Goede avond allen … tis niet erg druk geweest vandaag. En das mooi, hoef ik ook niet veel bij te lezen.
TRL heeft de laatste werkdag erop zitten en gaat naar huis met een mand kadootjes. Lief van je collega’s zeg. Nu alleen nog even geduld voor je ze uit mag gaan pakken.
Cyn eerst even met bloemen naar oma en later terug voor de chinees. Gefeliciteerd en maak er een mooie avond van samen.
Beps koopt de halve klerenwinkel leeg en staat er weer hip op deze winter.
Kaylo praat niet over reizen vandaag. Dan maar over haar ander hobby … eten !! Morgen met ventje, paps en mams naar de Griek. Dat wordt genieten, veel plezier samen!!
En toen wist ze het niet meer … :kus: voor de rest!!
Ja en met een postzegel erop. (Was nog ongestempeld) Die zit toch ook niet aan de achterkant? Ik snap er ook geen biet van. Zal wel weer te snel moeten gebeuren daar. :finger:
Zo, iedereen weer veilig thuis en aan de drank, neem ik aan. Proost en geniet ervan.
Bloem ook nog even langs geweest en wat fijn om te lezen, dat ze het zo goed heeft gehad vandaag. Ga zo, of anders morgen even de foto’s bekijken, want ben nu best wel een bietje moe.
Kwam ook eigenlijk me ff afmelden en om weltrusten te zeggen. Ha, ha. :slapen:
Tot morgen weer en slaap lekker allen. Ik ga nu naar mijn :wub: askim toe. La, la , la. Nee, ga niet “bijbabbelen”, maar mss nog wel even naar de markt.