Ttt............... deel 105

Trusten jullie, ik ga werken, toedels…tot morgen ofzo…

Zal ik de boel maar sluiten hier? De verwarming wat lager en een klein lampje aan voor de laatkomers :idea:

:slapen: Nu de slaapmuts op en het bed in … weltruste en tot morgen!!

GOEDENMORGEN!!!
(tenminste…hier bijna,…want over een uurtje mag ik naar huis…nou ja, ietsje langer!!!)

Iedereen lekker geslapen(ik wel een ruim uur, zaligggg!!)
Nou goed jullie allemaal een heerlijke dag, en tot straks zou ik zeggen…want ik ga zo mn bedje IN!!! Doeggie

Goede morgen … :idea: … ik doe de lamp nog maar even aan want het is nog donker hier.

@Beps
Gelukkig heb je nog wat kunnen slapen vannacht. Nu nog even en je mag naar je eigen bed!!

THUIS!!! Nu ff extra moe worden…en dan HMMMM lekkerrrrr

goedemorgen meiden,

Beps thuis en zo lekker onder de wol
appeltaart lekker maar wel troep volgens Roanna
Marion ook al kortgewiekt
flut haar praat me er niet van…
voor de rest rustig geweest hier,
ik ga er weer vandoor, vandaag op visite…dus ben niet online, voor iedereen een fijn zondag.

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:[COLOR=green]Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:[/COLOR]

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

@Viva
Jij ook een fijne zondag!!

@TRL
:kus: nog steeds K*T vermoed ik!
Hoop dat je toch een fijne middag hebt bij je cluppie!

goede morgen…!!

ikke ondertusse bij gelezen…was ff wat…!
sluit me voor het gemak aan bij alles wat gezegd is :wink:

wij giste bruiloft gehad…erg gezellie…

iedereen een fijne zondag gewenst.!!

@Filiz
Lijkt me leuk een keer een turkse bruiloft mee te maken. Gelukkig nu wel gezellig, de henna viel tegen dacht ik of niet?
Nu even bijkomen … in ieder geval voor jou ook een fijne zondag.

Wij straks even met de familie van hub op pad, we gaan straatgolven geloof ik en daarna gourmetten. En daarna nog naar het vormsel van mijn neef, het is wel lekker gepland, 2 dingen op 1 dag maar het is niet anders.

@marion…drukke dag voor jou dus…!! klinkt wel gezellig allemaal…!! veel plezier…
idd de henna avond eergister viel tegen…

Goedenmiddag inmiddels.

Kom ff melden, dat ik me ook ff afmeld voor vandaag. Ik hoef niet op bezoek, maar verwacht bezoek. :nod: Koffie staat klaar!!!

Iedereen een hele fijne dag en mss tot vanavond later nog.

:dag::wink:

goedemiddag dames, ga ff bijlezen, tot zo:dag:

Kaylo : nog van harte gefeliciteerd, had gisteren zeker mijn bril niet op : had er helemaal overheen gelezen :ohoop dat het gezellig geweest is Viva : op visite, gisteren wasvrouwtje gespeeld, nu relaxen
Beps : lekker slapen nu na onverwachte nachtdienst
Marion : twee afspraken, wel gezellig toch, kapper geweest,lekker kort koppie
Trl : naar cluppie toe, fijne dag he meis
Roanna : gefeliciteerd met je hubs en een heel fijne dag
Cyn : gelukkig heel fijn geweest gister bij oma
Linda : nog geen plannen, alleen woensdag naar de kapper
Filiz : bruiloft gehad die gezellig was, fijne zondag
Toos : ook heel fijne zondag
Bloem : nog steeds bij de oosterburen aan het genieten
verder iedereen een heel fijne zondag

Goeiemiddag,
Kom nog even aanwaaien voor ik weer aan de crock moet. Heb ook weinig te melden. Vrijdag ook naar de kapper geweest, dus weer helemaal in de plooi.
@Kaylo: http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/122.gif Gefeliciteerd nog met je verjaardag, hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
@Roanna: Gefeliciteerd met kokkiehttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dranken/2.gif en wens jullie nog veel hele fijne jaren toe. Voor vandaag in ieder geval een hele gezellige dag.
@Cyn: Beetje laat maar in ieder geval nog gefeliciteerd met oma
@Raak: Mooie update, sluit me er gemakshalve maar bij aan. Heb jij nog plannen voor vandaag of hou je het rustig?

Ik ben weer wakker :dag:
Nog niet heel veel gebeurt, dus kan me bij updates van Raak en Toos aansluiten,…
En nu ga ik zo ffies mn haartjes kliederen…dan zit ik precies over 4 wkn in Thailand en kan die week ervoor nog ff kliederen…Jaaa mooie planning!!!

Tot straks

@Beps: Succes met kliederen, wat voor kleur? Ook middenbruin:biggrin:?

Toos : haartjes ook weer keurig in de plooi? ik hou idd een rustig daagje, mijn 2 kleinkids uit Nieuwgein zijn hier aan het logeren.Voor strakkies : werkse he
Beps: ook weer in het land der levenden?Kliederse alvast he, maak er een mooi oorlogskleurje van:p

Ehhh nee, Irish Coffee…
Ik ga tegenwoordig naar de Ation, en de Acion heeft voor wel €4 euro verf, met nog apart highlights… Ja echt, trek je na het kliederen er nog een paar lichte streepjes door. En ik doe mijn hele lange haar met 1 pot!!
(ga dus echt niet meer naar de kapper!!!)

Ik ga me zo in mn elegante witte hobbezak heisen en mn supersonische paarse crocks weer aan. Fijne zondag en tot vanavond laat