Ttt............... deel 105

ohjaaaa haha waar het hart van vol is :wink:

Ja meiden zondag gaan jullie alweer meeten!! Gezellig hoor!

Pisang Ambon… lekkelllll. :tongue:

Zo, wij eten op, maar nog niet getruust. Rijst met groentesemoer en hete aardappeltjes met hete ei. En… luchtig toetje. Pfff… zit nu wel vol hoor.

Ikke ben DRUKKKK

Ik ben weg!!

tot morgen!! :dag:

Beps DRUK op het werk? :paranoid:

@Cynthia: Fijne avond nog eet smakelijk zo. :dag:

Ja het is hier lekker druk!!
Maar goed te doen, er is een nieuwe groep bij, dus de ergste druk is eraf!

hoe ist met iedereen(in onze hoofden wordt het al wat rustiger!!)

Goede avond lieve dames en heer!!!
Hier komt de volgende zeur binnen vallen (vanmorgen geen tijd want ik was weer laat en moest naar kantoor). Want ja … ook ik voel me wel eens een zeur, bv. als het met J weer minder gaat. Jullie lieve woorden geven me dan net die oppepper die ik op dat moment zo nodig heb. Want TRL heeft gelijk, bij heel veel wordt het al heel snel genoeg als je weer met hetzelfde verhaal aan komt.
Of als het druk is op de farm. Na een week ben je het echt spuugzat tussen die mekkerende meiden. En als er voor een bezoekje aan mams, zus of vriendinnen geen tijd is voel ik me toch een stukje minder eenzaam als ik kan beppen met mijn virtuele vriendinnen.
Dus meiden en heer, bedankt voor jullie steun en gezellige babbels :kus:

@Miere
Snotverkouden … beterschap!! En jij ook succes met je zoektocht naar een nieuwe werkplek.

@Viva
Op de meeleesmodus en wacht op haar nieuwe bankstel. Gelukkig geen uitzaaiingen bij de man van je vriendin. Dat geeft toch weer wat hoop of niet?

@TRL
:kus:

@Roanna
Kreeg weer even kippevel.

@Beps
Verdoofd vandaag en alles kwijt. Geeft niets meis, laat het even bezinken. Voor jullie een dikke :kus:

@Toos
Jij een zuurpruim? Maak het nou helemaal zeg … dat ben je helemaal niet!!!

@Cyn
Is vrij en denkt aan ons … jippie!! :kus: terug!!

@Raak
Het verlof zit er weer op en meteen weer volop aan de slag of niet?

@Linda
Wil weer het model zijn zondag. En waar moeten al die foto’s dan wel niet naar toe ;)? Zullen we een kalender van je maken?

En nu het nieuws van vandaag. J is helemaal in de wolken. Hij had vandaag zijn dag op een militaire legerbasis hier in de buurt. Vanmorgen eerst met de bus naar Eindhoven, voor een rondvlucht in een Fokker 50. Heel de omgeving hebben ze gehad, zijn zelfs nog over de Efteling gevlogen. Maar het mooiste was dat een F-16 als groet even naast ze kwam vliegen.
Toen op naar vliegbasis Volkel. Met zijn allen eten en op weg naar de straaljagers. Ze mochten zelfs in een F-16 zitten, helm op dus net echt. Met een tas vol spullen kwam hij naar huis en hij loopt nu apetrots rond in een t-shirt van het F-16 demoteam. Super toch dat de stichting H**gvliegers dit mogelijk maakt voor deze kids.

Sluit me bij de super update van Marion aan:thumbsup:
Ja moet nu 5 dagen werk in 3 dagen proppen dus…beetje druk he
Wat een leuk uitje voor J. Is ie ook over ons huis gevlogen denk ik, grappig he en zeker beregoed dat er stichtingen zijn die zulke dingen organiseren:thumbsup:

Hij vloog ook over het huis van mijn tante. Ze zou op de uitkijk gaan staan vandaag :wink:

Viva,goede berichten voor de man van je vriendin gelukkig.Nu lekker ontspannen op jullie nieuwe bank of was het vandaag nog de tuinstoel en komt de bank morgen ???

Beps,gelukkig weer wat rustiger in jullie hoofd na het bericht van gister,denk aan jullie.

Marion,leuke dag geweest dus voor J,is mooi om zoiets een keer mee te maken.

Raak,druk,5 dagen in 3 stoppen is niet mis.

Kaylo,tijdje niet meer gezien,heeft vast geen klepdoos gekregen voor haar verjaardag.

Bloem,vandaag ook niet gezien,alles goed??

Sorry als ik iemand vergeten ben,maar voor jullie allemaal :kus:

Ik vandaag een maar weer eens een K dag,(ja daar is ze weer;)) heb eigenlijk sinds ik verlof heb elke dag de waterlanders wel laten lopen,maar vandaag was echt erg,moet er allemaal uit.

fijne avond allemaal

@Marion: Wat leuk voor J. zal een hele belevenis zijn geweest
@Trl: Je kunt het maar kwijt zijn, zal misschien ook wel met die r*thormonen te maken hebben. Je lijf wordt ten slotte klaar gestoomd voor de grote werk

@Raak: Je werk van 5 dagen in 3 dagen stoppen, hoe komt dat dan of is dat normaal?

