Ttt............... deel 105

@Raak: Ververs anders even je pagina. F5 drukken. De eerste keer zag ik ook echt niets en toen ik voor de 2e keer op deze site kwam, zag ik opeens een heel mooi bankstel.

@Beps: Ga het zo even lezen. Wil er wel even de tijd voor nemen.

@Beps: Heb het gelezen. Wel ingewikkeld, maar ook weer heel knap hoe ze het kunnen herstellen, als alles goed gaat.

Ik denk ook een mooie site voor Toos, als ze dit al niet wist.

Het is best knap, enzo… maar het idee blijft een btje niet zo zeg maar…dat het bij hubbie gebeurt(net als toen bij kokkie zeg maar, knap dat ze t kunnen, tot je weet dat het op jouw kokkie gaan toepassen),…

@Viva
Hij is er je nieuwe bank, mooi zeg!! En hij lijkt me ook erg lekker zitten/liggen.

@Raak
Arme meid, iedereen ziet het nieuwe bankstel van Viva behalve jij!!!

@Cyn
Had opstartproblemen vanmorgen, inmiddels weer helemaal warm gedraaid?

@Roanna
Was jij ook niet zo snel vanmorgen?

@Beps
De foto klaar, het begin is gemaakt, maar eerst gaan jullie lekker relaxen in Thailand. Ik hoop tenminste dat dit jullie plezier daar niet gaat vergallen. Begint ECHT al lekker af te tellen he?

@Filiz
Ook in Turkije hebben ze dus last van virussen :o

@Marion: NEEEE WE GAAANNNNN(misschien met wat meer pijnstilling dan ons lief is, maar we gaan!!!) Moet mn handtekening nog aanpassen haha

Beps : ik ga ff lezen
Roanna : nee zie echt nix, heb al ververst ook, maar ik heb Vista, werkt misschien niet?kijk vanaaf thuis weleens naar al dat moois met xp

@beps
Niet iets om je op te verheugen zeg maar…

@trl
:kus:

@viva
Mooi bankstel hoor!

@marion
Wat een belevenis voor J. geweldig hoor, daar kan hij weer even op teren.

@linda
Wat ben je stil, hoe gaat het?

@raak
Ik heb ook vista, dus daar kan het niet aan liggen.

@bloem
Super al die schaatsuitjes, maar wat daarna komt… :frowning:

@Beps: Precies en zo dachten wij er toen ook over en met name ik.

@roanna
Ik denk dat iedereen wel een beetje zo denkt.

@MK: Dat denk ik ook wel.

@roanna
Wanneer krijg je nu iets te horen over een andere functie?

@MK: Ik denk volgende week donderdagmiddag. Dan hebben we een zoals dat nu heet, operationeel werkoverleg. Dan zal iedereen te horen krijgen wat zijn/haar functie in gaat houden. Dus ben best benieuwd, want ik weet nu nog steeds niets.

@roanna
Heb je daar nog wel iets over te zeggen gehad.
Ik heb wel gelezen dat je op de postkamer hebt meegedraaid, maar verder niet. Of heb ik iets gemist.

Dames,we hebben een besloten groep gekregen…zie de link

http://www.wereldwijzer.nl/groep/intranet-turkije-forum

@MK: Ja dat klopt, maar dat was in het kader van jobhoppen. Dan mag je een dagje op elkaars afdeling ervaring opdoen. Daar heb ik een dagje meegelopen om te zien hoe men daar werkt. Je kon je daar ooit voor opgeven en iedereen bij ons heeft wel ergens binnen het gebouw gehopt. Wou eigenlijk ook nog bij de receptie een kijkje nemen, maar had vergeten me daar voor op te geven.

Jaaa ik zie de foto nu ook,Viva,mooi hoor en sjiek.

Beps,zal het straks even gaan lezen.

@Hans: En dat houd in, dat we nu ingelogd "moeten " zijn om hier te kunnen lezen?

Ik heb me aangemeld en nu?