TTT deel 64: mega meeting!

we zijn er alweer…

Brenniej: Jaaa wat een rotweer he!!! Hier ook al!!! Ben je trouwens met Askim nog naar Bodrum geweest??

Jeeh deel 64!!! Op naar de 65!!

Zoo die ging ineens snel!!..

gefeliciteerd!!!:smiley:

**WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos/Roos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda

Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo

supersnel!!
nu kan ik weg

:dag:

tot later uiteraard :wink:

@ Cyn: nouuu eigenlijk niet!..haha…!! Weet ook eigenlijk niet waarom!:smiley: hehe

@ Bloem: :dag: tot lateerrrrr!!!

Want je zou gaan meeten met D en Mesut toch?? Tenminste dat dacht ik…

Snelle bevalling, en zonder puffen ! :wink:

Nog 15 minuutjes ! Dan lekker lang weekend ! Leuk werken zo, 2 daagjes per week :teeth:

@Bloem: Tot later:dag:
Bevalling was een makkie hoor, gefeliciteerd weer.

Ga er ook vandoor, moet straks ook weer wat te eten op tafel staan.

Wordt ik ff aan de praat gehouden hier,bevallen jullie,maar ook zonder mij is het gelukt Gefeliciteerd maar weer…

Gefeliciteerd, allemaal, op naar de 100!!!
@ Bloem, ja, dacht ik ook, maar het kan nog steeds wel, een flitsscheiding, heb het nagevraagd bij de gemeente vanmorgen.
**
Ga nu echt naar huis, kruip met me kop onder dekens.

Jullie zijn echt te erg :D! Gefeliciteerd met ons nieuwe deel!!

Snel nog even naar buuf maar eerst …

@Miere
:kus:

Ik ben er ook mee weg, spring vanavond nog wel eens binnen :dag:

Zo ben je even weg… en weer een nieuw deel .

Gefeliciteerd met het nieuwe kindje .

@Cynthia, DDD :smiley: ,als ik erbij kan mag jij er wel af, DDV bekt niet zo lekker.

@ Cyn: ooohh die ken jij ook!! hahaha:D:D:D
ik klets altijd met haar op msn!.. en via sms!
maar het is er nie van gekomen…op het laatste zaten askim en ik ook een beetje met centjes in de knoop hehe!!:slight_smile:

gefeliciteerd maar weer met het nieuwe deel, gaat weer als de brandweer tegenwoordig.

Mierre…dikke knuffel voor jou…en succes. Kijk wel uit met een flitsscheiding, dat alles, maar dan ook echt alles op papier staat, want anders heb je niets meer om op terug te vallen. Je zal niet de eerste zijn die in die valkuil plettert.
Bloemmie…lekker naar de kapper modelletje erin knippen…voor het nieuwe begin zeg maar.
Tlr…al weer gebeld naar de ind… gewoon blijven bellen meis…tot ze helemaal gek van je worden
Kaylo…lekker hoor 2 dagen werken…
Brenniej.ook lekker vrij
Cyn…zo dat is niet weinig zeg voor een paar prikken, pijn lijden en nog betalen ook, gelukkig krijg je het terug.
met mijn camera, ik heb geen idee hoe ik de resolutie van de foto moet wijzigen. maar heb dan ook niet zo’n hele uitgebreide.
Zo ikke weer thuis, wat en kl**ten weer zeg, tot op mijn bh toe nat, van een klein stukje van de supermarkt naar de auto…moest toch boodschappen doen, dan maar gelijk uit het werk gedaan…maar ja een mega bui op mijn hoofd…
dus nu maar even opdrogen en opwarmen heb de kachel al een slinger gegeven effe de kou uit de hut.

menu…boerenkool…jammie…met rookworst…en zilveruitjes…echt weer voor.

nu even aan de was, en even de boel glad trekken, en een kakkie boffie klaar maken voor mezelf…dus even aan de rommel heerlijk na een dag hard werken, wat een gekkenhuis bij ons…is gewoon niet normaal.

het lijkt wel of iedereen problemen op het werk heeft, buurman heeft zijn baan aan de wilgen gehangen…was eigen rijder bij een bedrijf, wordt zijn auto onder zijn kont vandaan verkocht, moet hij op een zandwagen gaan rijden, en daar heeft hij dus echt geen zin in…vroeg beginnen en vroeg thuis, verdient hij het zout in de pap niet mee. Maar de andere baas waar hij ook voor reed,durft hem niet aan te nemen omdat hij een klant is van die vroegere werkgever van de buurman, gevolg is nu dat hij thuis zit zonder inkomen, dat schiet ook niet echt op.

Mierre ja S*****o zit ook bij ons maar me low budget…dus wat je daar te eten kan krijgen daar zit je niet op te wachten, standaard broodjes met ham, kaas, ei en filet.
of een vette hap…of van die verpakte broodjes en sandwitches nou ook nog hartstikke duur…neem wel een boterham van thuis mee…
het enige wat lekker is bij ons is het halal eten…maar ook niet goedkoop hoor.

zo heb hier nu de halve telefoongids neergeknalt…dus nu zijn jullie weer aan zet…
hihihihi…

Brenniej:Jaaa haha die ken ik ook… Maar eigenlijk ook alleen van Hyves en Msn… Jammer dat jullie elkaar niet gezien hebben… maar komt er vast wel een keer van!!!

Viva: Jemig wat een post!!! Maar ja inderdaad een hoop geld… Maar goed… Het is voor een goed doel!!! En de reis zelf is nog veel duurder!! :disgust: Rond de 1700 eu p.p.