hoihoi,
ik sjees weer langs…
iedereen een fijne avond!!!
@Viva: Beps gaat toch met een vriendin!!! Niet met hubs. Heeft ze gister nog verteld. Wel d’r bijblijven he!
Geeft niks hoor, je hebt al genoeg aan je hoofd momenteel. :kus:
Ik ga zo ff eten. Mijn manneke heeft zich weer staan uitsloven in de keuken …dus… zonder te knoeien. ![]()
OOOOO sorry, niet meegekregen… het is toch niet besmettelijk he dement worden…hihihihi
meiden ik ga achter de pannen…enne vanavond house…dus ik weet niet of ik nog langs kom…dus tot laterss…
Viva, alles wordt vastgelegd door de advocaat, en we regelen alles in goed overleg, maak je geen zorgen
alweer een nieuw deel!! proficiat…![]()
@viva…kook ze
@cyn…das niet niks…een hoop geld!!
@brenniej…nog steeds in bed?
@beps…veel plezier vanaaf
ikke dadelijk trainen…maar tis niet echt het weer:(
@Viva: Jeetje wat een verhaal van die buurman. Boerenkool met zilveruitjes?? Eet smakelijk voor straks en doe House de groetjes van mij
@Cyn: Dat is een berg pegels voor zo’n reis, maar dan heb je ook wel wat
@Beps: Veel plezier vanaaf in de bios
ola
weer terug
wat een budweer zeg
vanaaf weer weg
jukkkk
ikke wil binnen blijven!!!
@Roanna: Ik lig dubbel, hoe krijg je het opgelepelt:D. Maar toch even een correctie, ik had gezegd dat Marifran ongeveer even oud is als jij. Klopt toch ook, scheelt bijna niks. Nou ja er is wel een verschil,:nod: Marifran lijkt me nog wel bij de tijd, kan ik van jou niet zeggen. o ja bedankt voor je smsje
@Filiz: Train ze vanavond
Roanna: je mailtje!!! Hihi, geweldig!!!
Meiden ik ga zo naar huis! Morgen lekker vrij, dus zal wel veel langskomen! :wub:
@Toos: Kijk even bij jou. 5555
:dag:
Hey Bloem. Haartjes laten doen? Is het wat geworden? Ik ga straks even de kleur er weer inbrengen. Hoop voor je, dat die kamer wat is voor je.
Hij is leuk:lol:
@Toos: Ja maar Toos… 60 klinkt toch een stuk ouder dan 58. Het is niet oud,… maar toch…ha, ha, ha. :lol:
@Viva: Enjoy the club van DDD’s. ![]()
@Cynthia: :dag::dag: Ja, hij was leuk he!
Fijne avond nog. ![]()
ja haartjes weer okey
heel klein stukkie eraf hoor, mn ouders zagen het niet eens (je zou toch naar de kapper gaan?? ja… ben ik ook geweest :retard:)
en die kamer… ben vanmiddag bij de woningbouw geweest…
denk dat dat meer voor mij is, ff afwachten, krijg post van ze…
weet je wat
ik ga die kamer gewoon helemaal afzeggen…
denk ik, twijfel twijfel… uhm… denk denk…
shit…
ga ik mn tijd verdoen?? en toch ff kijken, of niet? archhhhh…
Tja een dilemma. Of toch op een huisje wachten via de woningbouw wat wel wat langer kan duren, of toch eerst die kamer? Nouja, als je toch nog lekker bij je ouders woont, liever op dat huisje wachten. Maarja, volgens jaar wil je weer voor een lange tijd weg dus… Ook weer moeilijk!
Denk er nog even over na. ![]()
Zo, ga nu even eten. :chin:
Laters…
@Roanna: Eet smakelijk
@Bloem: Je kunt toch gaan kijken, weet je in ieder geval zeker of het wat voor je is of niet
Bloem,moeilijke keuze,maar hoelang duurt het voor je een huisje van de woningbouw krijgt??