@Hans: Niet speciaal voor de meeting, meer om ehh asblond cq grijs weg te werken. Ga je ook nog naar de kapper? Niet van kleur veranderen he, moeten anders zo zoeken daar in die straat
Ja, jij ook dan Hans? :lol:
@Marion: Ikke niet scheren hoor, maar mien kokkie. Is bijna altijd kaal. ![]()
@Toos: Zal lekker hilarisch zijn geweest dan met die pruik. ![]()
Schitterende toespraak Obama,zat vanmorgen om 6 uur naar te kijken;ik voelde een '‘Martin Luther King’'gevoel qua toespraak,hoewel ik van 1961 ben en dat ik dus niet echt meegemaakt heb,later wel natuurlijk.
Hij is van mijn generatie,en ik denk dat we een omwenteling ondergaan qua politiek…
@Hans: Nou, dat weet ik wel zeker en dat was ook wel hoognodig die verandering. Verder heb ik er weinig tot geen verstand van, maar dit begrijp ik zelfs nog.
@Toos
Zo’n collega mis ik nou! Een met zulke melige grappen.
Ik weet het ook wel zeker. Het zou drama zijn als die bejaarde mc cain president had geworden en halverwege zijn ambtsperiode de bocht om zou gaan.
@Marion: Kan het me voorstellen, het gebeurd niet vaak zulke grappen, maar kan het toch niet laten af en toe. Je mag ook bij ons komen werken, heb nog wel een kamer over
ik ga vandaag eens op tijd mijn mandje opzoek, was afgelopen nacht ook weer laat, slaap lekker allemaal
Heb ook een poosje geleden een kleine modeshow gegeven. Was in een avonddienst en had een kast opgeruimd. Vond een badpak maat megagroot en voorgevormde cups.
Toos…het Colin Blunstone grijs staat me wel hoor…jarenlang zwart laten verven maar kom nu voor mijn echte leeftijd uit…voor vrouwen ligt dat anders…
@Hans: Ben van een bouwjaar later als jij, maarre ben echt allergisch voor grijs
Die had je toch aan op je laatste vakantie? ![]()
@Roanna: Ja, een zwarte met grote rode bloemen, stond wel goed he
Oh, die ja. Had die ene duitse vrouw toch ook aan? :unibrow: Of was dat nu de mijne? Zwart met oranje.
Weet het eigenlijk niet meer, zag een beetje dubbel toen:paranoid:
Trust Linda…ga ook zo…
Een(jonge)gast in het Witte Huis…wat zal tot de betrekkingen qau opzichte politieke gevolgen hebbben tot de Turkse betrekkingen?
Filiz…wat staat er bij jullie in de kranten daarover?
Toos: Wat heb je trouwens prachtige foto’s op VRW gezet. Vooral van die tafel met dat Turks eten, is mooi. ![]()
Wou ik iedere keer al ff tegen je zeggen, maar vergat het steeds, totdat ik er net weer even was.