TTT deel 116

Roanna,hun op de C,want ik werk de hele week,maar zie dat ook niet gebeuren hoor.

@TRL: Ja, dat is ook wel weer zo, maar hij heeft er in ieder geval wel weer een vriendinnetje/speelkameraadje bij. Leuk hoor zo met z’n allen bij elkaar komen enzo.

@Roanna
Nee ik natuurlijk weer. Ik lijk er patent op te hebben de laatste week. Het is ook maandag he.

@Trl
Leuk weer een kleintje erbij in de vriendenclub. Hoeveel kids zijn er nu?

zo… boek uit, grey’s gemist, ver na bedtijd en moet de konijnen nog doen
je wordt bedankt marion voor je geweldige ideen :wink: hahahaa

@ trl of C koppelen met de jonge dames spruit??

Ik naar t werk(over 10 min)
Tot morgen

@ beps werk ze enneuhmmm… miste je net op msn maar heb t al verwerkt…

ga maar eens de konijnen doen, eens zien of ik voor middernacht in bed lig…

owh dat gaat lukken :dag: truste en tot morgen (vroeg)

@Bloem
Graag gedaan hoor :wink:

Truste allemaal!!

:idea:
Het is 6.35 en het is buiten nog donker!
Nog 2 uur volhouden, nog 15 min en er komen er 2 bij…
Dan komt de voetzoekster bij mij…ehhh de pedicure en daarna slapen!!!

Tot laters meiden…

slaap lekker bepssie… na hard werken komt rusten

de rest: goedenmorgen…

al voel ik het niet zo ppfpff belachelijk vroeg… moe… huuuu

:turkey:[SIZE=4]Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:[/SIZE]

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

Beps,nog even en dan lekker naar je bedje.

Bloem,jij bent vroeg. En C koppelen aan de jonge dame spruit,nou als het net zo’n zeur wordt als de moeder laat dan maar zitten:beef:

Marion,er zijn nu in het totaal 5 kinderen,jongetje van 5,meisje van bijna 4,een jongetje van 11 maanden,dan komt C,en dan de jongste spruit.Dat zal voorlopig wel de laatste zijn,de ouders van de oudste 2 willen geen kids meer en die van dat jochie van 11 maanden ook voorlpig nog niet.En dan hebben we nog 3 vrijgezellige jongens,en ik dan.

Viva,vandaag ook nog alles afgesloten hoorde ik,of hoef je vandaag niet die kant op?

Fijne dag allemaal

mogguh TRL beetje goed kunnen slapen of liggen woelen ivm de huizen ??

Goedemorgen meiden, nou ik ben aangekomen hoor, en raad eens geen hond op de weg, kon zo overal doorrijden, volgens mij heeft half Den Haag vrij van het werk genomen.
Hier nog steeds geen ruk te doen, heb het aan gegeven bij de coordinator, ga straks bijspringen op een andere afdeling alleen is die afdeling niet je van het, maar goed ik zie wel, geven ze me alleen maar rot werk, ben ik zo weer boven hoor achter mijn eigen bureau…
Het is op vrijwillige basis, dus als het me niet zint ben ik zo weer vertrokken.

Goede morgen…

@Beps
In diepe rust of misschien toch nog met de eieren bezig?

@Bloem
TE vroeg op vandaag.

@TRL
Een leuk clubje die kids. Kunnen straks lekker met elkaar spelen. En de vrijgezellen … je wil niet weten hoe snel het soms kan gaan. Bij ons in de club zat er eentje die leerde zijn vriendin kennen en binnen 1.5 jaar was de 1e kleine er al.

@Viva
Gelukkig allemaal mee gevallen onderweg. Straks aan het werk op de andere afdeling, wel minder leuk werk misschien maar alles beter dan duimen draaien he!

@ viva dat scheelt ook weer… collega gaat vandaag naar den haag naar tarzan, die zegt net: oh-oh… maar tis dus wel rustig?!

Bloemmie het is stiller dan normaal, ik was binnen 10 minuten op mijn werk, normaal ben ik toch zeker 25 minuten onder weg.

en ik heb slaap, ik kon vannacht dus echt de slaap niet vatten zeg, heb het nog 3 uur zien worden en als dan de wekker op 6 uur gaat, heb je dus echt net het gevoel dat je 5 minuten ligt…pfffff…moet vanmiddag ook nog naar de lenzenmeneer voor controle…en thuis ligt er genoeg te doen…dus moet maar zien hoe ik de dag doorkom…misschien zo even een sigaretje roken op het balkon hier en dan met je snoet in het zonnetje…

Aankomend weekend wordt het trouwens 20 graden nice I like it…

Zo ik ook thuis, geen eieren, maar wachtend op de voetzoekster… en als dan mn nageltjes weer lekker mooi zijn(van mn voeten dus) dan slapen!!!

Iedereen een fijne dag. Ik meld me vanmiddag wel weer…