TTT deel 64: mega meeting!

@Bloem: Snap je helemaal. Dat is ook veel lekkerder…en daardoor ook meteen een paar probleempjes ge-elimineerd…stap voor stap toch…

Zo thuis, wat gegeten,…en ga idd met een VRIENDIN naar de bios!!!

@llemaal: :kus: er gebeurt veel, lees het wel maar kan niet op alles reageren vandaag. hoofdje vol!

Ohh Toos, merk wel dat jullie elkaar al zo lang kennen. Ja ´lijkt’ maar dat weet je maar nooit :so:

Ik vond het eerst ook erg oud, maar ben gewoon al een half jaar van te voren begonnen, als het zo uit kwam.
Ben bijna 60. of wordt dit jaar 60 en toen het zover was , was ik er al aan gewend, je voelt er echt niets van hoor.
En sommige jonge meiden fiets ik er tijdens de spinning gewoon uit hoor!
(Of ga ik nu toch in de verdediging):wink:

Zo, eten op. Nog wel weer ff truussen, maar da’s zo klaar.

Jullie ook… eetze allen hoor! :dag:

Ben net pas goed en wel thuis.

Over een stukje van 20 km doe je 30 minuten langer als er drie druppels regen vallen …:mad::mad:

Er hoeven maar een paar bangerikken tussen honderden auto’s te zijn en heel nederland staat vast.

Dit hele file gedoe is alleen al bijna een goede reden om in Turkije te willen wonen…daar nooit files zelf niet in een stad als Istanbul waar toch zo’n 20 miljoen auto’s rondrijen

@Marifran: En of wij elkaar al kennen he… Toos? :lol: Hebben al samen geluncht in Gumbet Nouja, een tosti gegeten. En nog een keer gemeet in Turgutreis bij Ozzy"s.

@Bep: Geef niks, maak je hoofdje maar lekker leeg tijdens de film.

@Marifran: Ik vind 60 niet oud hoor.

@Roanna: Goed van jou, dat je dat nog weet:thumbsup::smiley:

Antonie,ik heb in Istanbul wel in de file gestaan hoor,dus daar kennen ze het ook…

@Turkijelover,

er is wel eens file, maar altijd maar eventjes .
Zeker in verhouding tot nederland.
Ik ben , denk wel , zo’n 30 keer in Istanbul geweest en als ik totaal
een uur echt stil heb gestaan dan is dat veel.

Ik ook niet hoor. Fiets iedereen ook voorbij op de hometrainer.:nod:

Moet ik toch weer eens aan gaan beginnen, want volgend jaar april moet ik die fietstest doen bij de cardio.

@Roanna,

is wel en goed plan ja , fiets naast de t.v en dan een filmpje van de toer de frans afspelen ofzo :smiley:

Izmir, op de rondweg, richting Aydin hardstikke vast…

@Roanna: Krijg je wel rare bulten van en op vreemde plaatsen
@Beps: Weer een beetje bijgekomen:kus:
Ga zo eten, dus tot laterssssss:dag::dag:

@Toos: Ben bij mn teamleider gaan zitten om ff bij te kletsen, ff wat anders… toen kwam A(ohh zoo’n foute collega, maar lekkkkeerrrrr :unibrow: :evil:) ook nog ff troosten… was het weer over…

ikke wil ook wel van dat soort nieuwe collega’s…

weet niet hoelang de woningbouw duurt, maar denk wel sneller dan half jan wat die kamer was, tot half aug, en dat was dus niet ideaal
denk via de woningbouw een huisje te kunnen krijgen wat net zo duur is als 1kamertje…

" Beppie,

tjsa, die rondweg bij Izmir daar wil ´t ook wel eens verstopt zitten.

Ik heb , tot nu toe …afkloppen want ik kom er nog heel vaak …weinig last gehad.

heb daar meerdere malen gestaan…hihi,… rampenplan. Cker de 1ste keer, weet je niet goed waar je heen moet en de vrachtwagens(VEEL) en afslagen enzoo…

Bloem,zal voor je duimen dat de woningbouw snel met wat leuks voor je komt…Ben je er al uit of je gaat kijken vanavond?

Goedenavond,

gefelicteerd met het nieuwe deel! vorige deel nog niet terug gelezen, ga ik later nog doen.

ik heb net dit deel trug gelezen, maar echt niks is blijven hangen alleen:

beppie- wat een rot klanten vandaag op het werk:( veel plezier in de bios!

voor de rest sorry ben het echt kwijt

Bloem- als een huisje net zo duur is als 1 kamertje had ik het ook wel geweten!