Ik laat het ook niet meer bij de kapper doen, betaal daar 45 euri’s. Nu ga ik naar de et*s, betaal iets van 8 euro en doe er 2 keer mee
Haha pcies Toos, das precies waarom ik het zo doe…toch het speelse met de streepjes en niet het dure van de kapper…(en mn kapster zegt dat het er prima uitziet…ik vind het prima!!)
Nu maar even intrekken voor het hele haar in de klieder gaat. Ff spelletje spelen, hubbie is onderweg naar huis…dus…alles gaat goekoom!
Hallo Dames…bijgelezen …
Beps…Acton zit hier ook in Rotterdam,koop er altijd Shib voor de katten;50 eurocent per kuipje…veel assortiment maar altijd druk en te weinig kassa’s…
Echt een zondag voor bankhangen en sport op 1 kijken…
@Hans: koop er best veel, zonnebrand ed, shampoo, en nu dus ook de haarklieder!!! Vier euro of bijna 60 euro…(zitten ook lichte streepjes in!)
Verschil eet ik liever ergens in een restaurant op(en zeker omdat het elke 5-6 wkn terugkomt!!!)
Zo op naar uitspoelen en streepjes zetten, zoveel heb ik nog nooit verdient hoor binnen een uur: 55 euro!!!
Haha…ja,lekker gevoel,Beps…die euries douw je toch in je zak…
In Turkije kocht ik zwarte henna,met een tablet erbij,wat ik fijnstampte met een lepeltje en mengde met wat water en de henna;dit met een penseel verdelen…liep ik weer gedurende 3 maanden met een zwarte kleur rond…kosten?..50 eurocent.
Even zo tussendoor.
Het bezoek net weg en de kinders smsten net dat ze onderweg zijn naar hier, dus snel ff hier lezen en posten. :dag:
@Beps: Die heb ik ook weleens in de hand gehad die van de Acti*n met die streepjes, maar weet je toevallig ook of het de grijze haartjes dekt? Ik heb weleens die andere van hun gehad, die goedkope ook, maar die dekte echt de grijze haren niet. Of heb jij nog geen last van grijs haar? :biggrin: Laat het me eens weten, want dan ga ik die ook eens proberen.
Enneh… mensen, bedankt voor de lekkere wijn hoor. Maken we vanavond wel even op. :dag:
@Roanna: Als jij het er goed opsmeert dekt het PERFECT!!! Ik heb nog wel eens moeite met de plukjes bij je oren(bakkebaarden bij mannen zeg maar) Maar het is heerlijk EN goedkoop!!!
Echt leuk!!
Nu heb ik het klaar, hubbie doet altijd ff de plukjes erin…ik kan weer vooruit TOT thailand, want de week ervoor klieder ik nog ff!!!(hihi)
@Beps: Ja, daar dekt het bij mij met die goekopere merken ook niet. Maar ga dze dan toch eens proberen Kokke kan me ook wel ff daarbij helpen met de streepjes.
@Roanna: Smeer daar eerst in, btje dik, dan alles inzetten, en als laatste nog een keertje daar. Dat doen ze bij de kapper bij mij ook omdat het anders niet dekt!! En dat gaat prima. Dan haal ik zo een werk-het-een-beetje-bij-stift in de kleur die ik gebruik(ongeveer dan) en daar werk ik de voorrand gedurende de maand mee bij(werkt echt…btje hard drukken dat wel)
Nou ik vind het best!!! Scheelt mij mn nagels elke maand bijv…(en dan kan ik nog naar de turk :hihi:)
T is wel stil hier…
Iedereen een “het weekend is bijna over” dip???
Nog ff op de valreep…
Roanna sorry helemaal vergeten jou te feliciteren met kokkie, dus gefeliciteerd alsnog…
ik zo naar peter r.devries…
voor iedereen een hele fijne avond…
Ohhh was Kokkie jarig…OHhh ikke is te erg… helemaal niet meegekregen!!!
Kokkie Gefeliciteerdddddd!!! :kus: een fijn jaar vol geluk en gezondheid toegewenst!!!
@Viva & Beps: Ook bedankt hoor!
Zo, net de laatste vistite weg en nu nog ff tijd om hier te komen. Toch nog best wel een drukke dag geweest, maar wel lekker verspreid. Ga het denk ik, maar helemaal zo doen. Niet meer de hele meute de hele dag. Geen energie meer voor! :unibrow:
@Beps: Ik ga het gewoon een keer proberen zoals jij zegt. Waar haal je die bijwerkstift dan? Bij de drogist?
Goede avond dames en heer,
Ik ben er ook weer. En wat hebben we gedaan? Straatgolf gespeeld over bospaadjes. Dan krijg je een houten golfclub en een rubber bal, en dan maar meppen naar de hole. Meestal is dat een boom of een bord waar je de bal tegenaan moet meppen. Viel niet mee moet ik zeggen, door de wind veranderde de bal vaak van richting dus dat ding ging meer het bos of de sloot in dan dat ie de goede richting uit ging. Daarna gegourmetseld met zijn allen, teveel gegeten natuurlijk. En toen moesten we nog even naar het vormsel van mijn neefje. Daar maar lekker uit zitten buiken.
Hier erg rustig geweest, de haren en vooral het verven daarvan HET onderwerp van gesprek vandaag.
En … ons kokkie is jarig. Roanna feliciteer hem van mij, en voor jou natuurlijk ook de felicitaties. En natuurlijk wens ik jullie nog heel veel gelukkig, gezonde jaren toe samen!!
@Marion: Ook de dag weer goed doorgekomen las ik. Mooi zo. Is toch ook altijd wel weer lachen he?
Enneh… jij ook bedankt hoor voor de felicitatie. Dat hoop ik ook dat we nog een tijd lang met ons beiden mogen zijn in goede gezondheid, maar dat wens ik jullie ook allemaal toe hoor!
Iedereen nog bedankt he!!!
Kokkie kent de meesten van jullie dus niet, maar hij vind het toch leuk dat jullie aan hem denken. ![]()
@Roanna
Was wel grappig ja, vooral het leedvermaak als de bal bij de tegenstanders de verkeerde kant uit waaide. Dames tegen de heren dus dan gaat het er altijd op. Een koppie wat net boven de sloot uitkomt en een hoop blad wat omhoog komt als er gemept wordt maar geen bal. Ligt ie in het bos moet je hem er maar weer uit zien te slaan. Valt niet mee met al die bomen want je raakt er ligt wel eentje. Vette pech als ie dan net een heel eind de verkeerde richting op gaat.
@Marion: Oh, ik zie het helemaal voor me. Dat was ook wel wat voor mij zoiets.
Leuk is dat dan he, dat je om zoiets simpels dan zoveel plezier kan hebben.
Maargoed ladies en heer.
Ik ga er weer van tussen, want ben best wel een bietje moe.
Ik zeg vast weltrusten en tot morgen weer.
Trusteeeeeeeee :dag::kus::slapen:
Slaap lekker allemaal tot morgen
Truste en tot morgen!!