Kaylo wat een tubbles toch steeds bij jou, heel veel sterkte…en Torba, ik ben er ook geweest is idd niet zoveel te doen maar wel heerlijk rustig, wij zaten toen in ora holiday village, maar die bestaat niet meer, is nu van een fransman, en moet niet leuk meer zijn…
Ben ook ik club Forever geweest in Bodrum, wij waren er het einde van het seizoen, dus de lol was er bij het personeel wel een beetje af, maar het uitzicht daar is heerlijk, en niet zo duur als ADR en Samara, misschien daarheen en dan gewoon 3 weken is net zo duur als die anders 2 weken.
het is een afweging die je moet maken…maar wel lief van je ouders…
Viva: club forever schijnt niet meer je van het te zijn… TMT wat er naast ligt is vele malen beter… Mijn vriendin is in beide geweest… en is enorm enthousiast over TMT… ![]()
ja het uitzicht daar is geweldig…vooral s avonds kijk je zo op het verlichte Kos, echt magistraal…
TMT ben ik nooit geweest, Kaylo wacht even met boeken tot je B*x kan boeken, volgens mij moet je die ook kunnen boeken vanuit Belgie…want dat scheelt echt heel veel geld.
Nou zijn we hier dus aan t kijken naar ADR voor in juni… Zelfs met mn ouders wss…(kunnen jullie dat wel aan, want dan worden de DDD’s in 1 keer, met mn ouders, ver-6-voudigd…:lol: :lol:)
TMT heeft weer meer hoogteverschillen, wat voor mn moeder niet te doen is…
@marion…ja idd bij de brug…![]()
@kaylo…nu zit t ff niet mee…straks weer lekker op vakantie…
verder ff ego solly…
net n pakktje aangekomen van mn oom en tante…me super happy…
stroopwafels tijdschriften wereldgerechten drop ed…![]()
Beps: dat is waar… is voor jou ouders denk ik niks… Dan is ADR beter te doen!! ![]()
@Filiz
Dat is een aangename verrassing voor jou zeg!!
Kan je helemaal ff vooruit met lezen, koken en snoepen ![]()
@Filiz: wat kan een mens daar blij mee zijn he!!! Gewoon kleine dingen…(pb anders je adres, zat net te denken je wat op te sturen, mss dan he…)
Goeiemiddag,
Mijn crockdag zit er weer op. 6 uur opstaan, het is toch geen tijd.
@Crazy: Aan het tobben met je gezondheid, krijg je als je ouder wordt. Ik hoop voor je dat alles goed ingesteld kan worden. Vind het in ieder geval leuk dat je er volgende week bij bent
@Viva: Had jij niet iets van een tennisarm waarmee je rustig aan moest doen?
@Trl: Nog 1.5 dag werken en je kunt je voorbereiden op wat komen gaat.
@Roanna: Dat krijg je er nou van he als je wijn drinkt en een zopi. Vergeet je de tv
@Kaylo: Mooi kado van je ouders hoor. Ik weet dat TMT goed bekend staat,al is er een paar weken geleden een collega geweest die zei dat het niet al te best was. Foreverclub zou ik never nooit doen als je in ADR geweest bent. Wij zijn er 2 keer geweest en nog een keer op bezoek bij onze dochter die er toen was. Uitzicht is geweldig, maar het zwembad is erg klein. Wij moesten over de bedjes klimmen om bij het zwembad te komen. Naar mijn idee is het een jongerenhotel geworden met een hoog jan smit/ frans bauergehalte. Trouwens voor mensen die wat moeilijker lopen is het niet geschikt, niet overal liften maar trappen
@Viva: Be* is zeker goedkoper dan sunjts. Ik heb er naar gekeken en het scheelde toch wel veel. De general manager van ADR zei in september dat ADR niet bij Bx te boeken zou zijn volgende zomer. Kan het me niet voorstellen, het is een populair hotel wat goed geboekt wordt. Afwachten dus tot eind december/begin januari
@Filiz: Heb je wat te doen, lezen en snoepen gaat heeelll goed samen
Toos je hebt helemaal gelijk, heb idd een tennisarm(volgens mij 2 maar de dokter kan er ook niets aan doen), maar ja het moet toch gebeuren, ontzien die armen…euhhhh hoe doe je dat met een huishouding…NIET dus trouwens of ik hem stil hou of aan het werk ben de pijn blijft hetzelfde.
Forever club zoals ik al zei toen wij er waren 3 jaar geleden vond ik het niet zo geweldig (net of het personeel er geen zin meer in had, het was vuil maar eerlijk is eerlijk, ze hebben een vreselijk mooi terras (koffiecorner) en dan 2 restaurants italiaans en vis, het is leuk in elkaar gezet) enne ik ben niet naar ADR geweest maar wel naar Side Star Park en dat was geweldig, mooi, groot, schoon en luxe en nieuw…maar ja dat was in Side, waar ik dus niet zo’n leuke ervaring met de turkse bevolking had…ihhiihhi…ach ieder zijn meug…
ADR is niet een van de goedkoopste bestemmingen, maar ja dan heb je ook wat.
Toos als hij niet bij Bx te boeken is dan ga je naar de moedermaatschappij, die staat ook altijd goed met zijn prijzen (Od).
Als alles meezit gaan we morgenavond lekker naar back to the 80/90 in Zoetermeer, is zo gezellig, morgenavond is het thema The Tramps…oei oei oei, echt helemaal mijn ding…
heb er echt zin in…
na al het gedoe, en ellende even een avondje uit ons dak…
zo nu boodschappen doen…
@Viva: O*D was, schrik niet, €250 p.p duurder. Onbegrijpelijk want het is hetzelfde. Ik spit altijd uit wie de goedkoopste is, er was dit jaar veel prijsverschil voor ADR
Ik heb net hachee opgezet voor vanavond, kunnen we luchtkastelen bouwen. Heb zo een afspraak bij de HA, heb denk ik een recept voor polstraining nodig
Hihi ik net döner gegeten als lunch… :biggrin:
Ik heb de ovenpasta in de oven staan. Hubbie is net thuis, ondertussen zorgen dat de boel niet gaat lopen(doen wij saampjes, ontlast ik mn arm ook) en dan vanaaf dus naar mn oude werkgever. (oud/maar ook nu collega krijgt diploma MBO, ik ben gestopt, en dus de vraag of ik gezellig mee ga, is zij niet alleen en ik wil wel weer eens voelen hoe dat daar is)
Moeten ff afwachten wat waar kost, en met wie ze vliegen…en dan zien we wel…of er wel of geen mini-maxi-aow-meeting komt hahahahaha
@toos…6 uur…pff idd geen tijd…!!
@cyn…lkkr doner als lunch ![]()
@beps…zou je dat willen doen :D(K)…maar heb voorlopig nog genoeg hoor…hihi
@Filiz: Geen probleem…mail maar als je ergens echt zin in hebt, en je adres dan…en ik ga eens kijken of ik wat regelen kan(van die echt hollandse dingen… idd stroopwafels, pindakaasmaar dan zoute en niet de zoete van daar ohh drop, of marsepein zoals er nu is, borstplaat,… waar je dan ook behoefte aan hebt…)