Gister was echt een prima dag vond ik zelf… Oma was super lief enzo voor me… voor het eerst in 11 jaar voelde ik haar als “mijn oma” En dat gevoel was echt heel goed!!!
Nu weer aan het werk, dus ik moet ff aan de slag!!
@Cynthia: Oh meid, wat fijn te lezen dat het zo leuk was geweest met je oma. Eindelijk is ze tot inkeer gekomen en ziet ze, wat voor een lieve, leuke kleindochter ze heeft.
@TRL: :kus: Sterkte weer vandaag en veel plezier nog met je cluppie.
Heeft je moeder al wat gehoord bij de HA?
@Viva: Druk met de was van paps. Dat was echt jammer dan, dat je er geen kaarten meer waren.
Nou verder weet ik het ook niet meer. Wij gaan (denk ik) niets spannend doen het weekend, dan morgen even eten met onze kinderen hier, omdat mijn kokkie morgen jarig is. We vieren het dit jaar niet meer zo voor de familie, in zoverre, niet meer de hele dag met eten erbij enzo. Veel te druk en doen het nu maar een beetje op z’n Hollands…koffie met een gebakje erbij.
Ga vanavond voor het eerst even een poging wagen, om zelf een appeltaart te maken.
Iedereen een fijne dag verder en voor de werkenden… werkse. :dag:
Ikke druk op t werk, allemaal boeren enzo, te grof schelden enzo, en ik ben zelfs al een keertje jankend weggelopen. Ik weet dat het niet tegen mij is, maar in dit was echt TE erg,…
Nu lekker druk ik kom er wel weer door…
Hoe ist hier…
@Beps
Stom volk he … die boeren
Nee zonder flauwekul, echt niet normaal om iemand zo grof af te z**ken. en het ergste is dat je zelf beleefd moet blijven. Hou je taai he, en bijt maar ‘klantvriendelijk’ van je af :kus:
Bedankt voor de verjaardagswensen !! Vind ik ZOOOOOOOO lief ! Doet een mens best wel deugd als er toch aan je gedacht wordt hoor. (en dan ook zeker van mensen die je niet persoonlijk kent).
Gsm heeft ook al overuren gedraaid deze morgen. Zat net bij de kapper, en het ene telefoontje na het andere gekregen. En natuurlijk net dan begrijp je er geen woord van, met al die haardrogers om je heen. Haha !!!
Hoop dat haartjes op hun plaats blijven zitten tot vanavond (ik heb van dat fluthaar dat na enkele uren gewoon inzakt).
Ga nu nog maar beetje rusten, zodat ik er deze avond toch “iets of wat” uitzie.
Hele vele knufjes, en hoop inderdaad de volgende weken terug wat vlugger langs te komen. :kus: :kus:
@Kaylo: Helemaal vergeten je te feliciteren, had er op t werk overheen gelezen!!!
Hopelijk heb je een fijne dag gehad
Meiden moet ik toch ineens de nachtdienst in vannacht. Eerder naar huis gegaan enzo…
Verwaarloos jullie nu een btje maar ben er deze week weer helemaal hoor…
Dikke :kus:
@Beps: Ach, dat is dan ook wat. Nu toch nog de nachtdienst in. Is dat niet een beetje veel van het goeie dan voor vandaag? Of heb je al even uit kunnen rusten? Nouja, als het moet, moet het he!! Werkse zo weer dan.
@Linda: Ook weer thuis van het werk. Ik moest je even bedanken van kokkie voor je leuke kaart.
Ik vandaag best wel even druk geweest hier thuis. Twee wasjes weggedraaid, waarvan de witte alweer in de kast ligt en heb lekker even het dekbed een tijdje over het balkon gehad en alles lekker verschoont. Daarna nog een poging gewaagd die appeltaart te bakken. Nou, wat een pokkewerk zeg!! En wat een troep heb je ervan. Nee, daar ben ik helemaal niet geschikt voor om zoiets te doen. :wacko: Haal het de volgende keer wel weer gewoon bij Appie.
@Kaylo
Hier ook al eentje met fluthaar. Er moet bij wijze van een hele bus haarlak in want anders stort het binnen no time als een kaartenhuis is elkaar. Trouwens … was vandaag ook bij de kapper. Is me wel een beetje kort geworden, iedereen vind het mooi maar ik moet er ontzettend aan wennen.
@Roanna
Druk in aktie geweest met wassen en bakken. En het klopt, het is zeker lekker een zelfgebakken taart maar daarna je zit ook met een hoop rotzooi.
Me lucky vanavond … heb lekker lahmacun met doner gegeten.
@Marion: Ik heb er ook weer een stuk af (had het al kort) en op mijn werk valt het dan ook altijd gelijk op. Ze vinden ook allemaal het kortere haar me vlotter staan. Nouja, het zal wel. Hi, hi.
Ik ben zelf ook niet handig met mijn haar, dus dan maar zo kort mogenlijk en dan wassen en ff met de handen er door heen en het zit weer voor een tijdje.
De nachtdienst: Ben om 14.30 naar huis gegaan, omdat er een (nu ex) collega niet wilde werken vannacht… Dus zaten ze omhoog. Niet iedereen kan in de weekendnachten draaien, ivm de werkzaamheden van het inplannen van de monteurs…PFFF dus ikke naar huis, schapjes gehaald, in bedje gedoken en nu nog een uurtje en dan werken…(en ook nog slapen vannacht) komt wel goed!!!
Jullie allemaal weltrusten tot morgen
:slapen: lekker :dag: