TTT deel 64: mega meeting!

pfff wat een bak geld zeg…maar ja dan heb je ook wat nietwaar Cyn…

@ Cyn: Woooow das een hoop geld!.(Heeeel veeel vluchtjes naar Turkije!;))… heheh maar wel een supermooie vakantie, denk ik…ben er nog nooit geweest! maar ga er wel van uit!!:smiley:

Kent iemand toevallig een turkse zanger genaamd: Kirac…???
Zulke toffe muziek!!:D:D

Meiden…deel 64 TOPPERTJES ZIJN WE!!!

Hier nog steeds drukkkkk
Vervelende klanten, scheldenende die persoonlijk worden, Beps janken(gebeurt nooit bij mij om zoiets) en dus geen Bep bij de bevalling…
Hier nu weer oke
Tot straks, nog 30 min!!!

Brenniej…ik ken hem niet

Beps…meissie toch…is inderdaad niet voor jou om te gaan huilen…laat ze lekker de moord steken in hun woorden:finger:…(volgens mij wordt de hele wereld malende):kus:

Beps,niet leuk dus,maar je bent er weer en laat de klant maar waaien hoor…

Viva,vandaag niet gebeld had tussen de middag geen tijd en op het werk doe ik het liever niet…

Cyn,dat zijn zeker wat vluchtjes naar Turkije,maar denk dat het wel waard is voor Maleisie…

Zoo ik ook weer thuis het miezert hier en koud…

@ Viva: nee bijna niemand kent hem!.. maar goed…Misschien een tip dan!;)…

KIRAC…maar onder de c moet nog dat haakje of hoe je het wilt noemen!:slight_smile: haha…
Ik heb em niet op me toetsenbord!..

@ Beps: ooeeeii das niet zo mooi…t zal hem wel in het weer liggen!.. Gelukkig is alles weer okay!.. nog een half uurtje!!!:kus:

Beps: Lieverd… gewoon in je oor der in en in je ander der weer uit… Laat die klanten maar zeuren :finger: Maar ik weet… dat is makkelijker gezegd dan gedaan!!! Wij vinden jou in ieder geval wel lief!!! :kus:

Bren+Viva: jaa heel veel geld… maar ik zat net ff foto’s te kijken op google… WAT GEWELDIG!!!

Als jullie tijd hebben typ maar eens in:
Dataran Merdeka - Kuala Lumpur
Cameron Highlands
Taman Negara
Penang
Malacca

Echt ik wil nu al!!!

Pfhhh,

nog bijna een uur werken.

Meeste collega’s zijn al weg

antonieq…misschien vroeger beginnen, mag je ook eerder naar huis…:nod:

Goedemiddag.

Zo, weer een nieuw deel. Jullie zijn geweldig. Kon er even niet bij zijn, moest even op controle bij de tandarts. Kep nou een mooie witte vulling erin, alleen jammer dat niemand het ziet, want het zit helemaal achterin mijn mond.

Ik ben al wel een beetje bijgelezen, maar weet niet alles mee hoor. Hoe zou dat toch komen? :question:

Bloem op zoek naar een kamer, Viva nog steeds troubels op het werk. Cyn spuiten tegen demensie gehaald. Kylo haar eigen portret weer op haar avatar gezet. Toos zit hier te beweren, dat ik even oud als Marifran ben. Eg nie! Wordt pas 59 in Januari. :stuck_out_tongue: Bep, had het even niet meer op het werk na een vervelend telefoontje. Bep, sla ze voor de b*k! Miere zet er vaart achter, wat betrefd haar scheiding en maakt wel lekkere broodjes namens Sodex**, omdat ze die zelf ook lekker vind. Ha, ha.

Nou, meer weet ik even niet meer.

@Roanna: :kus: lig gestrekt hier :lol:

@Beps: Oh, gelukkig even weer lachen dan. Jij ook :kus: hoor!! :dag:

58 pas Roanna, had ik beter een paar jaartjes kunnen smokkelen :wink:

Meiden, nog 5 min, meld me vast af. Vanaaf naar de Bios… Kusssss
:dag:

@ Beps: :dag: ennne film is leukkkkkk!!!:smiley: Veeel plezier!!!

@Beps: Heel veel plezier en maak er weer een leuke avond van. :dag: Wel thuis zo.

Beps,heel veel plezier vanavond

beps…naar de bios…met hubs…wel film kijken he…niet babbelen.