Ttt............... deel 105

Wat een ellende allemaal weer.

@viva
Nu dit weer, hoop toch echt dat dit het laatste slechte nieuws voor je is.

@toos
Ik denk dat je een hele goede beslissing hebt genomen. Er verandert echt niets en iedere keer weer gesprekken, afspraken die niet na worden gekomen en dan weer die stoom uit de oren…

@linda
Gecondoleerd met de broer van oma.
En nog meer slecht nieuws???
In ieder geval sterkte met alles!

Toos: :kus: ik denk ook dat het de juiste beslissing is geweest!!! :kus:

Toos : ik denk dat het een verstandig besluit is om ff de ziektewet in te gaan en rustig thuis naar ander werk te gaan zoeken. Steeds weer gaan zitten praten over hetzelfde zonder duidelijke verbetering heeft idd geen enkele zin. Wens je veel sterkte bij je besluit en suc6 met het zoeken naar een beter passende werkkring, gaat vast wel lukken hoor !:kus:

jeetje.wateen slechte berichten vandaag…!!

@toos…ik denk ook dat je het juiste besluit hebt genomen.werk moet wel leuk blijven (K)
@linda…sterkte de komende tijd…ook voor jou n dikke (K)

Goedenmiddag.

Is er nog thee?

He gats, wat een nare berichten allemaal.

@Viva: Dat is dan ook wat he om zo’n bericht te krijgen!! Maar het schijnt goed behandeld te kunnen worden, las ik? Hopenlijk is het niet al tever uitgezaaid. Sterkte ook jij hoor, die het toch maar weer wel even op het bordje kreeg.

@Linda: Ook van die nare berichten, maargoed die spreek ik vast vanavond nog wel op MSN.

@Toos: He, he, eindelijk vannacht tot die conclusie gekomen? Ik geef je ook groot gelijk. Zijn ze nou helemaal gek daar? Straks ben je nog geen 50 en ben je al versleten. Dat kan toch niet!!! :finger: Ik ga voor je duimen hoor, dat je wat beters kunt vinden.
Enneh… hubs geen problemen gehad met de klepdoos?

@Cynthia: Oh was dat het? Geen zin!!! Dat heb ik zo vaak. :lol:

@Raak: Ook alles goed daar? Appa kabar?

Even nog naar Marion en Filiz zwaaien. :dag:

Beps is weg, als ik het goed gelezen en begrepen heb.

Last, but not lest …TRL :kus:

Bij de computer shop geweest en die adviseerde om via F8 via start en configuratiescherm avg eraf te gooien dus thuis geprobeert en mijn eigen pc doet het weer…Nu wel opzoek naar een antivirusscanner…

Viva,wat een naar bericht wens je veel sterkte :kus:
Linda,ook voor jouw veel sterkte :kus:
Toos,een beslissing genomen hoop dat je snel leuk werk vindt.
Raak,nog steeds vrij?

@Meiden:Kutnieuws!! Hubs zn knie is kapot. Hij heeft 30 jr geleden een brommerongeluk gehad, zn bovenbeen gebroken gehad, en maanden in t ziekenhuis gelegen. 1 vd de oorzaken(hoofdoorzaak) van ons kinderloos zijn, is het feit dat dat ziekenhuis geen loden lap over zn ballen gelegd heeft,en hierdoor alles verbrand is!
Hij heeft toen geklaagd over pijn in zn knie, ging wel over als hij genoeg gerust had, jaren later nog bij een orthopeed geweest die ‘kon ook niets vinden’ MAAR deze arts zei meteen: kijk er hebben 2 breuken in die knie gezeten: daar en daar!!
En daardoor is zn kraakbeen in zn knie dusdanig op 1 plek versleten dat zn bovenbeen al door t kraakbeen heen zn onderbeen doorslijt(zo werd het uitgelegd!) DUS:
Nu eerst fors afvallen(t zal niet) er worden donderdag bepaalde foto’s gemaakt, daardoor kan de arts de stand van het been zien en mss veranderen(operatie: bovenbeen doorzagen stukje kunstbeen ertussen en dan veranderd de manier van stand van het bot) en hopelijk dat dat voldoende werkt om alles voldoende lang uit te stellen want:
Er moet een nieuwe knie in tzt!!!

sorry ff ego… was nogal schrikken dus…
:dag:

Jeeetje Beps…dat is nogal wat…pfff nieuwe knie is niet fijn (schoonzus heeft hem dit jaar gekregen, lang pijn en veel revalidatie). Ik kan me voorstellen dat je zulk nieuws niet verwacht, voor jou en voor je hubbie een hele dikke knuffel…

@Beps: Meid toch. Wat een bericht. Kun je eens zien hoe gecompliceerd een mens soms in elkaar kan zitten. Jaren nadien… en dan dit. Pffff…behoorlijk heftig. Nou, jullie ook sterkte ermee. :kus:

@TRL: Zo ben ik er ook op gekomen door F8 ingedrukt te houden, maar mij mij moet de rotzooi er nog wel af en opnieuw erop… Maar ik red me nog wel even zo. Ben blij dat je jouwe in ieder geval weer in orde is. :thumbsup:

Het gaat lekker hier zeg 11 november de dag van de sh*tberichten hier op TTT, volgens mij is dit jaar voor ons allemaal hier loodzwaar.

Beps: :kus: jeetje wat erg!!! Sterkte!! :kus:

Dat kun je wel zeggen Viva.

En dan komen de kindertjes vanavond weer aan de deur met St-Maarten en zie je weer die onschuldige gezichtjes, die bij je aan de deur staan te zingen voor een snoepje ofzo.

Maar voor velen was het hier weer loodzwaar. Ben ik met je eens.

Jeetje nu Beps weer met een rotbericht over hubs. Het is idd vandaag een soort van nationale rampendag hier.
Beps ook voor jou en hubbie sterkte en voor allebei een dikke :kus:

@Beps: Is geen klein bericht over hubs zn knie, wens jullie allebei sterkte hiermee.
Het lijkt er inderdaad op dat het hier een rampdag is vandaag.

jeetje beps…das ook niet niks…veel sterkte ermee (K)

11 november 2008 gaat de boeken in als TTT rampdag…durf het haast niet te openen…

Jee Beps,dat is niet niks,wens jullie heel veel sterkte en leef met jullie mee :kus:

Zeker een slechte berichten dag vandaag,hopen dat het morgen allemaal beter is.

@beps
Jemig, dat kon er ook nog wel bij vandaag.
Dat is super balen zeg! Sterkte voor hubs en jij ook natuurlijk.

Nou nou, durf bijna niet meer te lezen hoor :
Beps : heel veel sterkte voor hubs en natuurlijk ook voor jou.dat zal idd wel flink schrikken geweest zijn voor jullie:kus:
Trl : ja vandaag nog vrij, 11 november herdenken van de eerste wo en gisteren vervangdag van 1 nov.die viel op een weekend en dat wordt gecompenseerd in belgie:biggrin:
Hoop wel dat iedereen morgen betere berichten heeft

Iedereen die vandaag nare berichten had wens ik heel veel sterkte en een dikke kus!
Wie weet helpt t n beetje?!