kwestie, van naar je lichaam luisteren, heb ik tegen haar gezegd.
Eigenlijk is het ook wel zo eerlijk dat je al die ‘sites’ niet op het werk mag bezoeken.
Mensen gaan soms verkeerde prioriteiten stellen, zoals ook bij ons op het werk. We mogen best op internet, ook op FB of Hyves, ja zelfs op msn…ALS het rustig is.
Maar ze gingen ook naar deze sites(ja msn via ebuddy idd) als er mensen in de wacht stonden, ja zelfs als er 50 wachtenden waren…
Wij ons het lebbieklebbie bellen en zij chatten enzo…
Ach ja…
@Roanna: Nog 2 dgn en dan moet ze terug naar het ziekenhuis toch??
helemaal gelijk beps. je zou zeggen dat iedereen zelf heel goed weet waar de prio’s liggen en wat wel of niet ‘goed’ is…
maar ja, die mensen duperen anderen…
roanna : stond deze morgen hier ook in de krant. Bij ons op het werk is het eigenlijk niet verboden hoor, zolang er maar niet te veel misbruik van wordt gemaakt. En het werk gaat nog altijd voor hé ? Dus je moet voor jezelf kunnen uitmaken of je die dingen “misbruikt” of niet toch ?
viva : ventje heeft er een foto van genomen, maar die staat dus op zijn gsm. Zal vragen of hij hem doormailt.
ahhh nog even Bloem, dan is t lunchtime…ikke net mn verwenbroodje op: 2 wittebroodjes met speculoos(soort van pindakaas, maar dan van speculaas zoooo lekkerrrrr )
Zo, de schapjes binnen en net even een simpel broodje met jonge kaas gegeten. Ook lekker. Nee, pinda of speculaaspasta… hoef ik ook niet, maar als je het lekker vind!!! Dan zal het vast jammie zijn!!!
@Beps: Inderdaad, overmorgen om 16.40 uur moet ze er weer zijn en gaan dan rechtstreeks vanuit mijn werk met de trein naar Nijmegen, want om die tijd kom je bijna N. niet in en niet uit, is onze ervaring na vrijdag j.l. Met de trein, ruim een uur en met de auto meer dan anderhalf uur en maar zoeken voor een parkeerplek daar. :so:
Ik zit nergens bij of op, dan alleen op MSN die ik ook maar beperkt gebruik. Vind ik persoonlijk al genoeg. Zou ik nog meer achter de computer moeten zitten, dan ik nu al doe ( en da’s best al veel :redface: ), als ik dat ook allemaal nog moet bijhouden.