Mij ook…die van AH graag en dan p en w…
Môge allen
Heerlijk geslapen, en niets meegekregen van al het geduim wat er al gebeurt voor mijn vrije zondag!!!
@Hans: Als ik kan kom ik, vind het top dat je nogmaals zegt dat het klaar is, en dat was het opzich al! Kwam niet door mn werk, niet om jou!! En als we elkaar zien komt het heus wel beter/bijna goed ![]()
Verder eigenlijk niet veel gebeurt zie ik, dus op naar een nieuwe dag, de dag na de verkiezingen, een diep dal dus in de media, en ben benieuwd of er nog andere dingen gebeurt zijn haha!!!
Tot strakssss
[COLOR=black]zo kan het ook staat Beps voor haar gevoel toch bovenaan.[/COLOR]
:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
[COLOR=green]Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:[/COLOR]
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Gefeliciteerd met alweer een nieuw deel.
Toos,gefeliciteerd met je nieuwe ster.
Moewahahaha!!!
goedemorgen meiden en heer,
ik ook al weer achter de appelflap…wat een troosteloos weer zeg, het lijkt wel groen hier buiten…:finger:
Tlr. alweer de laatste hele dag voor jou te werken, en morgen nog een halve dag, en dan lekker even niets…:wacko:
Beps…je ziet we kunnen niet zonder jou:D
ik verder ook niets te melden… iedereen werkse ik zo naar de:was:
heb alleen effe snel bijgelezen, nu pc weer uit en op naar werk tot 21 uur bah
Goede morgen …
@Beps
We zijn goed voor je bezig he! Moet raar lopen als je geen vrij krijgt nu met al dat geduim!
@TRL
En vandaag … precies 30 dagen op je teller!! Nog even en dan …
Linda en Viva ook al paraat vandaag. Werk ze meiden!!
Hihi, meiden, ik duim ook.
Heb een aanvraag voor die dag gedaan, maar het zag er niet gunstig uit vandaar…
@TRL: Dat gaat geen 30 dgn meer duren he… Jij gaat lekker zorgen dat je het eerder kwijt bent, en je eindelijk de vingertjes en teentjes tellen kan, en ruiken hoe zij/hij ruikt!! Nog die 2 dgn door, en dan kan het echte aftellen beginnen!!!
@Linda: Werkze
@Marion: jij ook een fijne dag
@Viva: Jij was thuis toch??? Zeker de bij weer opgezocht(kom eens hier heen om te poetsen ipv die bij te sturen!!)
Nou ben het weer kwijt… Zie Roanna nog niet…komt vast wel goed
yuppy Beps ik ben thuis…werkbijen zitten nog in de korf…ik zit nog in mijn pon…
Goedemorgen ladies en heer.
@Beps: Je had me allang gezien. :lol: En ik jou ook!!!
@Marion: Ja, ben er ook weer bij. Heb heerlijk geslapen, maar volgens mij heeft kokkie toch weer de tv uit moeten doen. :o Erg he?
@Viva: Ik zit ook nog in de doll hoor, maar ga zo wel meteen even badderen, want moet wel werken.
@Linda: Werkse zo.
@TRL: :kus:
Roanna tv kijken en zopi gaan dus niet goed samen of het het je WWzakje??? hihihihihi
werkse meis…
Ik nog even een peukie, bakkie en dan aan de gang.
Goodmorning, goodmorning!!!
Zo ik weer aan het werk, heb wel bijgelezen maar het was niet zo heel veel serieuze praat
Over haren enzo… ![]()
Ga nu maar even wat doen!!! :dag:
Goeiemorgen,
Zo, ben er ook maar weer eens. Even beetje bijgelezen hier. Ik ga een soort van ego bericht schrijven om jullie van het één en ander op de hoogte te brengen over mezelf.
