Woorden zijn soms overbodig…we denken aan elkaar,hier onderling en dat zegt na al die jaren genoeg…
Je kunt je hart luchten en dat heel belangrijk…
Woorden zijn soms overbodig…we denken aan elkaar,hier onderling en dat zegt na al die jaren genoeg…
Je kunt je hart luchten en dat heel belangrijk…
:kus: voor iedereen, en het is gewoon waar
het feit dat we bij elkaar kunnen luchten is zzooooo waardevol!!!
:slapen: lekker straks…
Daarom!!!
Nou meiden en heer. Het was me het dagje wel he?. Ik denk aan jullie allemaal hoor.
Weltrusten voor zo en tot morgen weer en hopenlijk dat het dan wat rustiger is.
Iedereen… :kus: Truste.
welterusten allemaal, en morgen gezond weer op…(is te hopen dan)…knuffels voor iedereen
Dames…alleen maar meer respect voor jullie en vind de kracht in moeilijke tijden…morgen weer een nieuwe dag,kop op…Carpe Diem…truste voor straks…
Truste allemaal :kus:
Sterkte voor degene die het nodig hebben en hopelijk morgen een dag met minder narigheid!
Hallo allemaal,
*Even wat bijgelezen van vandaag, wat een narigheid allemaal. *
@ Bep, met Hubs, Linda met “Opa”, Viva met man van vriendin, Toos met werk…Iedereen ontzettend veel sterkte!!
Verder computerproblemen, ik heb er totaal geen verstand van, als tie het niet doet roep ik heel hard om m’n exman, die maakt hem wel weer in orde. Maar tot nu toe, ik mag het afkloppen, doet ie het nog steeds aardig. Alleen errug langzaam, (is maar een P-3tje) maar geduld is een schone zaak!
Mijn werk gaat ook niet zo lekker, moet voor 1 januari een nieuwe lokatie vinden binnen S**o, want waar we nu zitten gaan we weg. Ik ben hard op zoek maar lukt nog niet zo erg. En buiten het bedrijf gaan lijkt me ook niet zo’n goed plan, heb nu een vast contract, en werk al 14 jaar voor het bedrijf. Nou ja, komt vast wel goed, maar het is wel onzeker.
En verder ben ik al 3 weken snotverkouden, en het hoesten gaat maar niet weg, gister maar naar HA geweest, kuurtje gehad, hopen dat het snel gaat werken, ben dat geblaf spuugzat!
Van mezelf dan, hè? De woeffies mogen af en toe wel blaffen.
**
Morgen komt vriendje weer, gaan we wat gezelligs doen, weet nog niet wat, misschien even bij m’n moeder langs, die heeft pas een nieuwe heup gekregen. Gaat goed met haar, geneest “volgens het boekje”.
**
Nou meiden en man, hopen op morgen een leukere dag voor iedereen!
XXX De Nachtbraker
@Miere: Beterschap met je blafhoestje en succes met het vinden van een andere lokatie.
Ik ga toch ook maar naar mn mandje, hoop dat het morgen een betere dag wordt dan vandaag.
Ik doe het :idea: uit en de verwarming laag.
Voor iedereen een dikke:kus:, slaap lekker en tot morgen
:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo
Dacht dat ik laat was,maar iedereen nog op 1 oor of al weer druk aan het werk denk.
Beps,Viva,Linda,Toos,een beetje kunnen slapen ,allemaal :kus:.
Bloem,hoe gaat het met je,voel je je alweer wat beter of nog aan het bijkomen.
Mar,veel plezier vandaag.
Mooie woorden voor Hans,en ook ik ben blij dat ik hier mijn hart dit jaar heb kunnen luchten,altijd steun van jullie gehad,hoewel het voor mezelf wel eens als gezeur overkwam en altijd hetzelfde,maar weet niet wat ik zonder jullie gedaan zou hebben.En zal vast aankomende tijd nog wel vaker me hart luchten… Van de buitenwereld mag je nooit te lang treuren of verdrietig zijn,maar hier kan dat wel,bij mij is dat namelijk wel het geval ik niet snel dingen nast me neerleggen en dat blijft dan altijd lang in me hoofd zitten.Dank jullie allemaal :kus:.
goedemorgen allemaal…vanuit een donker grijs westen.
Ik heb goed geslapen, heb gisteravond nog geen bericht gehad over de operatie van mijn vriendin haar hubs, alleen dat hij om 20.00 uur pas wakker was.
Hier kan iedereen altijd alles neerploffen, ook ik heb ervaren dat het soms niet altijd makkelijk is om te zeggen hoe je je voelt, en toch hier met al onze (virtuele) vriendinnen is het heerlijk om je gemoedstoestand neer te zetten, altijd een luisterd oor, een reactie of een knuffel.
