MAR:

Gefeliciteerd!!!
MAR:

Gefeliciteerd!!!
@Marion: Ohhh spannend hoor, voor J. Dan zijn ze wel snel he!!! Hopelijk is het er ook leuk voor hem, anders is de teleurstelling zo groot. Ik duim voor hem!!!
@Bloemmie: Jemmig!!! Das kl*te dan!!! Wat een ellende. Zal je zien, is HIJ er vandaag weer wel, loop jij voor piet pukkel…
En nu ff zoeken voor Cyn!!!
nou ja, afwachten maar… ik hoop dat ie gewoon op vakantie was/ is, maar iets zegt me dat ie gewoon pleitte is ofzo… i dunno…
Thailand here she comes:
(en een beetje speciaal voor moeders en vaders ook…here they come!)

Nog even en je ziet ze zelf, zit er zelf op, EN…mag zelf met de tijgers kroelen…(WEL smsen hoor haha!!! Denk aan het tijdsverschil graag van 6 uur VROEGER hier…)
Geniet meis…veel plezier
Zo dat kan ik ook niet meer vergeten haha
goeiemorgen ladies !
MAR : een heel gelukkige verjaardag !
En we zijn terug maandag ! Ga straks eens zien of FB al terug werkt :frown:
Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb geen MSN-adres.
Zaterdag nog lekker in de tuin gewerkt met 't ventje, alles ligt er weer properkes bij !
Gisteren nieuwe salon gekocht, waren dringend aan vervanging tot. Direct een hele hoop geld kwijt. Hoeksalon van Natuzzi, maar zoooooooooooo mooi ! Echt blij !!! Wel 3 maand levertijd …
Verder momenteel niet zoveel te vertellen. Komt later nog wel …
Goedemorgen all.
Allereerst… Marmier… van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren natuurlijk ook reislustige jaren gewenst. Verder wens ik jullie nog een hele fijne (verjaar) dag toe.
Vaasje mag je houden hoor!
@Kaylo: Dat vroeg ik van die MSN. Hebben de meesten van ons hier ook.
@MK: Ik denk, dit aanstaand weekend wel weer.
Verder weet ik het even niet meer. Beps en Toos terug van het werk en Bloem met helaas wat pukkels naar het werk en Viva al op het werk, maar zoals
gewoonlijk weer niets te doen en Marion met J. naar een spannend moment.
@Trl: Even weer hier voor de administratie. Werkse ook.:kus:
Latersssss. … Ik vandaag nog vrij en morgen weer naar het werk. :dag:
:dag: goeiemorgen!!! ![]()
Koffer is nog niet klaar… Dus die straks eerst afmaken… Moest ff geld overmaken naar broer… ik ga namelijk naar AJAX-AZ
Zit alleen wel in het Az-vak :finger: maar ja je moet er wat voor overhebben he
(oh oh… bedenk me net dat AZ dan kampioen zou kunnen worden
)
Verder heb ik niet echt bijgelezen!! Dus ik ga even verder aan me koffer… ![]()
Tot vanmiddag!!!
:dag: :kus:
@ cyn in het hol van de leeuw… owoh!!
hiero ligt het systeem eruit… kan dus weinig doen, nou ja?! dan niet he ![]()
Bloem: haha ach ja… Zal me moeten inhouden als er gescoord wordt ![]()
@Cyn: ALS er wordt gescoord hahahaha!!! Wel leuk toch!!!
roanna : heb wel hotmail adres, maar msn installeren op het werk lukt niet. Dus ga ik naar ebuddy.com. Lukt zo ook, maar denk dat dat ook gecontroleerd wordt :unibrow: :evil:
@MK
De kids weer in het nieuw en feest gevierd gisteren
@Viva
Dat is ijdele hoop denk ik, het is nog nieuw nu he.
@Bloem
Valt wel mee hoor, een 25 minuten denk ik. We zitten hier zo op de snelweg.
En laat ik nu net hetzelfde denken als Beps … zul je zien dat hij er weer is vandaag. In ieder geval is het knap balen!! Hoop dat het snel weer weg trekt.
@Beps
De vroege dienst er al weer opzitten … geniet van je vrije dag.
@Roanna
Ook nog vrij vandaag. Gaat het goed met je dochter of heeft ze nog veel last?
@Kaylo
In de tuin gewerkt en met geld gesmeten het weekend. Maar dan kunnen jullie weer lekker zitten. Tenminste … ik vermoed dat een salon een bankstel is, ben niet zo goed in belgisch ![]()
En dan onze Cyn :biggrin:
Je hebt lang in spanning gezeten, wordt de reis volgeboekt of niet. Jammer, je 1e keuze ging niet door maar jullie hebben wel een schitterend alternatief gevonden. Een heleboel mooi excursies staan gepland. Mams gaat op de olifant en jij mag knuffelen met de tijgers.
Geniet er van meissie!!! Maar dat gaat vast wel lukken … zeker weten.
http://blobs.shoppay.be/subgroups/306-thailand.jpg
Veel plezier in het land van de glimlach
En dan hebben we ook nog een jarige …
@Crazy
Gefeliciteerd met je verjaardag!! Nog een heleboel gelukkige, gezonde jaren gewenst samen met hubs en de kids. Maak er een mooie dag van samen.
en natuurlijk het bloemetje
http://www.valentijnidee.nl/wp-content/uploads/2008/02/boeket-valentijn.jpg
marion : is een bankstel ja
En dan nu langzaam aan op weg naar de kerk want de vader van buufie wordt vandaag begraven. Pfffffff … zie daar altijd zo tegenop.
:biggrin: weer wat geleerd vandaag. Je wordt hier echt slim op het forum ![]()
marion : denk dat je verkeerd bent met de verjaardagen hoor. Hihi ! Is Mar die verjaart en Crazy vertrekt 26 maart. Verkeerd lijstje genomen ? ![]()
tis ons miertje die jarig is. crazy is onze andere mar maar die is nie jarig
O jee ! Ingewikkeld op een maandagmorgen :paranoid:
marion : en dan denk ik dat “buuffie” de buurvrouw is ?