Ttt............... deel 105

TRL: welke acco zoek je??

@Pindakaas:Lekkerrrr met suiker. Deed mijn moeder altijd, dan plakt het minder
@Roanna: Leek het wel een beetje op, huize avondzon, ik behoorde tot de “'jongeren”
@Marion: Al door je strijk heen?
@Filiz: Achter de potten en pannen, wat ga je koken?

@Toos: Ja zeker, was jij een van de jongeren :lol: Jij was ook de enige met een bikini aan, de rest hadden allemaal badpakken aan.

@TRL: He wat vervelend nu weer, dat je weer zo’n rot gevoel hebt. Ik hoop toch echt voor je, dat het een keer over gaat hoor!

Enneh… ADR te luxe? Nouja, dat is wel zo, maar wel heel mens en kindvriendelijk. Je hoeft er niet perse met stropdas te komen hoor. Integendeel zelfs. Ik dacht eerst ook van …pfff… 5*, zal wel poepisejiek zijn, maar valt reuze mee. Het is luxe in die zin, dat alles er goed en verzorgd uitziet en bijgehouden word. Maargoed, als het je niks lijkt… niet doen.

Ik ga eten. Jullie allemaal eetze ook. :dag: Laterssssss

Hier drama op de zaak… probleem met bepaalde touroperator (ja Toos dezelfde ja :wink: ) Hebben te weinig kamers geboekt, en klant moet nu ter plaatse op zoek naar iets anders… pffff wordt je niet vrolijk van!!!

Ik ga zo naar huis :finger:

Tot zaterdag!! Morgen ben ik vrij… Thank god :wink:

:kus:

Goedenavond.

Zo, eten op en ook al getruust. Kokkie doet zijn dutje op de bank en ik hier in afwachting op de kapster die om 7 uur komt. Daarna een poging wagen om mijn haartjes een kleurtje te geven. Ik heb goudblond gekocht, terwijl het nu … tja… (grijs.)…bruinig is. Even afwachten dus hoe dat gaat worden. :drugged: Enggggggggg.

@toos…wij kip met rijst en salade…en wat heb jij gekookt…?
@cyn…wordt niet vrolijk opt werk…
@roanna…dadelijk de kapster…:smiley:

weer thuis,net ff potje zitten:crybaby:,sorry dat ik jullie daar mee lastig val hoor…

Cyn,ga meestal naar Marbel in Kusadasi.Fijne vrije dag morgen,nog wat leuks op de planning.

Wij ook het eten op hier … aardappelen, spinazie a la creme en worst. Moet alleen nog even truus uit- en inladen maar eerst ff een bakkie en een sigaretje.

Bijgelezen maar niet veel meer blijven hangen dan huize Avondzon en dat Toos bingoot in haar bikini.

@TRL
Hey meis … je valt ons echt niet lastig hoor. Zou gewoon willen dat ik meer voor je kon doen dan alleen maar luisteren. Dikke kus!!

Nou hier ook weer op, kan nog een dag aan de macaroni, weer veel te veel gekookt…

ach morgen dan maar een makkie niet waar.

Tlr…geeft niets hoor, gooi het er maar uit…daar zijn we voor…:o

zo ik nu bankje hangen…spreek jullie wel weer.

Nou, daar zit ik dan met mijn haar in de verf en een oud brilletje op. Kon inderdaad zo uit “Huize Avondzon” weggelopen zijn. :smiley: Geen gezicht. Maarja, het resultaat zal er naar zijn. (hoop ik)

@TRL: Geeft niets hoor. Zeg het maar tegen ons. Vind het alleen net als alle anderen hier, erg vervelend voor je dat we niet meer dan een lezend oog of luisterend oor voor je kunnen zijn. Maar laat de traantjes maar gaan hoor. Vaak lucht het ook wel even op! :kus:

@trl…:kus:

@viva…macaroni is ook lekker…van de week ook weer eens maken…

@Filiz: Ik heb hachee gemaakt, pan vol, kunnen er morgen ook van eten
@Trl: Zou willen dat ik je kon helpen:kus:
@Roanna; Ben benieuwd, hoop niet roze. Ik heb vanmiddag mn hoofd in de verfpot gehangen, ziet er weer goed uit, moet het alleen nog laten knippen

Nou, ik heb het net uitgespoeld en gewassen en het is dacht ik wel een tintje lichter geworden, maar of mijn asblond (lees grijs :unibrow:) er helemaal onder is, moet ik zo nog even bezien, als het helemaal droog is. Het is in ieder geval niet roze/oranje of rood geworden. Wel een opluchting hoor! :smiley:

@Toos: O ja Toos. Heb je het trouwens al gelezen dat Wereldwijzer ook weer op de vakantiebeurs 2009 gaat staan? Heb jij al bericht gekregen van Xander of Jeroen, of dat je vrijwilliger wou zijn daar? :crybaby::lol: Ikke nog niet!

Nee heb niks gehoord om daar als vrijwilliger te gaan staan. Weet eigenlijk niet of ik het zou doen. Ga in ieder geval wel naar de vakantiebeurs

In ieder geval niet oranje of roze geworden, is een hele opluchting

Nou ik ga daar ook niet staan hoor. Hi, hi. Maar ga wel weer ff bij ze langs, als ik toch daar ben. Misschien krijgen wel weer van die mooie vaute tassen en pennen enzo.

Hachee? Verder alles goed daar? Chanel nr 50?

Nee heb er nog geen last van. Ik ga zeker bij ze langs, mijn strandtas is kapot, dusss als we nou een nieuwe kunnen scoren:D

@Viva
Ligt weer lekker op de bank. Morgen met koken in ieder geval gemakkelijk want er is nog genoeg macaroni. Is hier ook vaak het geval de laatste tijd, sinds knechtje op zichzelf woont eet hij hier niet meer mee. Na jaren voor 4 man gekookt te hebben is dat wel ff wennen. Vooral met nasi, macaroni en dat soort spul heb ik nog vaak veel te veel. Maar dat kan altijd de vriezer in he, voor als er ik geen tijd is om uitgebreid te koken of naar een meeting ben of zo :unibrow:.

@Roanna
De grijze haren (hopelijk) weer gecamoufleerd! Gelukkig geen verrassend effect deze keer.

@Toos
Ook weer op kleur vandaag, nu de knipbeurt nog. Was ik morgen of zaterdag ook nog van plan. Er is een poos geleden een nieuwe kapper in het buurdorp gekomen, van de brinwsh keten, wilde eens proberen hoe die bevalt. Was er met J ook al een paar keer geweest. Is gemakkelijk want je loopt er zo binnen zonder afspraak, is goedkoper en het belangrijkste … ze knippen ook goed.

@vakantiebeurs
Moet ik deze keer wel goed in de gaten houden want wil er nu toch ECHT een keer heen!