Ttt............... deel 105

@Marion: minimeeting op de vakantiebeurs? Moet je echt een keer doen, is echt leuk

Dames…haren in een kleur…

Allemaal wederom met de vakantie bezig volgend seizoen…

En pindakaas komt er bij mij niet in,gadver…

@Toos
Ja wie weet weer een minimeeting dan. Ik wil er al jaren heen, past beter bij me dan de huishoudbeurs. Telkens komt er iets tussen of ik denk er te laat aan. En dit jaar MOET het er dan maar eens van komen.

Even een site van Cynthia hier elders gekopieerd. Kunnen jullie het ook niet vergeten.

Vakantiebeurs 2009 - Jaarbeurs Utrecht.

Zoals elk jaar vind in januari de vakantiebeurs plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Dit jaar zal de beurs worden gehouden van 14 januari tot 18 januari.

Openingstijden:

Woensdag 14 januari 10.00 uur - 18.00 uur
Donderdag 15 januari 10.00 uur - 18.00 uur
Vrijdag 16 januari 10.00 uur - 21.00 uur
Zaterdag 17 januari 10.00 uur - 18.00 uur
Zondag 18 januari 10.00 uur - 18.00 uur

Toegangsprijzen:

Online voorverkoop (tot en met 13 januari 2008, incl. BTW)
Reguliere toegangskaart€ 12,00 Luxury Travel kaart € 32,50
Caribbean ticket
Kinderen t/m 12 jaar € 5,00*
gratis *alleen in combinatie met reguliere toegangskaart.

Online voorverkoop (tijdens beurs, inclusief BTW)

Reguliere toegangskaart€ 14,50 Luxury Travel kaart € 32,50 Caribbean ticket
Kinderen t/m 12 jaar€ 5,00*
gratis
*alleen in combinatie met reguliere toegangskaart.

Kassa verkoop (inclusief BTW)

Reguliere toegangskaart€ 17,50 60+ kaart € 14,50 Avondkaart € 11,50 Kinderkaart (t/m 12 jaar)gratis Studentenkaart € 10,00 Luxury Travel kaart € 32,50 Caribbean ticket € 5,00*
*alleen in combinatie met reguliere toegangskaart.

Binnenkort is het mogelijk om via www.vakantiebeurs.nl de online kaarten te kopen. Dit levert tal van voordelen op! Geen lange wachtrijen in de beurs zelf, en een flinke korting!

Tijdens deze vakantiebeurs zal er ook een stand zijn van Wereldwijzer Reisforums en een stand over Bulgarije. Zie onderstaande Standnrs.

Wereldwijzer ReisforumsStandnr: 01.B121
Bulgarije - Profi Tours Ltd.Standnr: 10.F006

@Marion: Het is van 14 tm 18 januari, zet even in je agenda

kl*te mijn club…verloren met Giovanni in een hoofdrol…

zo allemaal strak geknipt en geplozen voor de meeting, ik van de week naar de kapper geweest, vind mijn kleur niet zo geweldig maar goed het moet maar even, vorige keer ging het ook al mis met verfen. zit er niet op te wachten om met een strohoofd weer te gaan lopen.

http://i251.photobucket.com/albums/gg287/krabbelaars/smilies/meersmiles/7.gif

@Viva: Niet voor de meeting hoor, is gewoon noodzaak. Had een poosje geleden chocoladekleur gedaan, was niet mooi dus donkerbruin erover. Werd bijna zwart, nu zit er middenbruin op, is een mooie kleur

nou bij mij ook noodzaak hoor, wordt gewoon overal grijs…echt binnen een half jaar, gewoon peper en zout.

Ik heb/had het ook nu donkerder dan normaal na die misser bij de kapper. Maar de meesten vinden dit me wel mooier staan. Zelfs Toos zei dat laatst. Volgens mij heb ik het nu ook middenbruin of zoiets.

Dat had ik dus ook, de kapper noemde het stressgrijs

Ik vind wat donkerder mooier bij je gezicht passen, is wat minder flets.

@Hans
Das balen!!

@Viva
Kan ik me voorstellen, dan valt er echt niets mee te beginnen. Beter nog even te wachten en dan net voor kerst weer een nieuwe kleur er in.

nou stress watisdat!!!:wacko::wacko::wacko::wacko::wacko:

Roanna compliment dus:dope:

@Roanna
Ben benieuwd naar je nieuwe kleur. Denk ook dat donkerder je goed zal staan, kijkt vaak wat ‘warmer’ vind ik.

Marion ben van mezelf altijd vrij donker geweest, maar ik vind het mezelf zo streng maken…

Te donker kan streng maken, klopt. Maak als blondje je haar maar eens zwart. Ziet meestal niet uit. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor huid je hebt, met of zonder tintje.

Och…weer damespraat…uiterlijk vind ik niet belangrijk…de mens zelf,het innerlijke.

Heb jaren gehad dat ik mijn haar zwart verfde…om er jonger te zien…maar dan houd jezelf een spiegel voor…je bent zoals je bent…maar ben een man,denk daar misschien anders over…