Ttt............... deel 105

@Viva: Man… Gelukkig is dat goed behandelbaar… maar goed… laatste dit jaar he… want in 3en is afgesproken, en 2008 is bijna om!!!

@Filiz: Nope, nog een halve chocolade cake over… Maar ik kan je wel een pak mix opsturen!!! hihi!!!

Hubbie optijd thuis, dus dat is gelukkig ook goed gekomen, broodjes klaar, eten voor aiji mee(die gaat naar mn ouders, en daar eten we dan ook vanaaf om de avondspits te ontlopen!) dus ik spreek jullie morgen weer

:dag: :kus: (ook weer voor vandaag voor TRL)

gisteravond training gehad van werk, wel wat bijgeleerd, lag vannacht om 2 uur bij ouders in logeerbed was vnnacht om 10.45 weer in eigen huis, straks weer werken incl koopavond, weet niet wanneer ik hier van de week aanwezig ben, mijn hoofd is nu ergens anders, in zowel positieve als negatieve zin, jullie zien wel wanneer ik hier aanwezig ben, tevens ook erg druk met veel dingen

Viva: pffff jeetje wat een slecht nieuws weer!!! Hoop dat er geen uitzaaiïngen zijn!!! :kus:

@Viva: Wat een rotbericht weer, wens je sterkte en natuurlijk ook voor je vriendin en haar man
@Roanna: Hub heeft ook XP op zn klepkast en avg.
@Filiz: Jij ook een fijne dag

@viva: sterkte met het vervelende nieuws ook voor je vriendin en man

ja ik krijg echt zo ondertussen er een sik van…

net telefoon gehad dat broer van oma is overleden, was altijd als een opa voor ons, het volgende slechte nieuws in 2 dagen tijd

Linda : jij ook heel veel sterkte met dit slechte nieuws :kus:
en je had al zo’n heftige week zo te lezen

LInda :kus:

@Linda: Sterkte:kus:

Goede middag … ik ben er ook weer. Bijgelezen maar geen zin in een update vandaag dus babbel vanaf hier lekker mee verder.

@Viva
Alweer slecht nieuws. Houdt echt niet op zeg!!! Veel sterkte voor jullie maar vooral voor vriendin en haar hubs.

@Linda
Ook als slecht nieuws, maar heb je al gesproken he.

@Filiz
Druk met visites … gezellig!

@Beps
Geen gestress mee nu hub op tijd thuis is.

Linda gecondoleerd meis

Ik heb vannacht een drastisch besluit voor mezelf genomen. Ik ga mn ontslag indienen. Heb het helemaal gehad. In september een heel gesprek gehad met mn teamleidster over het vele werken achter elkaar en de belasting voor mezelf en mn gezin. Gesprekken gehad met een onafhankelijk iemand over de problematiek op het werk, er zijn afspraken gemaakt waar iedereen zich aan moest houden en dan met name over het roosteren. Gisteren kwam de decemberlijst en de stoom kwam uit mn oren. Moet net zoveel terugkomen als een fulltimer en als klap op de vuurpijl in de kerstweek maar 1 dag vrij. Het heeft dus allemaal geen flauss geholpen, integendeel. Opnieuw een gesprek aangaan heeft gewoon geen zin, zonde van mn tijd. Ga dus de komende dagen op banenjacht en zie dan wel.
Is even een egootje, maar moest het even kwijt

Toos:kus: kan me voorstellen dat je het helemaal gehad, hebt…tipje…ga de ziektewet in, heb je meer tijd om te zoeken.

@Viva: Dat was ook het advies van de HA, mn pols is overbelast en moet eigenlijk 2 weken rust houden. Wilde er eigenlijk niet aan om dat advies op te volgen. Ga ik nu wel doen, heb vanmorgen gebeld of de HA zijn advies op papier te zetten voor de bedrijfsarts en heb een verwijzing gekregen voor mn schouder. Mooi moment om die knoop ook maar door te hakken

@Toos
Een goed besluit! Als je werk je alleen maar stress brengt dan wordt het tijd om naar iets anders uit te kijken. Plezier hebben in je werk is het allerbelangrijkste, tenminste voor mij, zelfs nog belangrijker dan de hoogte van het salaris. Er is vast wel ergens een leuk baantje voor je. Succes met de banenjacht en een dikke :kus:

@Marion: Ben het met je eens, salaris maakt me niet eens zoveel uit. Heb altijd geroepen dat als ik mn werk mee naar huis ga nemen dan wordt het tijd om wat anders te gaan doen.

@Toos
Eigenlijk heb ik ook wel makkelijk praten, ik ben nu in de gelukkige positie om die keuze te kunnen maken. Ik weet ook wel dat er mensen zijn die gewoon geen keuze hebben en met tegenzin naar het werk gaan omdat ze een bepaald inkomen moeten halen omdat er brood op de plank moet komen.

Ik zit gelukkig ook niet aan dit inkomen vast en trouwens de zorg is niet bepaald een vetpot. Ik ga dan liever een keertje minder op vakantie dan op deze manier te blijven werken