Toos : is niet normaal hoor, belgie was 2 dagen alles dicht en nu wil iedereen goederen hebben in de 3 resterende dagen en dat is soms een beetje lastig :stuck_out_tongue:
Trl : meissie gooi het er lekker uit, dat kan soms flink opluchten, hoop dat dat ook bij jou zo werkt:kus:

Ha allemaal, *
@Marion, wat gaaf voor J!!! Echt heerlijk dat hij zo’n fijne dag gehad heeft. Laatst was bij ons op werk ook een gezinnetje met st. D
e** W***. Als je die kinderen ziet genieten!!!*
@ Alle zeurpieten…ik sluit me er bij aan, volgens mij ben ik ook wel een zeurpiet geweest, in de tijd van wel scheiden, niet scheiden…Veel gepraat, gehuild, veel adviezen, in de wind geslagen, toch geluisterd, en uiteindelijk zelf een beslissing genomen…Veel steun, papier is geduldig, zeiden ze vroeger altijd, nou, een computerscherm ook!
En op de topic “mooiste moment” heb ik ook een stukje achtergelaten over die tijd. Erg fijn, met jullie. Ik weet dat ik jullie soms een beetje verwaarloos, kan gewoon niet altijd zoveel achter de PC zitten, maar in mijn gedachten zijn jullie er altijd!
@ Nog even speciaal voor TRL: die kleine van jou krijgt straks volgens mij de meeste “virtuele” tantes van alle kindjes van Nederland, en wij zullen er altijd zijn voor jullie!!:kus:
**
Nou, askim is onderweg, auto kapot, maar hij komt met een vriend, wordt een gezellig avondje. Meld me vanaaf laat wel weer even.
:kus::kus::kus: Mar

update Marion…mooi hoor…helemaal weer bij…

Nog even terug te komen op elkaar steunen…ik lees altijd mee en reageer af en toe…

We zijn een community en daarbinnen gebeurt van alles;oneens zijn met elkaar,steun zoeken bij elkaar,lief en leed delen.

ff.huishoudelijke noot…

ik had nooit gedacht dat het op TTT zover zou komen van te voren zoals het zich ontwikkeld nu en dat maakt ook ons zo uniek;grote veranderingen komen er aan;samen met Jeroen werk ik toe om ons forum in de toekomst groter te maken,het premium forum zijn we als voorbeeld naar andere landenforums,daar hebben we ons(mede door jullie)ons al jaren voor ingezet.

Jullie zijn al op de hoogte dat ik modurators zoek op subforums om die meer te ontwikkelen en te innoveren,aanvullende inbreng,puur om te groeien.

Bepaalde personen heb ik al benaderd waarvan ik vind dat ze capaciteit genoeg hebben om een subforum te leiden…

Zelf behoud ik het beheer over alle subforums.

Ik weet dat het vraagtekens oproept:we zijn toch al de grootste?
Maar om de grootste te blijven moet je vooruit kijken…

Samen kunnen we dat.

Goed…dat was het serieuze aspect…

Takkeweer vandaag…tegen de wind in met volle tassen,morgen/overmorgen 100% huis aan huis waterschapsverkiezing…

Niet te laat naar bed dus…

Wij even gevlucht, geen bank, geen eethoek…helemaal kaal, dus gewoon gezellig naar de chinees geweest, nu nog heel even op de klepdoos, en dan maar naar bed, tv aan en kijken maar.
meld me morgen weer.

dikke kus voor iedereen

@Viva: TV kijken in bed? Kan me wel andere dingen voorstellen die je zou kunnen doen;). Tot morgen:kus:
@Hans; Takkeweer? Hier niet hoor, zonnetje heeft bijna heel de dag geschenen

Zo, ben d’r ook nog even.

Buurman geweest en alles voorzover dan weer op orde op de pc. Kan weer overal bij en meteen ff de nieuwste versie van live erop gezet.

Moet nog wel even het een en ander aanpassen, maar dat komt nog wel.

Verder heb ik alles, nouja zoveel was het niet, op de super update van Marion na dan, ook weer niet. :slight_smile:

@Marion: Jee meid, wat gaaf voor J. Dat is toch een jongensdroom die uitkomt. Kan me voorstellen dat hij supertrots was om daar bij te mogen zijn. Echt gaaf J. :thumbsup:

@TRL: Ik weet even niet of dat ik het vandaag al gedaan had, maar alsnog: :kus: Sterkte er weer mee!!

@Beps: Nog druk daar? :paranoid:

@Viva: En dan doen wat Toos voorsteld en dan over 9 maanden… moet je toch niet aan denken??? :unibrow: :stuck_out_tongue:

@Toos: Ook weer een beetje tot rust gekomen op je vrije dag?

@Roanna::dag: In ieder geval de klepkast weer in orde. Nee niet bepaald tot rust gekomen, moet je zeggen dat het een warboel is in mn bovenkamer. Wilde ik je nog zeggen, weet je wat de oorzaak ik van DDD? Las het van de week, de helft van je brein slaapt:lol::lol:.

@Toos: Dat zou best eens waar kunnen zijn. En de andere helft slaapt “chemisch”. Althans bij mij. Kan dan toch ook niet anders? :unibrow: Maargoed, ik begrijp je probleem heel goed hoor Toos en dat blijft dan maar malen.

Neem je zondag wel je grote tas mee? :tongue: