@Beps: Jij ook al problemen met het internet? Nou, bij mij is het echt de fout die TRL hierboven al aangaf. Moet nog even op de buurman wachten tot hij me weer beveiligd :lol:, maar voor zover kan ik nu zelf wel via omleidingen op het internet en heb het net zelfs weer voor elkaar gekregen, dat ik ook weer op MSN kan.
@Bloem: Ik heb je site weer bekeken en ook nu weer… super meid. Je had het weer mooi voor elkaar. Enneh… ik kan ook dit weekend niet, want heb ook al andere afspraken. :biggrin:
Komt de buuf net hier aan de deur, of dat ik om 8 uur bij haar wil komen voor een TWparty, omdat er velen hadden afgezegd door griep. Nouja, heb eigenlijk niks nodig, maar doe het dan maar weer even voor haar. :mad:
@Hans: Ik denk dat het iedereen kan overkomen, al ben je nog zo goed beveiligd. Ik dacht dat ook dat het niet kon, maar je ziet het maar. Het is een fout van de beveiliger zelf, in mijn geval.
Ohhh Roanna: Daar had ik het net over, heb zoveel stuk zou er wel eentje willen(en heb ook wat nodig!! niets bijzonders hoor… maar toch!!! ) Veel plezier!!
Oh ja, dat virus, daar hebben mn ouders dus ook last van… en wij…hahahaha wij hebben geen virusprogramma…niets…en wat denk je…NOOIT last van virusen haha!!!(wij hebben wel vista en daar zijn nog maar heeel weinig virussen voor!!)
Roanna,dan ben je verder dan mij,die van mij komt niet eens het internet op dus morgen toch maar wegbrengen en ff na laten kijken,gelukkig heb ik de foto’s wel.
@Beps: Zeg maar even wat je nodig hebt. :lol: Nou, jullie durven hoor zo zonder beveiliging, maar je ziet het maar… safe als wat!
@TRL: Dat is ook meer geluk dan wijsheid, dat ik er nu wel op kan. Ben gewoon aan het zoeken geslagen en heb alles nu draaien via het systeemherstel van het merk van mijn computer. Met het gewone syteemherstel deed ie het ook niet, omdat hij geen punt herkent om te herstellen.
Moet nu alleen heel erg wennen aan de lettergrote/type.
Nou, als mijn buurman het niet voor elkaar krijgt, breng ik hem ook even weg hoor. Maargoed, moet nog even op hem wachten, want hij zal zelf de problemen ook wel hebben, omdat hij dezelfde beveiliging heeft, als ik. Ha, ha.
wat een vermoeiende dag zeg vanochtend om half 8 de deur uit, en om half 6 er weer in.
Oma 101 jaar, dus Roanna ik zat om de hoek, wat een drukte op de weg, en wat een bud weer zeg, ik kreeg windstoten precies aan de zijkant van de auto…dus moest steeds tegensturen, maar goed weer heel terug, en paps weer thuis afgeleverd.
heb bijgelezen, foto weg, virussen, verkeerde lettertypes, haarverf, slecht geslapen, hubbies naar de dokter, peesontstekingen, maaltijd aan de sokken…en toen wist ik het niet meer.
Roanna als je lettertype te klein of te groot is ga dan naar start/configuratiescherm/beeldscherm/tabblad resolutie en zet die naar een andere maat, dan komt het weer goed…ik doe het zo uit mijn hoofd want ik heb ook vista dus xp heeft het wat anders dan ik nu heb.
Tlr…dank je…
o en probeer het programma hitman pro te downloaden op je pc…die haalt heel veel terug wat verwijderd en kan ook dingen verwijderen waarvan je wilt dat ze echt van de pc verdwijnen, er zit daar een schredder functie op dus dan kan je een bericht of wat dan ook wel 100x schredderen en is het voor wie dan ook onvindbaar , kan ook virussen aan en probeer die dll te zoeken in de pc waar je nu op werkt, kopieer die op je usb, en doe hem dan in die andere pc en probeer hem erop te zetten.
Heb ik vanmiddag gedaan F8 was dat hier,heb toen gelukkig wel me foto’s ed kunnen veilig stellen op usb gezet,maar internet kwam ik niet op ook niet als ik opnieuw opstarte dan blijft tie heropstarten
hi dames, wat een probs met de computers zeg, ik mag gelukkig niet mopperen, doen het altijd
Viva : nog van harte meis met je oma en het was zeker geen weer om er door te moeten zo’n eind, voor jou nog een dikke:kus:
Trl : lekker bankhangen, jij mag dat nu he, lekker aan het aftellen
hoe beviel je eerste daagje thuis en het oppassen?