Ohh Toos, merk wel dat jullie elkaar al zo lang kennen. Ja ´lijkt’ maar dat weet je maar nooit :so:
Ik vond het eerst ook erg oud, maar ben gewoon al een half jaar van te voren begonnen, als het zo uit kwam.
Ben bijna 60. of wordt dit jaar 60 en toen het zover was , was ik er al aan gewend, je voelt er echt niets van hoor.
En sommige jonge meiden fiets ik er tijdens de spinning gewoon uit hoor!
(Of ga ik nu toch in de verdediging)
Over een stukje van 20 km doe je 30 minuten langer als er drie druppels regen vallen …:mad::mad:
Er hoeven maar een paar bangerikken tussen honderden auto’s te zijn en heel nederland staat vast.
Dit hele file gedoe is alleen al bijna een goede reden om in Turkije te willen wonen…daar nooit files zelf niet in een stad als Istanbul waar toch zo’n 20 miljoen auto’s rondrijen
@Marifran: En of wij elkaar al kennen he… Toos? :lol: Hebben al samen geluncht in Gumbet Nouja, een tosti gegeten. En nog een keer gemeet in Turgutreis bij Ozzy"s.
@Bep: Geef niks, maak je hoofdje maar lekker leeg tijdens de film.
er is wel eens file, maar altijd maar eventjes .
Zeker in verhouding tot nederland.
Ik ben , denk wel , zo’n 30 keer in Istanbul geweest en als ik totaal
een uur echt stil heb gestaan dan is dat veel.
@Toos: Ben bij mn teamleider gaan zitten om ff bij te kletsen, ff wat anders… toen kwam A(ohh zoo’n foute collega, maar lekkkkeerrrrr :unibrow: :evil:) ook nog ff troosten… was het weer over…
weet niet hoelang de woningbouw duurt, maar denk wel sneller dan half jan wat die kamer was, tot half aug, en dat was dus niet ideaal
denk via de woningbouw een huisje te kunnen krijgen wat net zo duur is als 1kamertje…