TTT deel 64: mega meeting!

misschien is er weinig file in turkije, maar denk dat kelebek ook wel kan meepraten over vertraging…
controle, uitgelopen lunchpauze, lekke band etc…

anyway
nee heb meteen gebeld, heb afgezegd, gaan zo eten en ik denk foto’s kijken vanavond…:unibrow: okey vannacht :smiley:

ik ga naar de sportschool tot later misschien, iig allemaal fijne avond

Ik ga even mijn haartjes in de verf zetten. Moet er zondag toch wel een bietje opgepimpt bij zitten. :unibrow:

Misschien ook nog wel ff languit in bad. :wink:

Laterssssss

Seray,sport ze.

Bloem,dus voorlopig nog even bij je ouders.Veel plezier vanavond met de foto’s

Kwam gewoon even goeieavond zeggen ! :wink:

En ben er nu gewoon weer mee weg ! :smiley:

Lekker op de bank TV kijken :wink:

Klets ze iedereen ! :dag:

En ik ben even aan het werk, de studieclub van hub komt morgen hier dus moet nog het een en ander doen hier. Tot straks!!!

@Beppie,

de afslagen in turkije is meestal een ramp ja als je voor de eerste keer op een onbekende weg komt.
Vaak staan de wegwijzers zo ver op de afslag dat eer je gelezen hebt waar je moet zijn je de afslag al voorbij bent.

Een volgende kan zomaar 40 kilometer verderop zijn

lekker rustig hiero

@ roanna, hoe vaak verf jij je haren wel niet?? dat had je toch al gedaan :unibrow:

Zo weer even bijgelezen.

Bloem beslist…geen kamertje maar een hele woning…groot gelijk lekker de ruimte, nu nog even bij paps en mams.
Beps…lekker hoofd leeg naar de film
Seray…hoop bij te lezen
Mierre…knuffel meis.
Toos…hihihi lekker hakketakken over leeftijd
Marifan…al gewent aan de 60
Roanna…een hele biecht die post van jou hihihihi

Ikke nu lekker bankhangen bij dr. House…voor iedereen welterusten…morgen weer vroeg op…pokkeweer blehhhhh…

@Viva: Hoe bedoel u een hele biecht? Ik kreeg net een mail van mijn collega met een biecht/preek van een nerveuze pastoor die dan eerst alcohol moet nemen, maar die heb ik toch niet doorgestuurd. Ha, ha.

@Bloem: Hoevaak? Een keer per zes weken. Vorige week had de thuiskapster mijn haar alleen maar geknipt. Verven doen ze niet aan huis, dat doe ik nu zelf. Zit momenteel met de smurry op mijn hoofd en een noodbrilletje op dit te typen. Moet het met een minuut of 5, weer uitspoelen.

@ roanna, dacht dat je gisteren ookal zei dat je je haartjes ging doen… maar zal me wel vergist hebben dan…

Huh??? Misschien heb ik dat dan wel gezegt ( don’t remember), maar nog niet gedaan.

Hoezo een bietje dement? :unibrow: Ga ff uitspoelen, anders is wordt het zwart. ha,ha.

Roanna ging zondag de haren van de buurvrouw verven. Buuf kon dit niet zelf, ze had te korte armpjes :wink:

owh ja…
wie is er nu dement… heb volgens mij mn hersencellen in de trein gelaten ofzo?

Welke kleur heb je nu Roanna?

@tkl: hoe gaat t nu?

Ja, nu heb ik 'm weer dankzij Marion. Niet de buuf, maar een schoonzusje hier in de straat, met te korte armpjes ja . Bedankt weer Marion. :unibrow:

Het moet nu donkergoudblond voorstellen. Moet even zien als het helemaal opgedroogd is. Is altijd weer een verrassing! :o

Linda,het gaat wel hoor…En hoe gaat het met jouw tijd geleden …

@Roanna: Niet rose geworden?

@ Roanna: na het verven zet ik altijd ff de fohn erop!:slight_smile: kan je gelijk zien of het is gelukt! :slight_smile:

@ TurkijeLover: heb je eigenlijk nog gesrpoken met het IND…of heb ik dat stukje even gemist!