hallo peeps
berlijn is grauw grijs, nat, triest en vooral erg ehm⦠oorlogs-minnend? kun je dat zeggen? oost-berlijn was echt een shock vandaag⦠we hebben een beetje de grootste bezienswaardigheden bekeken, maar was echt geen ruk aan (mijn mening) vandaag met auto de stad ingeweest om in t donker rond te rijden, west-berlin is stukken mooier en interessanter. lekker gegeten ook
ik voel me helaas niet echt goed. moe, ziek, misselijk, noem t maar op⦠nou ja, whats new he?
vanochtend training bekeken, het was erg druk. leuk om te zien dat je zoān erben en carl V 3x ziet kijken van⦠ādie ken ikā geen canadezen op het ijs, maar morgen wel (5kmā¦!!!)
dus ik ga nu naar bed toe en morgen weer op pad, heel de dag in de ijshal
Roannaā¦mee eensā¦voor een vrouw lijkt me dat vreselijkā¦mannen met een kaal kruintje kunnen er mee levenā¦ik heb het geluk dat ik de haarbos geerft heb van mijn moederā¦
@Bloem::dag::dag:, Jammer dat je je niet zo goed voelt, maar zo te lezen vermaken jullie je wel. In ieder geval veel plezier! @Roanna: Moet er niet aan denken om nu al grijs te zijn. Al kan het wel mooi zijn @Viva: Slaap lekker voor straks en tot morgen:dag: @Hans: Als man van 47 kun je er ook jonger uit zien zelfs als je grijs wordt. Leuk sportief geknipt, beetje stijfsel erin. Hub heeft hetzelfde kapsel zolang ik hem ken, alleen minder haar en twee landingsbanen, krijg hem niet zover dat het er een beetje sportiever uit zou zien:unibrow:
@Bloem: :dag: Beterschap ermee en vermaak je! Doeggggggggg
@Och meiden en heer. Ik was net ff mijn bureautje hier aan het opruimen en vond nog een dvd van vorig jaar. Had ik nog heel niet gezien. Had mijn zwager gemaakt. Vakantie Gumbet en dagje Kos net zitten kijken. Leukkkkkk⦠was het om weer even te zien.
Ik ga er ook vandoor. Zoals gewoonlijk weer ff P en W kijken en dan slapen.
@TRL: Gisteravond zitten janken, houd dat verband met het feit dat vandaag je laatste dag is?? Ik hoop dat je wel gaat āgenietenā van die laatste 4 weken(of korter) want het gaat nu echt bijna gebeuren!!! :kus: voor vandaag weerk!!!
Gisteravond was ik (een beetje dronken) later thuis dan verwacht(zo heb ik mn armspieren getraind op cocktailsā¦die mohgietoās ofzoiets oejjj oefffff jammie) en toen ik NET in de stoel lag(was het donkene er al weer af helaas ) Belde de baas of ik in geval van nood kon invallen in de nacht. Dan zouden ze me bellen om 24 uurā¦geen punt, maar āhelaasā ben mn bed ingegaan en heb geslapen tot over 6 uur haha!!!
Was raar op t oude werk, en ben er echt blij mee daar weg te zijnā¦
Straks naar de nagelmutsā¦haartjes ga ik nog doen, vandaag of anders morgenavondā¦
Beps,nee heeft niet te maken met mijn laatste halve dagje vandaag,maar nog steeds dat andere kan het niet van me afzettenā¦En nu het allemaal dichterbij komt,lijkt het wel of het weer bergafwaarts gaatā¦
@TRL: Oke, dan begrijp ik je. Ik zou zoveel voor je willen doen, maar op afstand is dat moeilijk! Dat andere is nog steeds begrijpelijk!!! En ook dat het nu minder gaat⦠Je beeld hierbij is toch dat je saampjes op de bank zit, 4 handen op een buik waar er wel 10 op passenā¦en jij moet het alleen doen(en dat wilde JIJ nietā¦) En je mist V en ook dat begrijp ikā¦
Nog een dikke :kus: voor jou,⦠en rustig aanā¦(hopelijk maak ik nu niet meer los dan dat er al zat, maar ik voel dit vandaag dus zet het er maar op!)
ben ik weer,veel te vroeg wakker, ā¦maar ja wakker is wakker, ik ga zo badderen, en dan naar paps de boodschapjes voor hem halen, en even zijn bed verschonenā¦dus eigenlijk vandaag een rustig dagjeā¦