Ttt............... deel 105

Goedemorgen, ik een lekker relaxdaagje en ben aan het lammen:slywink:
Iedereen een heel fijne dag

Hans ::dag:ook niet werken vandaag ?

Heb mijn 1e etappe erop zitten. Nu de binnenboel maar weer en natuurlijk de was weer. Daar lijkt geen eind aan te komen.

@Roanna
Ook al computerproblemen, hangt in de lucht geloof ik.

@Raak
In de ruststand vandaag.

@TRL
Oppasmoeder vandaag en morgen, ze houden je wel bezig he. En een beetje afleiding is soms ook niet zo verkeerd.

Goeiemorgen!!

Roanna: nog gefeliciteerd :kus: Nog een tipje: mijn mams gebruikt de Krui*vat kleuring en die dekt ook perfect!!! (ja zij is al behoorlijk grijs :smiley: )

TRl: succes met oppassen… ik hoop dat je pc gered kan worden… Of in ieder geval de foto’s!!!

Verder is mijn hoofd een zeef… zit met een behoorlijke kater op mijn werk… Hadden gister etentje van oma bij vd valk… en die ober… (E2) heeft mij verslaafd gemaakt aan de Bessen+7up… pfffffff had gisteravond in bed het gevoel dat ik in een draaimolen zat haha…

Ik ga ff wat doen nu!!

:dag:

Goeiemiddag,
Ik kom nog even aanwaaien, moet straks aan de crock, alweer:frown:. Afgelopen wekend was het rommelig en druk, collega ziek en er was iemand al meer dan twee weken slecht, het zag het er naar uit dat het af zou lopen. Zei dat ik sokken op zou eten als ze er gistermiddag nog zou zijn. Ik kwam en het eerste wat mn collega’s zeiden was dat ik aan mn sokken kon beginnen. Ik was net een kwartier binnen en was het over voor het mensje. Gelukkig maar, vond dit erg triest.
@Roanna/TRL: Wat misschien kan helpen is als je computer opstart F8 ingedrukt houden en dan teruggaan naar de laatst goed werkende configuratie.
@TrL: Als dat lukt, dan zou ik je foto’s meteen branden op CD, succes!
@Beps: Aan het cake bakken vandaag, altijd lekker bij een vergadering
@Marion: Succes met de huislijke klussen vandaag
@Raak: Relax ze vandaag

@Cyn: Was het gezellig? Lastig hoor een kater, kun je veel last van hebben:crybaby:. Bessen-up is trouwens wel lekker

Et*s heeft een aanbieding, alle a merken 2de voor de halve prijs. Heb je voor 8 euro haarverf. Ik heb nu de laatste keer gekliedert in 10 minuten, is me eigenlijk ook wel goed bevallen

Ach ik klieder ook in t kort hoor Toos…(alleen ik doe er zelf zo lang over… haha nee moet idd soms heeeel lang intrekken. maar wil die lichte streepjes in mn haar hebben gewoon)

Nou 3 caken klaar, 2 voor t werk, 1 voor thuis…hubbie heeft van de vorige ook al niets gehad…wastie nogal :crybaby: over…

@Cyn: ohhh dat gevoel had ik vrijdag een btje van die mojito’s!!! Ohhhh ok zooo lekkkeelllll…

Ben trouwens benieuwd hoe t met Bloemmie is…Kwam die gister terug of vandaag…

Toos: jij bent ook veel aan het werk he, is zwaar denk ik zo
Beps : 3 cakes ??? wow jij bent goed bezig geweest zeg, wat zullen ze smullen
Cyn : zit de bessen je nog dwars :stuck_out_tongue:
Marion : jij bent ook weer goed bezig zeg, ik heb nog nixxxxx gedaan:so:
Tel : lekker oppassen om te oefenen, komt goed meis

@Raak: Ja het is soms best zwaar. Zo’n avond als gisteren dan is het gewoon aanpezen. Was gisteren ook echt uitgeblust.
Ik was donderdag naar de HA geweest omdat ik behoorlijk last van mn pols heb. Komt ervan he van al dat polstrainen;). Mijn duim en pols zijn al zo vaak mishandeld, omgedraaid, dubbel geklapt, flink vast gepakt, op gebeukt. Heb nu een peesontsteking, dus pijnstillers gekregen. Moest ook bloed laten prikken omdat ik al tijden erg moe ben, was 3 maanden geleden ook niet helemaal goed, dus benieuwd hoe het nu is.

Toos : dat ziet ere toch echt niet goed uit he, die beroepsziektes van je:kus:

Goedenmiddag.

Zo, alles weer bijgelezen. Nog steeds problemen met mijn pc, maar ik kan op internet en hier komen. Heb al een mail naar de buurman gedaan, met de vraag og hij me van de week even kan helpen en zo niet, dan breng ik m maar even hier op het WC naar de PCwinkel.

Ik kan ook niet op messenger en dat vind ik wel K*T, maar dat komt wel weer een keer.

@Toos: Weer aan de crock en weer wachten op antwoord van de HA. Tja, dat van die pols, heb ik je nog voor gewaarschuwd in de vakantie. Je gebruikte 'm veel te intensief. :biggrin: Maar toch beterschap hoor Toos met alles.

