Ik dacht dat jij de grote tas met tena’s bij je zou hebben, die heb je altijd bij je:unibrow:
Zouden we die nodig hebben zondag, denk je? :paranoid:
Neem het voor de zekerheid maar wel mee, want Hans is er per slot van rekening nu ook bij he? Dat kan weleens lachen, gieren, brullen of janken worden. Toch? :lol:
Maar jullie hebben mijn bericht gelezen?
Druk bezig om alle veranderingen in goede banen te leiden…
@Hans: Maar ja zeker Hans, heb ik de berichten gelezen. Ik neem het serieus hoor en wacht wel af wat voor veranderingen ons te wachten staat. Hmmmmm… Ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk.
@Hans: Tuurlijk, hoe kunnen we dat nou over het hoofd zien:unibrow:. Heb je nog bij de redactie gevraagd of TTT alleen gelezen kan worden als je ingelogd bent?
Ja, zou ik ook weleens willen weten.
Ik zag dat Bloem er ook was. Bloem… alles goed daar? Heb je al even niet gezien hier. Druk met je andere sites?
Maargoed meiden en heer. Ik ga naar boven. Hoef niet meer te zeggen wat ik daar ga doen he? Juist… nog even P & W kijken.
Weltrusten allemaal en tot morgen weer. Slaap lekker. :dag:
O ja Toos, ben je nu in de ziektewet of moet je morgen weer werken? Nou, hou je haaks in ieder geval. :kus:
Ik ga morgen nog wel werken,heb een vroege dienst, moet mn vaardigheden aftoetsen. Dat wil ik wel doen, kan het maar hebben/behouden. Daarna zie ik wel. Ik hou me haaks, komt wel goed. Jij welterusten enne sleeptimer (kokkie) aan. Ik zal mn schuifje niet vergeten
Ik ga ook naar mn mandje, dus welterusten en dikke :kus:voor iedereen
@Meiden: Jullie ook met je Tena’s!!!
@Marion: Gaaf voor J, wat een dag!!! Echt top voor hem, kan me zo voorstellen dat die ventjes/mannekes zo genoten hebben, dat het nu 2 dgn stuiteren is voor ze ![]()
@Hans: Succes met het in banen leiden, ik blijf erbij dat het loskoppelen van TTT een optie is, net als Reiscafe… en ik zou het best willen moduraten(eventueel in combi met Bloem)
En toen…toen riep mn bedje…morgen met hubbie naar het OLVG voor die foto’s van zn been(btje onduidelijk wat ze precies gaan doen!) en dan vrijdag naar de HA voor een gesprek…komt allemaal goed hier…rust is al behoorlijk terug
:slapen: Lekker allen
Tot morgen :dag:
Prima als het losgekoppelt wordt maar dan wel met een “slot” erop. Enne Beps, prima hoor als je wil de moderaten al dan niet samen met Bloem
@Beps: Wens Hub succes morgen met wat komen gaat
:dag::dag:
@Beps: Jullie dan ook veel succes en natuurlijk sterkte toegewenst morgen. Is niet niks, maar kan maar beter zo snel mogelijk naar gekeken en eventueel wat aan gedaan worden.
@Toos:
Mooi zo. Werkse dan en… keep in cool.
Ps. Lijkt mij ook wel wat voor jou Beps als moderator met of zonder Bloem.
Je bent er wel het type voor, lijkt mij.
Trusteeeeeeee
Zo, askim weer weg, was gezellig.
Iedereen welterusten…
@TRL
Niet zo heel erg vreemd toch? Eerst werd je toch wat afgeleid door je werk. Nu heb je de hele dag om te denken. En zoals je zelf al zegt … het moet er toch een keer uit!
@Raak
Zo heb je wat aan je vrije dagen of niet? Nu overuren draaien om de boel op tijd bij de klant te krijgen.
@Miere
Is ook een hele moeilijke beslissing die jullie hebben moeten nemen want een huwelijk geef je niet 123 op. Maar soms is er gewoon te weinig over om nog voor te vechten. Beter dan om uit elkaar te gaan ipv elkaar het leven zuur te maken. Ik zie je nog voor me als een hoopje ellende op de meeting en nu lacht het leven je weer toe. Wie had dat toen kunnen denken he?
@Hans
Jij had het weer weer niet mee vandaag. En het gaat alleen maar slechter worden he. Straks al die kerstkaarten weer. Ik zou er echt niet aan moeten denken.
@Viva
Gevlucht uit de kale kamer. En dan ziet het er bij de chinees heel wat fleuriger uit he? En … je kan er ook nog lekker eten.
