Ttt............... deel 105

Knap badpak Toos … maar niet heus.

Zo dames ik ben bijgelezen…kwam alleen iets tegen over…ja hoe moet ik dat zeggen…iig iets dat ik ECHT NIET LEUK VIND!!!
STA IK EINDELIJK BOVEN AAN…gaan ze er een etentje boven zetten…ETENTJE…geen vakantie
Dus dit kan eigenlijk NIET:

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

Ik houd het dan dus maar op het volgende:

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Zijn jullie nu helemaal betoeterd!!!
Had ik mss vrij zondag…begon ik na te denken of ik mss toch ga komen(vast niet, want dat vrij zal wel niet doorgaan…) maar dat is nu wel weer over…:tongue:

Niet???:unibrow::smiley:
@Roanna: Ben er ook best wel trots op, zijn echt mooie foto;s geworden.

@Beps
Is een uitstapje hoor, trouwens best een hele reis voor ons, we moeten bijna het hele land door:D

Jawel hoor Beps, kan wel, je ziet het. Doen we bij iedere meeting, in het lijstje zetten. En ik ben de dader dit keer:tongue:. Enne gewoon proberen of je nog vrij kan krijgen, zou wel heeelll leuk zijn als je erbij zou zijn

@Beps: En niet zo mopperen hoor, je staat nog altijd 3 hele weken op 1

@Beps: Ja, sorry hoor, maar volgens mij stond het er altijd bij, maar we kunnen er wel even een stukje tussen doen, zodat het niet zo stoort. :unibrow:

Enneh… ik had al zo’n idee, dat jij er wel bij zou (willen) zijn en zo hoort het eigenlijk ook. :thumbsup:

Tuurlijk hoort dat zo, ik ben er alleen de 1ste niet geweest, en verder altijd!!
Heb zelfs ooit stiekum het restaurant met Bloemmie gepakt, terwijl jullie aan de warme choco zaten!!!
Maar goed, het zal niet lukken, denk ik…(ik blijf hopen…)
Nu ist wel geweest, ik ga slapen
Tot morgen allen

We gaan gewoon duimen dat het gaat lukken Je hoort er gewoon bij te zijn en als het niet lukt zou jammer zijn

:NETHERLANMeeting: 16 November-Rotterdam :NETHERLAN

:thailand:[COLOR=green]Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:[/COLOR]

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Zo is die wel goed toch|? :dope:

:NETHERLAN[COLOR=yellowgreen]Meeting: 16 November-Rotterdam :NETHERLAN[/COLOR]

:thailand:[COLOR=green]Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:[/COLOR]

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Zo is die wel goed toch|? :dope:

Beps…kom ook…aub

Face to face is beter dan internet…

Maargoed dames en heer.

Ik ga naar boven. Nog even een stukje P & W kijken, enneh… ja Toos… ik doe de TV zelf wel uit. Als ik niet in slaap val :lol: Doe jij je schuifje in de juiste stand?

Ik neem me zopi zo… (klinkt wel leuk zo) en zie jullie hopenlijk morgen weer. :dag:

Weltrusten allemaal en bedankt voor het gezellige avondje.

Truste all :dag: :kus:

@Roanna: Nee zal het schuifje niet vergeten, hoop ik. Heb net mn zopi al genomen en type een beetke bubbel. nog een kopje sexthee genomen? Of ga je niet bijbabbelen

Ik ga dus ook mn mandje opzeoken, welterusten, tot morgen en ook bedankt voor de gezellige avond

:kus: :dag::dag:

Beps,heb je eerder openlijk excuus aangeboden,kom op meid;wees erbij,met z’n allen de stad in en lekker eten.

Ben een kerel met gebruiksaanwijzingen,maar dat weet je na al die jaren.

Als beheerder moet ik ook tegen stormen opvaren en dat gaat met alleen jullie steun…

Kom op Beps…ik reageer soms op een manier die niet goeg overkomt…maar dat is internet…we kennen elkaar niet qua gezicht en dat geld voor allen,en daarom is het goed om elkaar te zien en te spreken.

Ik ben niet jullie beheerder vanaf een’‘trapje’‘’,en daar is ook meeting voor.

Truste voor degene die slapen gaan en Beps … ik hoop dat je er bij kunt zijn de 16e!!!

Ik hoop het dus ook echt, ga voor je duimenhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif

Jeetje, kleppen we zo op een avond bijna 1/5 deel vol. Begint weer een beetje op vroeger te lijken he?

Ladies en gentleman, ik ga er nu echt van tussen. Slaap lekker. O en wil de laatste het :idea: en de kachel niet vegeten. Zal ook vast een spaarlampje aanlaten