@Cynthia: Die van Kruidv** zou ik ook nog eens kunnen proberen.

@Raak: Ook langs geweest maar alweer weg.

@Marion: Ja, wat een gedoe dan met zo’n pc als je er zelf weinig tot geen verstand van hebt. Pfff… Is het bij N. weer goedgekomen?

@Beps: Thuis of op werk? Vergadering toch?

@TRL: :kus:

@Filiz: :dag:

Allemaal pc problemen zie ik… :frowning:

Toos,bedankt heb via F8 in ieder geval me foto’s ed op een usb stick kunnen zetten,maar helaas start de pc nog steeds niet normaal op.Net mailtje van collega gehad over wat het kan zijn …

Roanna,misschien ook wat voor jouw ik heb het nog niet geprobeert

Gebruikers van AVG Antivirus kunnen PC niet meer opstarten na verwijderen ‘virus’.
Een recente update van AVG Anti-Virus zorgt ervoor dat het Windows-systeembestand user32.dll ten onrechte als de malware Trojan Horse PSW banker4 wordt aangezien. Het gevolg hiervan is dat Windows niet meer op kan starten en de gebruiker de keuze krijgt om op te starten in veilige modi, of gewoon op te starten. Al deze opties functioneren niet en Windows kan niet meer gestart worden.
Voor zover het nu bekend is doet het probleem zich voor bij alle versies van AVG Antivirus maar alleen bij gebruikers van Windows XP.
Om de computer weer te kunnen benaderen hebben wij een instructie geschreven en op ons forum geplaatst. Deze instructie wordt continu bijgewerkt zodra er meer bekend is over dit onderwerp. De huidige instructie werkt nog niet bij 100% van de gebruikers maar wij doen ons best om een zo hoog mogelijke dekkingsgraad te cre?ren.
De instructie kan hier gevonden worden: [COLOR=#003399]Recent: PC met AVG start niet meer op. [/COLOR]
[FONT=Times New Roman][COLOR=navy][COLOR=navy]http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?p=392328

Jij vroeg van de week hoe het met me mams ging,ze wacht nog op een bloeduitslag,verder heeft ze veel last van hartkloppingen,komt door spanningen zei de dokter,ja ze zit ook over mij in…Dus we wachten af.

Beps,3 caken???Jammie jammie wat zullen ze smikkelen op het werk en je hubbie ook natuurlijk.

Cyn,bessen 7-up dat dronk ik ook altijd toen ik net ging stappen,bijna 20 jaar geleden,later op wat sterkers overgegaan…
[/COLOR][/COLOR][/FONT]
Haar verven deed ik ook altijd zelf,mar sinds ik hier woon lekker bij de kapper,wilde dat geknoei niet meer in de badkamer en krijg bij de kapper ook een korting,maar ja is natuurlijk dat altijd nog wel duurder dan zelf doen.

@TRL: Bedankt. Ik denk, of weet haast wel zeker dat dit ook bij mij dan het probleem is, alleen ik heb er de ballen verstand niet van om het uit te voeren, dus wacht wel ff op de buurman. Ik ben ook geen foto’s kwijt. Het meeste staat er nog wel op, maar bepaalde dingen kan ik niet meer op of bij komen.

Oh, tja het gaat haar natuurlijk ook wel aan het hart he. Ze maakt zich dan toch ook zorgen om jou. Nou, hopenlijk komt het ook met haar weer goed.

Roanna,bedankt voor je kaart,lief hoor…Haal hem net uit de brievenbus.

Graag gedaan hoor! :wink:

mogguh
ben net 2 uurtjes uit bed
vannacht om 2 uur thuis gekomen, we waren meteen na het schaatsen weggegaan, geen zin meer om nog een nacht te blijven. tot half 6 vanochtend bezig geweest met mn foto’s en al heel veel leuke reacties gehad.
toen een half uur gedoucht en 6 uurtjes geslapen
mn maag is helemaal van streek en moet echt behoorlijk bijkomen… heb dus ook niet teruggelezen. ik hoop dat alles goed is met iedereen…?

heb trouwens 2 kaartjes gekregen voor as zaterdag het schaatsen,maar die hadden we al… die wie ze wil hebben… roep maar!

Raak…altijd vrij op maandag…

TKL…ik heb NOD32 antivirus plus Windows Defender…dichtgespijkerd dus en komt ook niks door.

Bloem…heb ook gekeken en een klap zeg die Wotherspoon…einde seizoen?
Vond Sven op de 1500 klasse…daar gaan we nog van genieten met die wereldbeker wedstrijden.

Toos…rustig aan…

Vandaag moeders op bezoek gehad,op haar scootmobiel…

@Bloemmie: Ik moet werken(helaas) zou wel willen kijken dus… Maar goed dat je je zo vermaakt hebt!!! (ga zo weer ff kijken naar de nieuwe foto’s!!!)

Hele dag internet eruit!!!
Zo irri!!!

Nu vrij tot woensdag, hubbie morgen naar de orthopeed,…ben benieuwd, hij heeft er steeds meer last van!