Ttt............... deel 105

Toos haleluja…wat zal het je een verlichting brengen zeg. Vrijdag ontslag indienen, en dan de ziektewet in…huisarts is het er mee eens, volledige rust voor je pols, en schouder…

Zo ik nok af hier en ga lekker weekend vieren, nou ja weekend vieren …boodschappen doen, en dan vanmiddag de boel doen in de kamer, als de bank eruit is heb je even alle ruimte om overal lekker langs te gaan…ik meld me weer…

Maar je bent dan ook al een heel lange tijd bezig…ik heb je over je werk eigenlijk niet vaak iets positiefs horen zeggen(qua planning dan!) Dus je bent al tijden met dit proces bezig!!!
Nu is de kogel door de kerk, dus laat maar vallen die bom!!!
Ik denk aan je…

Iedereen weer weg???

Ikke schapjes in huis, en zo weer werken

Ik bezig met studiereis verslag!!! :smiley:

ik meld me ook maar ben druk he, maar 3 daagjes in deze week, denk wel tussendoor aan jullie hoor

Was ik weer even, oudste dochter kwam een bakkie doen. Ze was opgehaald door haar zus, loopt nog steeds met krukken maar het gaat op zich wel goed.
@Beps: Ik vind mn werk zelf nog steeds leuk, maar als het ten koste gaat van mezelf en mn gezin ,dan krijg ik behoorlijk last van een slecht humeur. Dus ja het speelt al even en dus tijd voor mezelf om in te grijpen

Goedenmiddag.

Heb het een en ander zo bijgelezen en ben het eens met alles en iedereen.

@Toos: Is toch best al een tijdje he dat met die knie van je dochter? Wat kan zoiets dan lang duren he?

Ik volgende week operationeel werkoverleg, dus zal dan ook wel te horen krijgen wat er voor mij gaat veranderen, omdat de kassa’s eerdaags onbemand gaan worden. Ik ben benieuwd en als ze maar niet denken dat ik ook van alles maar ga doen. Ik wil er mooi eerst over nadenken. Maarja, laat ik het gesprek eerst maar eens afwachten. Loop weer op de zaken vooruit, maarja het zit toch wel in mijn achterhoofd. :o

@Beps: Werkse zo.

@Raak: Ook goeden=middag zo ook Linda.

Vanavond na achten komt de buurman ff mijn pc nakijken en hoop ik weer op de normale manier op het internet te kunnen, want vind dit niks zo. :finger:

By the way… kokkie is momenteel bananen aan het bakken (pisang goreng) Ruikt al zo lekker hier!!! :slywink:

@Cynthia: :dag:

Bij de weg: het AVG probleem bij mn vader is opgelost, hubbie heeft een systeemherstel gedaan, via de veilige inlog!!

En nu op t werk…
tot straks :dag:

Wordt hier vanavond ook zo gedaan, dus komt vast ook goed hier.(hoop ik)

:dag: Beps

Roanna: pisang goreng! Jammie!!! Ik wil ook! Kun je een stukje opsturen?!! :wink: Ik heb net besloten dat ik morgen ga wokken met mams+paps…:smiley:

Roanna : mmmmmmmm jammie en ik moet nog ff honger lijden:o

Oh, als het kon deed ik het.

Nu moeten jullie het maar even hier mee doen. :smiley:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bananen/19.gif

Ik eet vanavond kapucijners met spekjes… JAMMIE!!

Lekkkkerrr pisang ambon uhh goreng!! Bij ons staat shoarma met friet op het menu

Wat is Ambon ook alweer? Want dat wilde ik ook eerst typen…

En shoarma met friet is ook niet slecht zeg!!! :smiley:

Hier staat penne op menu met sate en loempia

@toos: camera ligt al klaar voor zondag, wil ook weer veel op de foto haha

@Linda: Ik neem mn camera ook mee hoor.
@Cyn: pisang ambon is die gifgroene bananenlikeur