@Beps: :dag: Wel thuis en mss tot later en anders tot morgen.
Heb even diep gegraven en weet het weer, dit was hethttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/r/rozen/182803bvoxz3dzg3.gif
@Roanna: Ga nog niet hoor, maarre bedankt voor je hulp:chin:
Oh, die zijn echt mooi. ![]()
@Marion: Dank je wel, wat kan een mens toch een hoop kleppen
@Toos: Ja, dat heb je als je in zo’n sekte zit he!!! ![]()
Ja … en hoeveel uren zouden erin zitten he?
Nou inderdaad, ben hier ook bij toeval terecht gekomen. Ging toen over een topic over ADR, hoe kan het anders
Slot erop en weer richting dat stoffige kamertje…pantjesjas weer aan,de viltstift achter het oor en aan het koortje trekken waardoor het peertje weer tot leven komt…op de rug deel 104 geschreven;en dat was me een deel wel…maar goed,opbergen op de 2e plank van boven…
Oh, net was mijn kapster ff online en komt morgenavond ons 2 ff knippen en scheren.
Dan zelf er even een kleurtje in gooien en Koba is weer netjes, fris en fruitig. ![]()
Het is ook net een magneet, hoeveel uur?? Wil ik het weten, pfff heb geen idee. Veel denk ik
@Roanna; Is het donkere er inmiddels uit?
Oh, geweldig Hans. In het archief ermee.
Hoeveel uren? Nou, als we die betaalt zou krijgen, kan je weer met je hele gezin naar Turkije. Mss nog wel 2 weken. :vak02:
@Toos: Nee, nog niet helemaal. Ga nu wel zelf een kleurtje lichter proberen. Hopenlijk wordt het dan niet al te rood. We zullen zien.
Dames…jullie zijn uniek met dit topic in Nederland.
(en Belgie)
Ga je het er toch op wagen :D:crybaby::D:crybaby:
@Roanna: Pas maar op dat het geen roze wordt of oranje. Heb ervaring:D. Vond het wel goed staan het wat donkere
@Hans: Dit is zeker uniek
Haha de shag gaat eraf:D:D. Ik vond trouwens pas bij een bewoner een haarstukje in de kast, was dus net een buil shag. Had het aan mn broek gehangen en samen met een collega naar een andere collega. Die had eerst niks door, dus mn collega zegt, wat heb je nou aan je jasje? Andere collega zat op een krukje, kijkt en ziet dat haarstukje. Ze lag haast naast de kruk:D. Hadden vorige week een overleg, wilde eigenlijk het haarstukje gebruiken als borsthaar, maar vergeten mee te nemen
Dames,op kapsterbezoek voor de meeting?