@beps…ik lust alles behalve pindakaas…![]()
zal mn anders ff opzoeken…weet m nog steeds niet uit mn hoofd…
erg he…![]()
Pindakaas = zooo goor!!! bah haha
Drie op een rij … pindakaas is echt ontzettend smerig, de geur alleen al ![]()
Applaus voor mezelf, ik heb al 2 manden was gestreken.
Marion:
top!!! Ga zo door ![]()
@marion…schouderklopje voor jou…!!
En hier iemand die pindakaas wel lekker vindt ![]()
Hi dames. ben er wel hoor en ook al teruggelezen, veel gekletst gisteren.
Heb helaas vandaag heel de dag meetings:frown:
Probeer vanaaf wel ff lekker mee te kletsen
:dag: raak!
nou pindakaas ben er niet dol op maar lust het wel…zelfde met pinda’s en pindasaus, maar zal nooit een boterham met pindakaas eten.
Marion go girl…al 2 manden foetsie
Filiz je adres niet weten hahahahahaha
Mk die wel pindakaas lust…
Hahahaha ikke lust ook geen pindakaas!!!
Komt goed dames/…
@Marion: zal ik de mijne opsturen???
En nu ga ik weg doeggie
Toedels Beps…
zo de boodschapjes zijn binnen, althans staan nog in de auto, mag hubs doen, als hij straks thuis komt…
menu voor vanavond…
gewoon ordinair macaroni…
@viva…haha ja tis erg ik weet t…maar de straten hebben hier geen namen…volgens mij is het de wijk die een onuitspreekbare naam heeft…en dat straat 5…dat weet ik wel…
tja…zal er toch eens op gaan oefenen…![]()
Viva : waarom ordinair, is toch zalig? ikke strakkies mihoen maken
Filiz : komt vanzelf hoor.kan jij al koken vanaaf
ja…we hebben vanmorgen n nieuwe gas fles gehaald…dus kan dadelijk gewoon achter de pannen…
@filiz
Je hoeft het iig niet meer klaar te maken, alleen op te zetten.
hahahahah…leuk voor als je visite krijgt Filiz die met de taxi komen, nou breng mij maar naar die en die wijk, ja ik kan hem niet uitspreken, maar in ieder geval nummertje 5 hahahahahahaha nee geintje hoor, lijkt me zo bij zo al niet makkelijk om het uit te spreken, ik breek mijn nek standaard al over de 4 woorden turks die ik eruit kan persen…hihihihihihi
na 4 dagen kan ik eindelijk netjes goedenavond zeggen in het turks…moet altijd er inkomen met die vreemde klanken, mijn hele vocabulair bestaat uit
goedemorgen
hallo
goedenavond
mag ik de rekening alstublieft
kom hier
en ga weg
en dan nog 2 scheldwoorden…dan ben ik uitgesproken in het turks…
Zo ik ook weetr thuis,nog steeds niet in een opperstemming,lijkt wel of het bergafwaarts gaat:frown:,maar ja moet door he…
Zo bij paps en mams hutspot eten.
Pindakaas ik ben er dol op elke dag een boterham met pindakaas ![]()
Iedereen al druk met vakanties te bekijken voor volgend jaar en zo te lezen gaan er een hoop naar adr,heb het eens bekeken en is denk niks voor mij,veel te luxe is niet mijn ding :).Heb helaas al wel gezien dat crndn het hotel waar wij altijd gingen er niet meer bij hebben zitten en reiscmp*s heeft Kusadasi er helemaal niet bij zitten :frown:,maar hoef voorlopig toch niet te boeken dus wie weet wat ik nog tegen kom.
Goedenmiddag.
Zo, alles weer bijgelezen. Mooi.
@Beps: Oh, als jullie ook in Juni met de meute naar ADR gaan, wil ik er ook nog wel over nadenken om dan te gaan. Zit zo’n beetje heel “Huize Avondzon” er. :lol: Leuk voor de bingo. :biggrin:
@Filiz: Gelukkig kun je weer achter de pannen. Ik wil je anders ook best weleens wat sturen hoor. Zeg maar wat en waar het naar toe moet. :vak01:
@Raak: Mmmm lekkerrrrrr… Mi-hoen. Nee, macaroni, maak je mij niet blij mee.
@Toos: Ik denk dat we de sleeptimer maar moeten inschakelen voor de nacht TV.
Pindakaas lust ik wel, maar ben er niet gek op en eet het dus ook nooit. Wel pinda of satesaus. Kokkie wel. Ieder dag op een cracker.
Wij eten vanavond nog een keer hutspot. Was gister zoveel, dat we er nu nog een keer van kan eten.
Toen wist ik het even niet meer.
hahahha Huize Avondzon…hihihihihihihi