@Viva: Het is geen virus wat de problemen bezorgd, maar een fout van de VGA virusscanner zelf, die een bepaald bestand als virus heeft aangezien en daarom bij velen deze problemen veroorzaakt heeft. Het is nu gewoon ( nouja, gewoon?) een kwestie van alles weer terug zetten en updaten en dat komt mijn buurman (pc-dokter ) morgenavond doen.
Lees anders even het artilkel wat op www.nu.nl staat bij ondeel internet.
Zo, ga even badderen, want krijg zo ook nog even iemand voor ik naar het werk ga, op de koffie.
Werkse iedereen en de thuisblijvers… ook een fijne dag.
@Cyn: Stertke dan vandaag, het is zo moeilijk zin te maken!!!
@Roanna: velen zijn de dupe van VGA, ik heb ook echt een hekel aan dat programma, het maakt ook veel dingen ZOOO traag!!!
Hubbie heeft het transport dat hij doen moest erop zitten, dus als alles goed gaat is hij op tijd thuis voor de orthopeed(de sukkels van zn werk waren het een btje vergeten…en hubbie dacht dat hij het wel ging redden…btje stress hier en vooral tussen ons zeg maar :unibrow:)
Goeiemorgen,
Hier schijnt de zon, maar het is wel koud. Vandaag en morgen vrij, dus tijd om de toko weer recht te trekken. Verder eigenlijk weinig te melden. @Trl: Gelukkig dat je je foto’s boven water hebt gekregen. Ik heb gelukkig geen avg op mn computer, hub wel, heb hem er nog niet over gehoord @Beps: Succes voor Hubs vandaag @Cyn: Succes met zin maken
@Toos: Dat zou goed kunnen, dat jou hubs er geen last mee had. Zal hij denk ik, met Vista werken en die hadden er geen last van, alleen de XP gebruikers.
Mijn buurman die me morgen komt helpen, had zelf ook geen last, maar zijn vrouw wel, omdat zij met XP werkt en hij met Vista en toch beide de VGA erop hebben.
Maar ik moet gaan. Doeg allen en Cynthia… ik weet niet wat eraan de hand is bij … maarre… zet 'm op.
ik krijg net een berichtje van mijn vriendin, haar man, moest gisteren naar het ziekenhuis voor een echo hij had een verdikking bij zijn bal…moet nu onder het mes. zaadbalkanker, en gelijk kijken of het uitgezaaid is en dan bepalen of het chemo wordt of bestraling…ongelofelijk
33 jaar oud…pffffff er kan nog meer bij zeg.
Viva : het zit jou iig dit jaar echt niet mee he meis, wat een rotbericht nou weer.sterkte ermee:kus:
Cyn : kan me dat wel voorstellen hoor, heb daar ook weleens last van
@viva…jeetje het stopt maar niet bij jullie he…!! (K)sterkte ermee…ook voor je vriendin natuurlijk. @cyn…geen zin vandaag @bloem…brak… @beps…al lekkere cake op…
wijgister eerst bij neefje op verjaardag bezoek geweest…daarna bij de onderburen op de thee…gezellige avond dus…
vandaag nog niks op de planning…