Ttt............... deel 105

roanna,ben een beetje laat,maar toch nog gefeliciteerd met je kokkie. Ik al vanaf half 2 wakker en niet meer kunnen slapen.

Goede morgen …

@TRL
Dat is knap vervelend he?!? Maar het hoort er toch bij. Echt de laatste loodjes, zal wel een soort van training zijn van ‘moeder natuur’ voor de komende nachtvoedingen :kus:

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:[COLOR=green]Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:[/COLOR]

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

Marion,heb het al vanaf het begin,ook een hoop andere dingen die meespelen.

Linda,ging niet goed he met je cluppie gister.

Mijn pc blijft heropstarten sinds gisteren,kom niet verder dan het windows scherm met het balkje,daarna start hij weer opnieuw op.Hoop dat er nog wat aan te doen is anders ben ik een hoop foto’s ed kwijt…Gisteravond maar de pc van me ouders op gehaald,die gebruiken hem toch weinig,maar is ook een oudje…

Fijne dag allemaal

Jemmig TRL, das goed K*T!!! Hopelijk valt t mee, anders is het dubbel balen, en een nwe hardeschijf(want das het wss) en foto’s kwijt!!(mn ouders hebben nu hetzelfde, gelukkig hebben wij bijna al hun foto’s!)

Ikke ook wakker, gewoon ruim 9 uur geslapen, was ook zooo moe!!

Ga caken bakken voor de vergadering vanmiddag, en meld me tussen door nog wel
@TRL: :kus:

@roanna
Een dag te laat, maar toch nog gefeliciteerd met kokkie!

@trl
:kus:

Beps,alweer caken bakken je hebt de smaak te pakken,ga het ook maar eens proberen 1 deze weken toch niet veel te doen.
Baal er wel van van de foto’s en nog wat dingen die ik opgeslagen had,zijn foto’s van de zwangerschap,helaas…heeft lang geduurd voordat ik wilde dat ze gemaakt werden,en nu dus waarschijnlijk kwijt…

Mk,hoe gaat het met jullie,drukte nu een beetje voorbij?

@TRL
Dat is knap balen van je computer. N had ongeveer hetzelfde vorige week. Als ze op internet of msn wilde begon hij ook opnieuw op te starten. Nu is alles er opnieuw opgezet en werkt hij weer perfect. Hopelijk is het bij jou iets anders zodat je je foto’s niet kwijt bent.

@Beps
Weer de keukenprinses vandaag. Je bent je collega’s wel aan het verwennen he?

@MK
Ook weer even op bezoek hier. Weer aan het werk vandaag?

@TRL
Je bent nog zwanger dus nog maar een paar foto’s laten maken voor het geval dat je de foto’s kwijt bent. Heb je in ieder geval nog iets.

@TRL: Heeft diegene die ze gemaakt heeft/hebben ze nog op hun geheugenkaart staan??? Want dan ben je ze niet kwijt!!! En soms kan een bedrijf/computernerd ze nog wel redden…zeker het proberen waard!!!

Ach ik had die collega’s nooit de cake moeten laten proeven…nu ben ik gebombardeerd tot top-cake-bakster…en of ik voor de vergadering vanmiddag ffies aan de de cake wilde denken!!!

Beps,ga straks eerst ff zelf aan de slag met de pc heb wat gegoogeld en anders ff naar de computershop…Misschien dat die nog wat kunnen doen.De foto’s stonden op me eigen camera en zodra ik ze op de pc zet,wil ik ze van de camera niet zo slim dus.Had ze ook niet op me hyves gezet,anders had ik ze daar nog vandaag kunnen plukken,maar helaas…

Marion en anders maar geen foto’s .

Vriendin belde net,of ik vanmiddag op haar zoontje(van 7 maanden) kan passen,dus straks ophalen,andere vriendin zat daar en en morgenochtend krijg ik haar dochtertje van 3,dus kan gaan oefenen.

@TRL: Ik zet ze tegenwoordig ook vaak op Photobucket.com. Daar kan je een eigen fotoboek/pagina aanmaken, en niet iedereen kan ze zien… Dan kan je ook ergens anders je foto’s laten zien bijv!!
Ik weet t tips komen vaak telaat, maar iig heb je misschien een ding voor de toekomst!!
OPPASSEN!!! Straks heb je hen nodig dus DOEN!!!(hihi) Leuk, en die leeftijd wordt ook leuker, gaan ze tegengas geven, een eigen willetje kweken. Al heb je geluk, het is een knul haha, zijn minder eigenwijs dan meiden !!! Veel plezier!!!

@tkl: nog gefeliciteerd met je clubje. de mijne was drama haha

Beps,bedankt voor de tip,zal het onthouden…En die van vandaag is een jongetje 6 maanden en slaapt nog wel veel.Die van morgen is een meisje 3 jaar en een eigen willetje,maar dat gaat ook wel lukken.

Nou Linda,had ik niet verwacht van jouw cluppie.

@tkl: heb vanavond een training van werk in de arena

@tkl: nee ik ook niet had ze beter verwacht komende zondag moeten de tegen Fey, maar dan ben ik bij de meeting dus gaat paps op mijn kaart

Linda,knap hoor dat je zo’n wedstrijd laat schieten voor de wedstrijd,dat zijn bij mij juist de wedstrijden waar ik altijd heen wil,wij zondag tegen p$v ga daar heen is waarschijnlijk ook mijn laatste wedstrijd voorlopig.

Goedemorgen dames en heer.

Ik weet niet wat er ook met mijn computer is, maar bij mij bleef die dus ook op opstarten en verder kwam ik niet. Heb nu een soort van herstel gemaakt met de HP Help, maar het ziet er nu allemaal zo vreemd uit. Allemaal kleine lettertjes en andere vormgeving.

Geeft ook aan dat mijn beveiliging verouderd is en dat kan kloppen, want er zit nu weer een soort van Norton op terwijl ik VGA had. Straks maar even proberen de buurman te charteren en anders ook maar ff wegbrengen.

Ben dacht ik verder niets kwijt en heb gelukkig de meeste foto’s ook nog op het kaartje staan.

Verder alles bij kunnen lezen, maar ga toch eerst weer zien om de pc in z’n oude staat terug te krijgen.

goede morgen…!!

@roanna.en trl…pc problems…nooit leuk
@beps…lkkr cake…!!
@linda…train ze vanaaf…!!

sorry rest ben ik f kwijt…

weekend zit dr weer op…op naar de volgende…!!

iedereen een fijne dag gewenst…