De laatste tijd zit ik kwa gezondheid niet zo lekker in mijn velletje. Ik heb sinds een jaar of 9 diabetes type 2 en heb daar medicatie voor, pillen dus. Maar de laatste tijd ging het niet goed en nu ben ik vanaf afgelopen zondag aan de spuit! Moet er erg aan wennen, vind het nog steeds erg lastig om er mee om te gaan, maar hoop dat het in elk geval wel goed zal gaan werken. Verder ook nog problemen met de schildklier, die werkte te traag en gebruik daar ook medicijnen voor, maar de laatste tijd slaat de schildklier behoorlijk op hol, gaat nu dus weer te snel…erg lastig om op de juiste dosering ingesteld te worden. Al met al begin ik dus gewoon een beetje uit elkaar te vallen haha. Maar goed, ik ga er vanuit dat t allemaal wel weer goed zal komen, er zijn veel ergere dingen, tis alleen knap lastig!
Hoop dat t jullie allemaal goed gaat, vind het erg leuk om een aantal van jullie 16 november weer te zien en spreken in Rotterdam.
En verder zijn er ook nog veel leuke dingen hoor in mijn leventje, gelukkig wel! A.s. zondag komt vriendje van Miere bij ons turks koken, lekker en gezellig. Mijn egyptische vriendin, die fantastisch kan koken, komt ook en samen gaan zij een maaltijd maken. Zit wel goed!
Trl, heel veel succes met je zwangerschap de laatste weken meid, ik denk veel aan je en ga er vanuit dat er straks een prachtige nieuwe wereldburger bij komt!
Iedereen nog een fijne dag, spreek jullien later.
liefs, Marjan
zo nu ga ik echt aan de gang.
Crazy, meid toch nou dat is allemaal niet zo mooi,:delete: ik denk dat die schildklier je nog meer parten speelt dan je diabetes, als ze je daar goed mee op de regel hebben en je gewend bent aan het spuiten:puke:, is het makkelijker dan met pillen (mijn vader is al 30 jaar diabeet, en wilde nooit spuiten, nu doet hij dat al jaren en daar is beter mee te leven dan met een dieet en pillen).
Schildklier is een ander verhaal, daar wordt je zo moe van als dat ding niet zijn werk doet. :frown:
veel sterkte met het uit elkaar vallen, maar weet je volgende week zondag rijgen we je wel weer een beetje in elkaar:dope::D:D
@Crazy: Rustig aan hoor. Die schildklier is niet voor niets een Klier… En wil niet geregeld worden, maar regelt Zelluf!!!
Rustig aan…dikke kus…en we zien elkaar gauw(waar dan ook!!)
Zo alles weer fris en fruitig hier.
@Crazymar: Jee, dat is inderdaad niet zo fraai, maar wel te doen hoor. Mijn kokkie heeft als jaren diabetes type 2 en heeft ook eerst jaren pillen ervoor gehad en op een gegeven moment houd dat een keer op en was het zover dat hij toch moest gaan spuiten. Vond het eerst ook erg en eng, maar nu hij alles zelf kan regelen, zou hij niet terug willen naar de pillen.
Nu neemt hij de pen mee als we een dagje uit gaan of op vakantie en hoeft verder niet bij na te denken van, heb ik die en die pil al ingenomen. Was soms best wel een gepuzzel, omdat hij ook andere medicijnen gebruikt ivm het bloeddruk enzo.
Als je eenmaal aan die prikpen gewent bent, wil je denk ik ook niet anders. Veel makkelijker en gebruiksvriendelijker. Maar ik begrijp je bezorgheid ook wel hoor, maar komt goed. Heel veel sterkte ermee. :kus: Enneh… wel een bietje dieet houden he!!! ![]()
goede morgen…bijna middag…!!
wat is er nog veel gekletst gistere zeg…!!
bijna iedereen weer aant werk vandaag…ja moet ook gebeuren he…
ikke gistere nog n paar boeken winkels af geweest op zoek naar nl boeken…en heb dr 3 leuke gevonden…dus kom de dag wel weer door:D
iedereen een fijne dag gewenst…!!