@Roanna
Klopt toch maar mooi dat spreekwoord he? Beter een goede buur dan een verre vriend. Hij heeft je pc toch maar mooi weer in orde gemaakt.
J was echt heel trots. De piloot (Hunter noemde hij zich :unibrow:) had gezegd dat hij alleen nog maar hoefde te groeien want hij wist al precies hoe hij goed in de F-16 moest klimmen. Nou je weet wel wat ie nu wil worden he! Zei die vroeger trouwens ook altijd, mam ik wordt piloot, en jij mag altijd mee met het vliegtuig. Mag je achter mij komen zitten. Zou mooi zijn he? Moet ie maar op Antalya gaan vliegen, dan heeft ie de minste last van mij. Vlieg in het voorjaar mee heen en tegen de winter weer mee terug
.
@Toos
Nog steeds wat warrig in het hoofd maar gaat toch de vaardigheden even halen morgen. En gelijk heb je. Je weet nooit waar je ze nog voor nodig hebt.
@Beps
Heel veel succes samen in het ziekenhuis morgen.
En nu naar bed, het is mooi geweest voor vandaag. TRUSTE en tot morgen!!!
mogguh dames
ik ben zo verrot te moe gewoon, en had daarom niet zoveel zin in ttt, je kunt nu eenmaal niet op iedereen reageren en das ook weer zo asociaal. heb dus achter de schermen diegene de steun gegeven die ik denk die nodig is, zover dat kan
helpt natuurlijk weer niet dat ik vannacht maar 4h geslapen heb… eerst de site, toen msn, en toen kwam de NOS met een filmpje die natuurlijk per se op de website moest (hebben jullie t allemaal gezien?) maar goed… werk dus… alweer… ben zo kapot… vraag me af hoe dat bij de ijsbaan moet ![]()
:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo
Beps,sterkte vandaag.
Bloem,nog wel vrij van je werk dan of niet?
Marion,thuis zitten is niks voor mij op dit moment,maar om nu elke keer ergens heen te gaan is ook niks…En ja het moet er een keer uit,maar er zit zoveel dat dat nog wel lang kan gaan duren,kan sommige dingen gewoon niet makkelijk van me afzetten.
Mar,een gezellige avond gehad.
Toos,succes vandaag laatste dag begreep ik ?
Een fijne dag allemaal
Goede morgen …
@Bloem
Vanavond dan toch maar eens een keer vroeg erin want anders ben je in het weeken niet in topvorm!!!
@TRL
Snap je hoor. Als iets of iemand me heel diep geraakt heeft krijg ik het ook nooit mijn kop uit :kus:
goedemorgen allemaal, poging 2, had een heel relaas hier neergezet, knalt de hele boel eruit, kan ik weer overnieuw beginnen,
Marion geweldig voor J. het is het mannetje zo gegunt met alle toestanden die altijd om hem heen hangen (ziekenhuis bezoek enzo) ga duimen dat hij echt piloot mag worden,en dat hij mams mee mag nemen…
Beps de rust keert weder in je hoofd, heel veel succes voor hubbie in het zh vandaag.
Bloemmie te moe om te reageren, laat je maar weer op voor aankomend weekend, want dan gaat het dak er weer af.
Tlr…waterlanders te veel, laat ze maar gaan, het is niet alleen hoe je zelf bent maar ook komt het door je zwangerschap, daar heeft iedereen last van die zwanger is de geneer je niet, en knal het hier maar neer zovaak als je wilt
Hans ben het er mee eens dat TTT los gekoppeld wordt hoor, maar zet er wel een kanttekening bij dat als je op TTT wilt reageren dat je dan eerst bijv. 25 berichten ergens op WW moet plaatsen voordat je bij het gesloten forum kan komen, (bij bokt is dat ook zo), zo voorkom je dat jan rap en zijn maat zomaar kan ïnbreken"in het gesloten forum, herinner je het gedoe toen met WR. dat soort dingen gebeuren dan niet meer.
Toos vandaag toch aan de crock voor een test en meissie lever je ontslag in en ga dan in de ziekte wet…is beter voor je eigen ikje…
Roanna de pc weer op orde door de buurman…idd een goede buur is beter dan een verre vriend.
voor de rest hersens die slapen, advies om bij te babbelen (ahum hubbie die er om 4 uur uit moet, no way dat er dan gebabbeld wordt), tena’s in grote tassen en toen wist ik het dus niet meer, ga zo bellen hoelaat ze komen…want hier klinkt een echo in huis…bah…