yeah gebeld, in de ochtend voor 12.00 uur komen ze de boel bezorgen ik happy
Goeiemorgen!!!
Poeh heel wat updates en ik sluit me er voor het gemak gewoon even bij aan… Vandaag weer te werk maar zal rustig zijn denk ik en dus veel tijd hebben voor jullie!!
Marion: wat gaaf voor J.!!! Helemaal super dat het mogelijk is he! Wat zal hij genoten hebben!!! ![]()
TRL: :kus: weer een rotdag gister… :kus: Lekker komen “zeuren” hier hoor
We zijn er voor jullie!!
Bloem: moe… en aan het werk… geen tijd dus om bij te slapen… ![]()
Ehm… verder…
Viva: jeeh vandaag komen de meubels!! Spannend!!!
Verder even geen idee… Moet nog even “opstarten” ![]()
Goedemorgen all.
Had een half uurtje geleden ook al een heel verhaal hier zitten typen…druk ik per ongeluk op het verkeerde knopje… alles weg. Toen geen zin meer!!!
Ben intussen maar even gaan baddren.
@Viva: Heerlijk meid. Straks lekker de meubels weer in de kamer en jullie kunnen vanavond weer lekker bankhangen. ![]()
@Bloem: Ook weer even onder de levenden. Had alwel het idee dat je moe zijn zijn en natuurlijk erg bizzy met je websites. Filmpje NOS? Ik heb wat gemist, geloof ik. Kan ik het nog ergens bekijken? Kijk zo nu en dan wel je log, maar dit heb ik gemist, denk ik.
Bep met haar hubs onderweg , denk ik. Ik denk aan jullie. :kus:
Marion ook weer druk zeker?
@Cynthia: Last van opstartproblemen? Heel herkenbaar hier! :nod:
@TRL: Sterkte ook weer op deze dag. :kus:
Nou dames, makkelijk zelf uit te vinden.
Ik, Mirene, lees altijd TTT mee zonder in te loggen.
Om te reageren moest ik wel inloggen:o
Allemaal veel plezier op de meeting
We weten dat het kan… maar we willen dit eigenlijk veranderen… Zodat je alleen mee kunt lezen als je bent ingelogd… Snappie?
Okee snap t, vond het al zo raar dat jullie het zelf niet wisten ![]()
Ik lees dan weer wel dan weer niet mee en reageer maar zelden, juist omdat ik niet echt weet waar het overgaat. Voel me anders zo n “inbreker”
Fijne dag allemaal :dag:
Jij ook! :dag:
oke hier komt ie dan zoals ik verleden week heb beloofd…
Viva : zit met spanning te wachten hoor hoop dat alles naar wens is
nee raak de spanning is eraf…dit is de foto in de kamer gemaakt…hihihihii
Erg mooi Viva, hoop dat jullie er lang lekker op mogen zitten!
Viva: Nice
Staat goed ![]()
Viva,ik zie helemaal niks …
Viva : ik zie echt ook helemaaaaaaaal nix, solly
Wij weer thuis, foto gemaakt, de dame daar vroeg al wanneer de operatie zou zijn…nog niet gepland!!! We wachten nu 6 jan 09 af…
@Viva: Ziet er gezellig uit!!! Als het net zo lekker zit ![]()
@M.Irene… dat is nu precies wat we bedoelen. Dit is zo een beetje een ‘bekende bellen niet maar posten’ onderdeel… of je een soap op tv volgt. Daarom zouden we er ‘iets’ meer privacy in willen. Gewoon dat niet jan rap en zn maat kan lezen, maar je echt iets met het forum moet hebben voor je erin kan!!
En toen…oh ja:
@TRL: :kus:!!!
daag meiden…
ff n berichtje van mij…
afgelopen 2 dagen zonder pc gezeten…balen…
een of ander virus…nu weer opgelost gelukkig…
hebben m wel duits latig terug gekregen…:S
heb niet bijgelezen…maar hoop dat het met iedereen goed/beter gaat…!!
hele dikke kusz voor iedereen…!!
Filiz : dikke kusssssss terug
Beps : ook weer achter de rug en idd nu afwachten…sterkte
Goedenmiddag.
@Viva: Ik wou ook eerst zeggen… wat een mooi bankstel om mee te doen, want zag eerst ook niets. ![]()
Maarre Viva… echt een heel mooi warm bankstel. Kan me voorstellen dat jij voorlopig alleen maar gaat bankhangen.
Echt heel mooi.
@Filiz: Oh, dat was hier ook hoor. Menigeen had geen internet door een fout van een virusscanner. Maarja, de meesten hebben wel een reseve klepdoos staan en gingen daar op verder. Ik had het zelf ook, maar heb het in het begin zelf op orde kunnen brengen en gister heeft mijn buurman alles weer correct erop gezet.
@Beps: Dit hebben jullie alweer gehad… Nu maar weer verder met wat hem nu nog te wachten staat.
:crybaby: kan de huiskamer van Viva echt nog niet zien
Oh als jullie een btje willen begrijpen wat ze gaan doen, op de onderstaande link kan je zien wat voor foto vandaag gemaakt is(die van beide benen vanaf bekken t/m de enkels) en wat het inhoud wat ze willen doen(als je het niet wilt lezen, dat begrijp ik ook hoor, maar het verduidelijkt mijn warrige uitleg haha)