Ook al zeg je 1000x hetzelfde er is er altijd wel een die reageert en dat maakt het heel bijzonder. Want idd zoals Tlr het zelf aangeeft, als je 3x hetzelfde zegt in je gewone omgeving, zie je de mensen denken van “daar komt ze weer, nu weten we het wel”. Maar hier hebben we dat niet.
Ik vind dat wel ons zelf gelukkig mogen prijzen, om in zo’n select clubje thuis te zijn.
Wens iedereen vandaag dan ook een fijne dag…ik ga op meelees modus.
Vanmiddag vroeg naar huis, mijn oude bankstel wordt opgehaald (verkocht via mp).
Morgen komt de nieuwe…
Goedemorgen all.
Hier een zonnig, maar denk… koude Veluwe.
Ben het helemaal met Viva eens. Ook ik heb het vooral het afgelopen jaar mogen ervaren en dan vond ik me eigen ook weleens een zeurder. Maar de meesten van jullie zien/zagen dat toch anders en stonden altijd wel even met een schouderklopje en soms persoonlijk mailtje (bezoekje) klaar. En dan al die versieringen hiet op dit topic, toen mijn kokkie weer thuis kwam. Heerlijk!!! Krijg er nu nog kippevel van. Ben nu ook even ego aan het praten, maar zo was het wel! ![]()
@TRL:Plus… je hebt ook nu weer even heerlijk je hart gelucht over hoe jij het de afgelopen tijd ervaren hebt en kan me daar ook wel wat bij voorstellen. Maar zoals je wel weet…iederen leeft mee met jou en mss was het soms ook weleens wat teveel, maar o zo goed bedoelt. We zijn nu eenmaal zo begaan met elkaar, waar het ook over of om gaat.
Hopenlijk mag dat ook nog een tijd zo blijven, dat we op onze manier, meestal virtueel, er voor elkaar mogen en kunnen zijn.
Ik heb gesproken en ga nu ff badderen.
Hopenlijk voor iedereen een fijne dag verder. :kus:
Ik ben er ook weer, btje verdoofd…hubbie is werken. Morgen de foto, vrijdag HA voor diëtist enzo…en dan maandag al fysio!
Pfff ben t allemaal kwijt…komt wellll
Sorry
Beps we denken aan jullie, hou je haaks.
Bericht van vriendin…haar mannetje komt vandaag weer thuis, operatie goed verlopen, geen uitzaaiingen en alleen nog een bestraling en dan moet het goed zijn…pffff…
Ruik, ruik, fris en fruitig weer he? :biggrin:
@Beps: Dat kan ik mij ook goed voorstellen. Het dringt allemaal nog niet zo goed door he? We helpen je wel zoeken hoor, als jij het even kwijt bent. Doe rustig aan vandaag, althans probeer het! :kus:
@Viva: Nou dat zijn, gezien de omstandigheden, toch nog betere berichten. Pfff… wat zullen zij opgelucht zijn.
Goeiemorgen,
Ik heb niet zo goed geslapen vannacht, spookt een hoop door mn hoofd. Het zal wel goedkomen allemaal. Ben het Trl,Viva en Roanna eens, vind mezelf ook wel eens een zeur of zoals ik het zelf ervaar soms een ouwe zuurpruim. Het is fijn als je hier even je ei kwijt kunt en er altijd wel iemand is die dat schouderklopje geeft, dat doet een mens echt goed. Dus meiden en heer een dikke :kus: voor jullie allemaal:chin:.
@Beps: Kan me voorstellen dat het nog niet allemaal doordringt, het was ook geen klein bericht. Nu de mallemolen in met wat komen gaat.
@Viva: Gelukkig dat het mee is gevallen voor de man van je vriendin. Is toch weer een positief nieuwtje vandaag
@Trl: De laatste loodjes meissie enne heb je je dag niet, je weet het he:kus:
@Toos: Rustig aan meis… als het een beslissing is die uit je hart komt, komt het wel goed… Hoelang duurt het voor je dan ook echt weg kan??? Ze zullen wel op hun neus kijken…vaak dreigen mensen wel maar jij gaat dan ook(zo ben ik dus ook he…)… k hoop dat het allemaal gaat zoals je hoopt! :kus:
Meiden ik ben vandaag vrij maar kom even langs omdat ik aan jullie denk!!
:kus: voor allemaal!!!
Toos, hoop dat je nog weg kan voor de kerst, opzegtermijn van een maand en dan nog wat verlofdagen op te nemen…en dan aju paraplu…stuur anders even je adres per pb en wat je wil doen, zal ik even helpen meekijken naar leuke vacatures…hihihi
Opzegtermijn is inderdaad een maand, ik heb geen vakantiedagen meer. Eigenlijk wil ik vrijdag mn ontslagbrief inleveren, ben ik 15 december weg.
@Beps: Normaal ben ik dus niet zo, voor ik zoiets beslis gaat er wel tijd overheen. Ben iemand van een lange adem, kan veel hebben en ook nog een binnenvetter. Maar klaar is klaar en zo zie ik het nu ook.