Filiz loop gewoon een hotel in de buurt binnen, als het goed is liggen daar zat nederlandse boeken die de gasten hebben laten liggen…
zo hier al weer als een tornado aan de gang geweest,
bedjes schoon, badkamer schoon, zolder gedaan, slaapkamers klaar…tussendoor nog aan de was en de strijjk, nu hier beneden nog…
ja das ook wel n idee viva…
jeetje…jij alweer bijna klaar…terwijl andere mensen nog aan het opstarten zijn…!!
Ben er weer met mijn bakkie, lekker sigaretje er bij…
Bijna iedereen heeft zijn gezicht weer even laten zien vandaag.
@Viva
Heeft de boel al weer bijna op orde.
@Filiz
Heeft een paar boeken op de kop kunnen tikken. Toevallig in het kraampje bij de brug?
@Roanna
Zal inmiddels ook weer fris en fruitig zijn.
@Crazy
Dat zijn niet zo’n mooie berichten!! En ook al zijn er medicijnen voor een slecht werkende schildklier en is er met diabetes goed te leven, het is toch altijd ff slikken als je lichaam niet gewoon doet wat het moet doen. Dikke kus voor jou!!
@Cyn
Haren kunnen ook erg belangrijk zijn, je zal er maar te weinig hebben of veel te veel ![]()
ja dat is nu eenmaal mijn manier van werken, altijd vlug vlug vlug, als ik het op halve kracht doe, dan schiet ik nu eenmaal niet op…hihihhihi
@Viva
Zo deed ik het ook vroeger, met af en toe een pauze er tussen. Maar ja, de pauzes werden steeds langer … soms een beetje te lang :frown:
goeiemiddag dames (en heer)
Allereerst (alweer ???) een nieuw deel ! Gefeliciteerd !
Weet dat ik de laatste tijd niet zoveel van me laat horen, maar dat moeten jullie me maar vergeven hoor. :o
Nu zit het ventje beetje in diep dalletje, heeft zijn ontslag gegeven als hoofdtrainer. Ging HELEMAAL niet goed met de ploeg.
En wat onze vakantie betreft : ga het toch zien uit te houden en in juni gaan we dus eerst nog eens lekker nog op reis (weet alleen nog niet waarheen). En daarna laat ik de operatie doen. Kan me niet schelen, wil gewoon eerst nog eens genieten.
Zaten zo te piekeren over mijn wedde (die dan een pak minder komt te staan), maar mijn ouders helpen ons alvast. Dus reisje als verjaardagsgeschenk gekregen ! De schatten !!! :wub:
En verder zal ik zeker een pak moeten bijlezen ?
@Kaylo
Leuk dat je er weer even bent!!!
Gaat niet echt soepel bij jullie op het moment he :kus:? Nu ventje weer in een dip. Maar … wel een mooi kado gekregen van je ouders, zijn idd schatten!!
Ja, zeg dat wel !!!
Heb al op de site zitten gluren van Snjets en hotel Samara in de baai van Torba is wel wat voordeliger dan ADR (voor 15 dagen dan wel ipv 22) . We zijn er al eens geweest en vonden het een prima hotel.
Ik vind Torba zelf niet zo… Misschien dat ik ook nog weleens naar ADR ga… maar de hotels in Lara trekken me toch wat meer… ![]()
Enerzijds willen we wel eens iets anders, maar anderzijds weet ik dat we het jaar daarop niet op vakantie gaan. Dus hadden we natuurlijk nog graag al onze vrienden gezien in ADR. Wordt dobben denk ik. hihi !!!
En ga nu maar even zien wat ik op mijn bord wil hebben. Maag begint te knorren !
Moeilijk he, die hotels en de prijzen? Vooral omdat jullie het altijd zo goed naar je zin hebben in ADR. Jullie zullen je vrienden van de watersport wel gaan missen dan.
Ja snap ik wel!!
Even een vraagje… Weet iemand van jullie hoelang een aangetekende brief op een afhaallocatie blijft liggen?? (persoon is steeds niet thuis)
Geen flauw idee, vermoed tot ze hem komen halen. Denk dat Hans dat wel weet.
ja maar ik vermoed dat hij het niet gaat halen… is een aanmaning…
Niet zo slim dan … of hij wil misschien liever post krijgen van een incassobureau ![]()
3 weken op het postkantoor
Ja inderdaad…
Maar dan nog… als hij het niet afhaalt… kunnen we nog niet zoveel… En had al een beetje gegoogled… en daar kwamen ook niet zulke goeie dingen uit… ![]()
Ok je bent geweldig!!! :kus: