Ttt............... deel 105

zo ik ga badderen en dan op naar de supermarkt en paps.

Ja he, doe ik enorm veel moeite op een stukje voor TRL wordt ie gewoonweg niet gepost. Straks maar weer.

Goedemorgen, iedereen een fijne dag

Goedenmorgen friends.

Ben d’r ook weer, maar ga ook weer. Moet even aan de (franse) slag hier. Tja…het alweer vrijdag. Helemaal geen zin an. :o

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemorgen/koffie.gif

@TRL: :kus: Enneh…voorlopig je laatste werkdag he!!! Dan gaat het gebeuren. Meid, toch een rustige (laatste) dag gewenst en je weet het he? :wink:

Goeiemorgen!!

Ik alleen even online om wat op te zoeken… Ga zo naar de bloemist bloemen scoren… en dan pas vanmiddag naar oma… (je kan ook te lang gaan :wink:

TRL: :kus: voor jou!!

:dag:

@Cyn: Gefeliciteerd met oma!!! Fijne dag ervan maken hoor, hoe het ook gaat!!! :kus:

@Cyn: Wist het niet helemaal meer zeker wanneer het was, (DDD) maar natuurlijk van harte gefelciteerd met je oma en wie weet wordt het toch nog een gezellige dag. :thumbsup:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/oma_opa/33_.gif

@cyn
Gefeliciteerd met oma.
Gelukkig dat jullie relatie weer beter is, hopelijk blijft het zo en ziet ze eindelijk dat ze haar leuke kleindochter moet koesteren.

@trl
Laatste werkdag vandaag, ik weet nog goed dat ik het een heel raar gevoel vond.
Je trekt de deur achter je dicht om er pas over 4 maanden weer terug te keren.
Hopelijk kom je de laatste weken weer wat tot rust :kus:

Trl : heel veel sterkte meisje, het gevoel van missen is heel erg, vooral voor jou op dit moment. dikke:kus:
Beps : beetje dronken geweest van de mojito’s, maar wel lekker he
heb dat in cuba leren drinken hmmmm
Bloem : beterschap, hoop dat je toch nog veel zult genieten
Viva : lekker genieten van je rustige daagje he
Roanna : haartjes weer keurig in de kleur en plooi, heb je al zin gemaakt nu?
Marion : heb ik ook weleens hoor, heel stuk getypt en dan…foetsie,balen
Cyn : gefeliciteerd met je oma en een heel fijne dag
MK : je bent druk he meis de laatste tijd, hoop met allemaal leuke dingen

Zo net bloemen gehaald en meteen langs gebracht… Ze vond het erg lief… ben nu weer even naar huis… moest het kadootje halen, dus ga rond een uur of 2 weer terug… Ga met haar chinees halen en gaan we samen eten… Vond ze gezellig zei ze… Ben benieuwd!! :wink:

:kus:

goede middag all…

sluit me bij raak aan :wink: ff voor het gemak…

iedereen een fijne dag…!! bijna weekend :smiley:

Cyn,gefeliciteerd met je oma,hoop dat het een leuke dag wordt.

Zo ik thuis,van de collega’s een mooie mand met kadoo’s gehad,maar mag het pas uit pakken als de kleine er is:frown:,dus nog geduld hebben.Wel vreemd hoor,heb vanaf me 16de gewerkt en nu zit je ineens 4 maanden thuis,maar ga vast volgende week nog wel langs op het werk.

@TRL: Dat lijkt me ook raar… Maar je mag je in ieder geval gaan verheugen op veel kadootjes en op leuke dingen die komen. En niemand die zegt dat je er niet langs MAG gaan, je mag alleen niet werken van de wet, omdat je dan geen ziektewet krijgt als blijkt dat je niet voldoende rust gehad hebt(na je verlof dan he die ziektewet)
Geniet er nog maar van, die ‘rust’ is straks HELEMAAL over :wink:

Zo nagels weer netjes, nieuwe versiering erop, alles weer nieuw! Meteen ffies de kledingzaak(gewoon *&A hoor) leeg gekocht… en nu ff niets tot ik zo ga eten en werken…
Tot strakjes

Trl: nu lekker ff rustig gaan voorbereiden op de “grote klus”, daarna druk zat, geloof me.dus gewoon genieten nu, of althans proberen he
Beps : weer tip top voor het weekend en ook nog goed geslaagd, nou nou zal jij er weer deftig doorkomen he

@Raak: HAHA op mn werk zeker… nee das paarlen voor de zwijnen…(hihihihi!!!)
Maar ik moet mn haartjes nog hoor…die gaan morgenavond denk ik!!

Jemmig is er dan helemaal niemand…???

Nou ik ga werken…tot laat of niet…
:dag:

goeiemiddag iedereen !!

Even op een rapje binnenwippen !

Morgenvroeg naar de kapper (lekker) en morgenavond met mam en pap (en ventje natuurlijk !) lekker naar Grieks restaurant.

Ga maar even zwijgen over de rest (reizen en zo, want we komen er toch niet uit), en anders wordt het wel wat afgezaagd natuurlijk hé ?

In elk geval, iedereen een geweldig weekend !! :kus::kus:

Beppie : werk ze ! :kus:

En gewoon *&A leeggekocht ? Hebben ze toch leuke dingen ? Koop er ook geregeld en niet zo duur.

Zo, eten op. Kokkie had lekker pannenkoeken gebakken. Wel weer eens lekker op z’n tijd.

Veder even aan het shoppen geweest op wehka**p. Heb me eigen daar een paar mooie truien en een zwarte spijkerrok besteld. Wordt morgen al bezorgd. Is Klara ook weer klaar voor deze winter. :tongue:

Wel rustig weer hier he? Beps weer naar het werk.

O ja, wat ik nu vertel, dat is me nu al 2 x in korte tijd overkomen. Ik stuur altijd een kaart met wat inhoud naar mijn dochter voor de boodschappen. Ik weet het, is eigen risico, maar dat is tot nu toe altijd goed gegaan, maar wat doen die klo*thommels daar bij het voorsorteercentrum?

Ik plak de envelope altijd dicht met zo’n naam/adresplakkertje, die ik weleens toegezonden krijg van goede doelen en nu stuurden ze me vandaag al voor de 2e x mijn eigen kaartje terug aan mij gericht, terwijl ik er heel duidelijk AAN en AFZ op heb staan. :finger: Pffffff… ik zag de (vrouwelijke) postbode nog lopen en heb het haar gezegt en zij vond het heel vervelend voor me en heeft de kaart meegenomen voor alsnog te verzenden. Zucht, zucht. :o