Ttt............... deel 105

De dames een borrel/wijntje voor het slapen gaan. Bloem, na een mooie dag, ook nog even langs geweest vanuit Berlijn.
Ook ik ga maar eens naar bed. Truste en tot morgen!!!

mogguh dames…
weinig gebeurd hier, maar bijlezen is geen doen… ik ben kapot, maar ach… we gaan maar gewoon weer… ik was om half 12 naarbed gegaan, vriendin en laptop waren pas terug op de kamer om 2h! hahaha… t mot nie gekker worden

@ allen een prettig weekend!!

Bloemmie : jij bent ook vroeg uit de veren meis, wil nix missen he.jij ook nog een heel fijn weekend, geniet er maar lekker van

Ikke vandaag naar Ahoyis dar een Thailand manifestatie en daar moet ik me ff laten zien en natuurlijk altijd gezelli enne…lekker eten
Iedereen een heel fijn weekend:dag:

@raak: veel plezier vandaag!

Hi Linda : dank je, jij ook maar je zal wel moeten werken zeker

@raak: ja moet werken tot 18 uur en dan kasafsluiten dus ben rond 19 uur thuis

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:[COLOR=green]Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:[/COLOR]

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Bloem,veel plezier weer vandaag.
Linda,werk ze.
Raak,veel plezier in r’dam.

allen een fijne dag

@tkl: jij ook een fijne dag!

Goede morgen …

@Bloem
Met de kippen op stok gisteravond en vanmorgen tegelijk er ook weer af. Gelijk heb je want je mag geen seconde missen he! Veel plezier meis!!

@Raak
Vandaag in Thaise sferen, veel plezier en geniet van het lekkere eten.

@Linda
Werk ze vandaag. Wordt weer een lange dag voor jou. En dan … weekend. Nog plannen?

nou meld me hier vast af, ga werken, tot vanavond

@marion: ja t wordt zeker een lange dag vandaag, nee geen plannen dit weekend

Kaylo,van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van !!!

@Linda
Een rustig weekendje kan ook heel leuk zijn. Beetje uitslapen, lekker lui op de bank een film kijken, ww-en … beetje op msn.

@TRL
Jij ook een fijne dag vandaag. Ga je nog iets doen of thuis een beetje luieren?

@kaylo: happy birthday!

Marion,heb voor vandaag geen plannen,voel me nog niet je van het,het gaat gewoon ff niet…Morgen naar me cluppie kijken is alweer veel te lang geleden.
Jullie niet naar het voetbal of is het nog te vroeg?

@Kaylo
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven

Vandaag ben jij de jarige job!! Gefeliciteerd en nog heel veel gezonde, gelukkige jaren gewenst.
En voor nu … laat je lekker verwennen en maak er een mooie dag van. Je hoeft in ieder geval al niet achter de pannen, dat doen de Grieken voor je vanavond :biggrin:.

veel plezier vandaag

@TRL
Maar rustig aan vandaag, niets moet … alles mag. Tis gewoon vet sh*t dat het weer even niet lekker met je gaat en hoop zooooooooo dat je je snel weer wat beter voelt. Morgen in ieder geval weer naar je cluppie. Dit leidt je hopelijk een beetje af.
Wij niet naar voetbal, ze hebben een vrije dag vandaag. Voor mij verder een normale zaterdag, ik moet de boodschappen nog en wil eigenlijk ook nog naar de kapper. En dan vanmiddag even naar de verjaardag van een neefje, dat kan ook wel na het zwemmen maar heb daar dan geen zin meer in.

goedemorgen meiden…

Kaylo van harte gefeliciteerd
Bloem helemaal kapot maar wel genieten
Marion een druk programma
Tlr…rustig aan meisje,alles komt goed
en toen wist ik het niet meer

gisterenavond wilden we naar back to the 80 nou totaal uitverkocht…helaas jammer dan, voor niets daar naar toe geweest, wat een gekkenhuis zeg.

Ik vandaag aan een mega was, heb gisteren bij paps alles overal afgehaald, dus nu ligt het hier allemaal te wachten op de badkamer vloer, ik hoef me dus niet te vervelen…

@Viva
Wat jammer dat het helemaal uitverkocht was, je had je er zo op verheugd!!
Nu de was van paps aan het weg werken en jou kennende is dat in een mum van tijd gebeurd.